Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mirkim schreef:wat zeggen jullie? gaan we de 4Mijl bedrijvenloop rennen onder de naam Bokt en krijgt iedereen een t-shirt met naam?
Goh, da's nou leuk!Ik doe mee!
BrittKitt schreef:Dat zag er toen wel netjes uit, je kan evt ook laten borduren, kost iets meer natuurlijk. Maar dat zal niet fijn zijn op een hardloopshirt en zal de stof ook niet echt ten goede komen?
Ik denk dat het ook afhankelijk is van de kwaliteit waar je het op gaat drukken. Je kan ook eens informeren naar de mogelijkheden bij verschillende shops?
MB; jaa, nou je t zegt! Onder je vorige boktnaam, dat wel. Dat was dat topic van die hele grote, enge, dikke spin toen
Inderdaad, dat met die spin, was erg lachen! Het ging helemaal nergens meer over!
Goh dat dressuur hakt er wel in zeg 

Trek ik hem alleen nu niet aan, want ik loop het het bedrijf, maar als dat makkelijk is doe ik ook wel mee
Was wat uitgelopen op stal en was rond half 8 thuis. Om nou dan nog te gaan eten, wachten tot het eten gezakt is en dan pas lopen is niet handig en als ik ging lopen voor het eten had ik ruzie, dus me er maar bij neergelegd dat het niet ging. Vanavond maar weer proberen en dan morgen weer...
Het ziet er altijd zo simpel uit, maar ondertussen... zie mijn zwarte parel nog niet een pirouette draaien, die heeft nog steeds moeite om een rondje bak in galop door te komen 

Leuke oefening idd, wij hebben dat hier niet. Waar woon jij eigenlijk precies?

En gelukkig dat eht een beetje beter gaat nu.
Ik heb ook meer vrienden dan vriendinnen.
Ik kan dan heel bitchie zijn.
Dat is wel een beetje een probleem. Ik vind dat moeilijke van vrouwen zo
lastig, begrijp er vaak niet zo veel van.