Vind het toch wel leuk om te doen en ik ga me gewoon opgeven, heb de eerste sponsor ondertussen al binnen
Mijn ouders
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

SAKKIA schreef:Heb mijn ouders al gevraagd of zij me willen sponsoren en als die willen, stel ik een leuk mailtje op en die verstuur ik zodat ik mijn broers e.d. ook kan overhalen me te sponsoreren![]()
Vind het toch wel leuk om te doen en ik ga me gewoon opgeven, heb de eerste sponsor ondertussen al binnen![]()
Mijn ouders

Met af en toe een eitje ertussen door 

Ongelovelijk. Dan moet je ook wel echt op je eten enz letten lijkt me. Of valt dat mee?
In de ander heb ik altijd m'n iPod voor de tijd.
Leuk dat je ook gaat lopen! Waarom was je de vorige keer na 2 weken gestopt? 
Maar dan moet er ook weer verband om denk ik. Ga straks even zoeken op i-net. Zal vast wel wat op bokt staan hierover. Ben ook van mening dat het met buitenlucht en liefst het zonnetje erbij het snelst heelt.

mijn vorige paard heette zo.
En ik krijg er ook echt een goed gevoel van. Waarom ik gestopt ben mijn motivatie is op een gegeven moment weg. Ik moet eigenlijk wel een beetje een stok achter de deur hebben. Nou maar hopen dat de spierpijn meevalt.

hetbommeke schreef:Tara, die tip kreeg ik ook, honingzalfMaar dan moet er ook weer verband om denk ik. Ga straks even zoeken op i-net. Zal vast wel wat op bokt staan hierover. Ben ook van mening dat het met buitenlucht en liefst het zonnetje erbij het snelst heelt.
Ik zou het zeker tegen je vader zeggen. Nu kan hij daar nog niets mee, maar als straks blijkt dat de gasrekening een stuk hoger is geworden, tsjaa dan zit er niets anders op dan dat door te berekenen aan de huurders. Jammer dan... maar dan zien ze wel de gevolgen van hun actie.

Ik heb het ook heel snel getypt en geplaatst er verder helemaal neit naar gekeken! Dus ik moest het nog even goed doorlezen, maar dat wil hier op het werk niet zo goed, moet dat vanavond thuis nog doen, maar jouw opmerkingen helpen me zeker een eind op weg
Dank je wel! 
Ik denk wel dat 't handig is om je schoenen even te laten checken, of ze nog wel goed zijn. Wel leuk dat je weer begonnen bent!