Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dreeetje

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:12

ja maar dan is het of minimaal zoveel shirts bestellen of de kleur is me niet goed .. haha

Dus dacht al, misschien gewoon een shirt kopen en dan langs een winkel om te laten bedrukken ..

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:17

Dat kan heel makkelijk :j
Dat deden we bij de studentenvereniging ook, in Leeuwarden. Daar zitten copyshops waar ze ook tshirts bedrukken. Dan kochten we een paar shirts bij de Hema, of net waar je ze leuk vind en dan kan je ze daar laten bedrukken voor niet al te veel geld!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:22

BrittKitt, wij hebben samen toch nog eens in een HK-topic gezeten?

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:24

ok, maar dat zit er wel goed op, niet na een paar keer wassen dat het gaat vervagen ? want wil hem wel graag op een hardloopshirt hebben .. :)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:28

wat zeggen jullie? gaan we de 4Mijl bedrijvenloop rennen onder de naam Bokt en krijgt iedereen een t-shirt met naam?
Goh, da's nou leuk! :j Ik doe mee! ;)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:33

Dat zag er toen wel netjes uit, je kan evt ook laten borduren, kost iets meer natuurlijk. Maar dat zal niet fijn zijn op een hardloopshirt en zal de stof ook niet echt ten goede komen?
Ik denk dat het ook afhankelijk is van de kwaliteit waar je het op gaat drukken. Je kan ook eens informeren naar de mogelijkheden bij verschillende shops?

MB; jaa, nou je t zegt! Onder je vorige boktnaam, dat wel. Dat was dat topic van die hele grote, enge, dikke spin toen :')

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:43

Mirkim schreef:
wat zeggen jullie? gaan we de 4Mijl bedrijvenloop rennen onder de naam Bokt en krijgt iedereen een t-shirt met naam?

das wel cool :')

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:46

Je kunt ook bij de Hema een shirt laten bedrukken met letters. Dat is dan wel een gewoon een katoenen shirt.

Heidi hoop dat t er maandag goed uitziet voor Willem.

Oef net HP zwaar in de fout met Nadine nu ook i werth jammer hoor gun t ze zo. Maar imke ging als een speer op kleinigheidje na.

Je kunt ook op http://www.inschrijven.nl kijken en selecteren op provincie etc dan heb je een mooi overzicht.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:51

Mirkim schreef:

_O-

BrittKitt schreef:
Dat zag er toen wel netjes uit, je kan evt ook laten borduren, kost iets meer natuurlijk. Maar dat zal niet fijn zijn op een hardloopshirt en zal de stof ook niet echt ten goede komen?
Ik denk dat het ook afhankelijk is van de kwaliteit waar je het op gaat drukken. Je kan ook eens informeren naar de mogelijkheden bij verschillende shops?

MB; jaa, nou je t zegt! Onder je vorige boktnaam, dat wel. Dat was dat topic van die hele grote, enge, dikke spin toen :')

Ja he, toen was ik nog Es79! :D Inderdaad, dat met die spin, was erg lachen! Het ging helemaal nergens meer over! :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 08:01

Goedemorgen :O :O Goh dat dressuur hakt er wel in zeg :+

Vanavond ga ik echt, is ook niet zo dat ik al heel lang niet geweest ben, maa rik ben de motivatie even kwijt :=

Misschien als het per 5 shirt is ofzo dan wil ik ook wel meedoen hoor :j Trek ik hem alleen nu niet aan, want ik loop het het bedrijf, maar als dat makkelijk is doe ik ook wel mee :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 08:49

Goedemorgen!

Gister ook niet geweest... :o Was wat uitgelopen op stal en was rond half 8 thuis. Om nou dan nog te gaan eten, wachten tot het eten gezakt is en dan pas lopen is niet handig en als ik ging lopen voor het eten had ik ruzie, dus me er maar bij neergelegd dat het niet ging. Vanavond maar weer proberen en dan morgen weer... :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 10:12

Iets te laat mijn bedje ingestapt, tsjaa, moest toch echt ff dat dressuur afkijken :o Het ziet er altijd zo simpel uit, maar ondertussen... zie mijn zwarte parel nog niet een pirouette draaien, die heeft nog steeds moeite om een rondje bak in galop door te komen _O-

Vanmiddag ga ik lopen, hoop wel op iets droger weer, het ziet er zo triest uit buiten, word er niet vrolijk van :n

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 10:25

Hey, heb net gelopen, heuvels .. ik kwam erachter dat we hier natuurlijk een park hebben met enorm veel heuvels, hoog en laag en trappen etc .. pfff was wel zwaar maar wel goed om eens te lopen .. heb het 35 minuten volgehouden en me benen werden er loeizwaar van .. :=

Maar is een goede oefening voor ik de run op ameland ga doen :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 10:38

Tja dat dressuur vind ik ook helemaal geweldig en dat MOET Ik dan ook zien :j
En we aten gisteren spruitjes, vind ik altijd zo veel werk om die dingen te ontvellen, kruisje er in.
Verder moest ik even naar mijn ouders omdat er nog een brief van hun bij mij lag van de Rechtbank :=
Dus dan blijft er maar weinig tijd over.

Gisteren trouwens Hello Goodbey ook nog even gezien, wat een leuk programma blijf ik dat vinden zeg.......

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 10:39

Dreeetje wat goed zeg :j Leuke oefening idd, wij hebben dat hier niet. Waar woon jij eigenlijk precies?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 10:40

Hallo!

Ik heb gisteren de gelukkige huisvrouw gezien, wat een drama zeg. Vond hem eerlijk gezegd een beetje tegen vallen. Vooral het beeld wat er werd geschilderd van psychiatrische instellingen. Ik ben er notabene ook een jaar gekomen..

Vanavond weer trainen, mits mijn auto gemaakt is..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 10:42

Hoe is het nu Angela?

De gelukkige Huisvrouw heb ik ook nog niet gezien, maar het is naturlijk ook allemaal wel een beetje aangedikt, anders is het helemaal niet leuk om te zien natuurlijk ;)

Ik wil nog eenkeer "komt een vrouw bij de dokter" kijken maar ik ben bang dat ie een beetje heftig is :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 10:45

komt een vrouw bij de dokter vond ik erg mooi! :j
Natuurlijk is het aangedikt, maar het kwam zo nep over, sommige dingen. Maar goed, ik wilde hem heel graag zien en dat hebben we nu gedaan.

De rust weer wedergekeerd gelukkig. Ik ga morgen niet starten in Zeeland, ik ga alleen lekker uitwaaien daar. Even mijzelf beschermen, tegen jawel..... mijzelf! Zaterdagavond hebben we 'vriendendag' heb er weinig zin in, zijn mensen die ik de rest van het jaar ook niet zie. 2 er van zijn nog nooit hier op visite geweest en hebben ons dan ook nog niet gezien. We wonen hier nu dik 2 jaar.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 10:47

Goede keuze :j En gelukkig dat eht een beetje beter gaat nu.
Ach ja er zijn soms ook vrienden van vrienden bij denk ik dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 10:54

Ze zijn meer een carnavalsgroep, al sinds hun kindjaren samen. Tenminste de jongens dan, de meiden zijn er na verloop van tijd bijgekomen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 11:02

Oh ja nou ja dat is toch ook wel gezellig :j
Zo ben ik ook met Arjan in het truckerswereldje gerold. Niet allemaal mijn types en zullen ook geen vriendinnen worden trouwens, maar voor een avond of een weekend altijd super gezellig :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 11:08

Weet je wat het is, de mannen zijn super gezellig, maar de vrouwen zijn bitches. Ze zijn allemaal al sind hun 14e bij hun vriend en kennen elkaar dus al zo lang. Mijn vriend heeft sinds zijn 14e meerdere relaties gehad en dat werd afgekeurd, en daarom valt mijn vriend er buiten. Ik ben pas op mijn 25e bij mijn vriend gekomen, en omdat ik (volgens hun!) nummer zoveel was vonden ze dat ik me liet gebruiken. Het 1e jaar hebben ze amper tegen mij gepraat. Tegenwoordig praten ze wel, maar vinden ze mij raar. Ik heb 2 sporten/hobby's: Paardrijden en hardlopen. De meesten van dat groepje doen niet aan sport en hebben geen hobby's. Ze werken allemaal in de zorg, ik niet. Pascal vinden ze tegenwoordig ook raar omdat hij honkbalt. Daarnaast vinden ze het uitermate vreemd dat ik studeer en dat we in een huurhuis wonen. Dus tja... Erg aparte dames dus! Ik moet er niet tegen in gaan en ze maar laten banketstaaf, maar dat is soms erg moeilijk.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 11:11

Ja dat is wel lastig, kun je toch nagaan dat mannen daarin wel weer een stuk makkelijker zijn, die boeit het allemaal niet zo wat de ander voor werk doet en wat voor huis ze wonen als het maar gezellig is en er bier is :D
vrouwen zijn echt veeeeeeel valser.

Wat dat betreft zou ik echt een kerel kunnen zijn :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 11:13

Ik ook! :+ Ik heb ook meer vrienden dan vriendinnen. :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-10 11:16

Ik ook en ik kan gewoon veel beter met mannen omgaan.
nu moet ik zeggen dat ik mensen die ik niet aardig o.i.d. vind ook gewoon niet toelaat hoor :o Ik kan dan heel bitchie zijn.
Maar met alle heren hier op het werk kan ik heel erg goed, ook de externen loop ik zo mee weg. Alleen de vrouwen :n Dat is wel een beetje een probleem. Ik vind dat moeilijke van vrouwen zo :roll: lastig, begrijp er vaak niet zo veel van.