Dreeetje schreef:Het is wel een bijzondere loop, maar de 21km was afgelast ivm het slechte weer.. uiteindelijk had die wel door kunnen gaan, ze konden de route niet ijs en sneeuwvrij krijgen.. De 5 en 10km waren ook aangepast. Hij is wel de moeite waard om te lopen maar als je van verder komt zou ik er een weekendje van maken.
Maar wel door het bos, duinen en over het strand geweest, dat is dan wel erg bijzonder.. Stond ook een enorme wind.. pff .. !
Durante, wat moet je doen voor dingen?
Nou,de afwas staat er nog van gisteravond,normaal was ik dat dezelfde dag wel af,maar had gisteren de moed er niet meer voor...
Werd net steeds gebelt door mensen,ben je net van plan wat te gaan doen, gaat de foon weer
Moet vanmorgen nog naar de winkel, brood is op, en moet om 13.00 uur bij de psycholoog zijn, en had nog huiswerk wat ik nog moest doen voor hem,maar dat wát ik moet doen,werkt niet helemaal goed op deze pc,dus denk niet dat dat gaat lukken,jammer dan..
Wil nog gaan hardlopen,maar twijfel daar ook over,omdat ik gisteren ook al best veel beweging heb gehad, veel gefietst, en ook gewandeld,nouja, daar kan ik nog even over nadenken, anders loop ik even aan 't eind van deze dag..