OMG!! Wie zijn er de sjaak dit jaar?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb alleen wat moeite om uit mijn bed te komen 's ochtends
Ik ga het zo proberen te houden...
Moeilijk dus... Hoewel ik als ik bv een afspraak heb, er weer geen moeite mee heb. Ik denk dat dit ook een kwestie is van mezelf onder m'n kont schoppen en er gewoon uitkomen, want als ik er eenmaal uit ben is het ook goed.
) waar ik aan moet denken, ook waard om voor thuis te blijven en dus te vechten. En ik heb min of meer voor mezelf besloten dat ik geen opname meer wil, mede omdat mijn bor per se op open moet plaatsvinden en dat wil ik zien te voorkomen. Alles bij elkaar wordt het dus wss vechten, maar wel iets goeds om voor te vechten.
. Vond ik heel grof! En aan haar zou ik dan als ik iets gevonden heb, toestemming moeten vragen, pff!!
Ik weet niet precies hoe het hier gaat, maar ik hoop niet zo... Vrijwilligerswerk weet ik niet precies wat ik daar van moet denken. Ik vind dat als ik vrijwilligerswerk kan, ik ook gewoon werk kan. Je hebt tenslotte dezelfde verantwoordelijkheden, je moet ook gewoon op tijd verschijnen en je tijd volmaken. Ik zit zelf meer te denken richting een betaald baantje in een wat beschermde omgeving, bijvoorbeeld een sociale werkplaats. Die is hier in de buurt erg groot en uitgebreid, dan zou ik misschien ook nog wat aan mijn vrachtwagenrijbewijs kunnen hebben. Dus dat is wel iets om te overleggen met het UWV 
Niet echt een goede motivatie dus.
!! Ik jaag ze dan even weg en hup dan springt ze in no time terug bij mij en begint ze weer te janken! Moet zeggen na een tijdje kan ik niet anders dan opstaan, kom zot van haar gejank. En sta ik op dan legt ze haar lekker op mijn plaatsje op bed en slaapt ze
!! Dieren he!
Leuke kat heb je