Ikzelf heb 4 gewone oorbellen verspreid over 2 oren En een bovenin mijn kraagbeen gepierced. 1 lippiercing linksonder. Een navelpiercing. Und nog die tongpiercing .
Ik vraag me af of jullie ook een verslaving aan piercen hebben, want zodra bij mij de ene is genezen, denk ik al aan waar ik de volgende ga zetten Maar ik ben nu vrij inspiriatie loos.
Pff ben net terug van de fotoshoot. Ik heb in totaal 28 dermal anchors gekregen, met bcr's eraan. (zij-arm 2x , met corset lint ertussen) Ik heb ze er nu wel uit laten halen, aangezien het echt te onpraktisch was (kreeg mijn eigen jas niet meer aan )
Als ik de foto's heb zal ik ze plaatsen.
Fenrir
Geplaatst: 30-01-11 20:14
Oeh gaaf, ben benieuwd!
Poiuytrewq
Geplaatst: 30-01-11 20:16
Whaaaaaah gaaf ik ben benieuwd!!! Hoe ging het allemaal? Pijnlijk met poseren?
Nou, ik bedoel.. 3 of 4 dermals kan iedereen...5 ook nog, of 10.. maar na de 20ste begon ik toch wel een paar rare gezichten te trekken.
En eruit halen was net zo pijnlijk aangezien ze toch al behoorlijk vast zaten. Dus het was nogal een getrek, en er is een beetje moeten snijden met de naald enzo.
Ja, echt fijn zal het wss nooit zijn lijkt mij idd toch best een lange zit dan met zoveel piercings. Wat voor soort foto's zijn er eigenlijk gemaakt, gewoon echt van die dingen met linten er in of ook van jou helemaal zeg maar?