Patriciavt schreef:20 kg in 2.5/3 maand![]()
Dat wil ik ook
Beetje jammer dat het er allemaal weer aanzit + nog wat extra kilo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaime_ schreef:Mijn moeder doet nu aan Sonja bakker, en ik doe dus automatisch mee met het avondeten, verder doe ik niet exact aan het Sonja bakker dieet maar probeer ik wel op vaste tijden gevarieerd te eten.
lifaya schreef:bedankt jaime! Ik heb idd ook een keer berekend hoeveel calorieën in op een dag weg kreeg en het was ook ver onder de maat en kwam ook alleen maar aan.
Maar mijn vraag is hoe je dit kunt combineren met school? Ik woon zelf in Oegstgeest en moet dus naar Amsterdam reizen, een rit van ca anderhalf uur. Ik kan dus niet echt heel veel meezeulen, althans kan wel, maar het moet niet bedorven kunnen rakenIk heb schooldagen van half 9 tot half 6, en ben dan tegen 7 uur thuis en neem dan mijn avondeten. Wat is het meest "reis"vriendelijks om mee te nemen zonder teveel geklieder? ik heb een hele tijd ook ontbeten met een bruine bol met iets van vleeswaren erop, dat maakte ik dan in de ochtend klaar en at ik dan. Maar het nadeel was dat ik al het vleeswaren op moest maken want als het de rest van de dag in mijn tas zat bedorf het
dat is niet zo lekker...