[centraal] Tattoo topic: deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kelcy

Re: [centraal] Tattoo topic: deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 15:39

@marshaha doe ik vanavond even :) ben nu aan het werk en vanavod les met me paard maar plaats hem vanavond ff of pb :) thnx alvast

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 23:48

Hai!
Ik heb een vraagje voor jullie. Hoe denken jullie over een tattoo met betrekking tot je partner, een naam of iets dergelijks? Ik heb altijd gezegd dat ik het ontzettend dom vind, omdat een relatie altijd kapot kan. Maar nu ik al een tijdje samen ben met mijn vriend en het niet alleen mijn vriend maar ook mijn beste maatje is kan ik me er wel wat bij voorstellen. Het is niet zo dat ik erover nadenk om een zelf zo'n tattoo te zetten, nu iig nog niet, maar ik was benieuwd naar jullie mening hierover. :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 23:59

namen e.d. zou ik nooit doen. ik heb wel aan het symbool tweeling zitten denken aangezien mijn vriend en ik allbei dat stereenbeeld hebben

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 00:03

Ik heb een hartje onder mn sleutelbeen, van mn ex gekregen. Ik ben er nog steeds heel blij mee, nu het uit is heeft het alleen maar een diepere lading gekregen. Het staat symbool voor een geweldige liefde, volwassen worden en voor mezelf kunnen kiezen.

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 00:09

@ Joanne1987: Dat vind ik ook wel een mooi idee. :) Vind het symbool van het sterrenbeeld Tweelingen ook wel mooi, is net alsof het ene streepje voor jou staat en de andere voor je vriend.

@ lieveli: Zoiets vind ik zelf ook leuk. Geen naam, maar gewoon een symbool ofzo. En ook al is het uit, net als bij jou, het herinnert je aan een mooie periode uit je leven. Is niks mis mee dan toch? Ik denk dat ik dat ook nog wel zou doen.

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 00:12

Haha, ook ik rijd 2.5 uur om door mijn favo tatoeerder de naald te laten hanteren. Ik ga naar Pawel, die bij Kynst in Deventer zit, hij is enorm goed, en een absoluut talent. Hij heeft op mijn linkerbeen, zijkant, Jack Skellington getatoeerd en 2.5 maanden geleden de namen van mijn kinderen op mijn polsen geplaatst. In victoriaanse stijl. Ik zou nu de 22e weer terug gaan, maar heb mijn afspraak verzet naar 2 maanden later.. zit ff met een nieuwe baan vanaf de maandag erna, dus ff verzet.
En hij is erg goed met vlinders.
Overigens zou ik nooit, hoe gek ik ook op hem ben, de naam van een partner laten tatoeren, tattoes are for a lifetime, relations mostley aren't

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 00:25

ILOVE_TARA schreef:
Zoiets vind ik zelf ook leuk. Geen naam, maar gewoon een symbool ofzo. En ook al is het uit, net als bij jou, het herinnert je aan een mooie periode uit je leven. Is niks mis mee dan toch? Ik denk dat ik dat ook nog wel zou doen.

Voor hetzelfde verandert die mooie periode ooit in een periode waar je nooit meer aan herinnert wil worden..

Ik zou het nooit doen :n

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 00:29

wimmus schreef:
ILOVE_TARA schreef:
Zoiets vind ik zelf ook leuk. Geen naam, maar gewoon een symbool ofzo. En ook al is het uit, net als bij jou, het herinnert je aan een mooie periode uit je leven. Is niks mis mee dan toch? Ik denk dat ik dat ook nog wel zou doen.

Voor hetzelfde verandert die mooie periode ooit in een periode waar je nooit meer aan herinnert wil worden..

Ik zou het nooit doen :n

Dat is een risico inderdaad. Bij mij liep het ook niet zo mooi af, en daarom staat het hartje nu ook symbool voor het kiezen voor mezelf. Het lef en de moed hebben om uit een slechte situatie te stappen. Maar goed, er zijn ergere vriendjes en exen dan Theun.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 02:10

ik heb/had de S van me ex op me pols samen met 2 versiereningen eromheen, en ja je raad het al bij mij is het ook over na 8 jaar te zijn geweest en een kind en heb der super veel spijt van dat ik hem heb laten zetten.

ik had eerst zo iets van acht is wel weg te werken maar als ik dat wil om hem helemaal weg te hebben komt er wel een hele grote tattoo op me pols terug wat ik niet wil
ik heb hem wel iets laten aanpassen maar is totaal niet echt mooi geworden ik kijk der eigenlijk ook nooit meer naar

dus ik zou het persoonlijk nooit (meer) doen

hier die ik had staan;
Afbeelding

en hier hoe die er nu staat;
Afbeelding
was die net gezet toen

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:26

Ik vind die streep onder de S niet echt mooi, hij had beter met de linker boog mee moeten lopen dan had ie iets beter geweest lijkt mij.

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:40

oei... ik had hem ook anders aangepast..

mijn man heeft mijn naam meerdere malen op zijn lichaam staan
wij zijn dus in thailand getrouwd en willen een thaise tekst, die betekend: we zijn voor elkaar
die ligt al klaar

ikzelf zou zeker weten de naam van hem laten zetten. maar het verschilt nogal, of je al veel tattoos hebt of niet vind ik
als ik een nieuwe vriend zou hebben met de naam van zijn ex (en wij zijn 11 jaar samen en hebben een kind samen) dan weet je toch dat dat evengoed een deel van zijn leven is geweest

@yavannah: ik rijd ook het land door voor goede tattooeerders, maar wel voor die uitblinken in hun vak, net zoals jij
niet voor bv lucky 6, no offence

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 12:41

ik vind zo wie zo heel die tattoo niet mooi, ik had hem eigenlijk andersom getekend en had geen voorbeeld mee beetje dom dus ik dacht ik hem zo had staan, tot dat ik thuis keek en was het andersom , en ja kan dan staat die er al op

maar ik laat hem verder zo hij is daarna 2 keer bijgekleurd wat ik geen pretje meer vond , en hij word alleen maar lelijker

en als ik hem wil coveren dan word die best groot en heb geen idee wat ik hier nog mee kan doen

sam_antha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 14:16

Vorig jaar heb ik mijn 1e tatoo laten zetten op de zijkant van mijn voet (sterrenbeeld leeuw) en het zit nu toch te kriebelen om een tekst op mijn andere voet te laten zetten. Ik wil graag de tekst, geloof in jezelf, laten zetten omdat dat iets is wat ik vaak vergeet. Alleen vind ik het in het nederlands niet mooi. Hebben jullie suggesties in welke taal dit mooier zou zijn? Latijn heb ik opgezocht en die hou ik in mijn achterhoofd maar misschien hebben jullie nog ideeën? :)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 16:30

Ik zou zelf ook nooit een naam laten zetten van een partner.
Van een kind of een dier wat je heel na staat, ok...
Dat is voor altijd
Maar van een partner nooit...
Dat kan altijd over gaan

Samantha, miss in het Hebreeuws? Chinees? Keltisch?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 17:43

Een vriend had de naam van zijn vriendin laten zette. Nu zijn ze uit elkaar en laat hij hem weg laseren.
Ik zou nooit een naam laten zetten, sowieso om bovenstaand risico, maar ook omdat ik het niet mooi vind.

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 18:02

Ik heb mijn tattoo vandaag aan laten passen. En nu ben ik er echt helemaal blij mee. De shop hadden ze verbouwd in de kerstvakantie en zag er echt super uit :) God het gaf wel weer een kick dat tattooëren :') Echt erg :P

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 18:12

Ik kom ook maar eens binnen vallen.

Ook ik ben al een tijdje aan het nadenken over een tattoo.
Nou is mijn idee om een tattoo van kersen te laten zetten.
Hier zit voor mijzelf een betekenis achter. (die ik ook graag voor mezelf wil houden)
Maar nu ben ik aan het rondsnuffelen waar ik er een wil, en welke.

Hebben jullie ideeen. Ik wil niet een hele grote opvallende..

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 19:07

@ shantal: Oei zonde.. ik vond hem hoe je hem eerst had mooier. Nu staat er toch alsnog een S? Maar het gaat het ook om het idee denk ik, dat het niet meer dezelfde tattoo is als toen hij voor je ex bedoeld was. Is ook lastig weg te werken denk ik, die S.

@ Calimero_: Wil je echt alleen kersen? Of ook een versiering of tekst erbij? Als je alleen kersen wilt vind ik deze wel mooi:

http://1.bp.blogspot.com/_dTFbmarrBXM/S ... n-girl.jpg.

Zonder tekst dan. ;) Weet natuurlijk niet wat je smaak is en wat je in gedachte hebt. Heb deze gewoon van Google, staan veel voorbeelden als je intypt 'tattoo kersen' of 'tattoo cherry'.

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:05

Met google kwam ik hierbij uit
Afbeelding

En toen vond ik dit <3 <3 van een cherry blossom tree. Oh als het even kon dan wist ik het wel. :))
Afbeelding
Afbeelding

Anyway, voor kersen vind ik bijv. de achterkant van je nek/hals heel mooi, of achter je oor. Maar ook op je buik, misschien zelfs bij je sleutelbeen. Dat is alleen heel persoonlijk geloof ik. :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:21

Die onderste is echt onwijs mooi zeg!

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:25

Die kwam ik ook tegen op Google ja. :)
Vind 't ook wel wat hebben, alleen ik zou persoonlijk nooit zo'n grote tattoo zetten.

Calimero_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 12:57

ILOVE_TARA schreef:
@ shantal: Oei zonde.. ik vond hem hoe je hem eerst had mooier. Nu staat er toch alsnog een S? Maar het gaat het ook om het idee denk ik, dat het niet meer dezelfde tattoo is als toen hij voor je ex bedoeld was. Is ook lastig weg te werken denk ik, die S.

@ Calimero_: Wil je echt alleen kersen? Of ook een versiering of tekst erbij? Als je alleen kersen wilt vind ik deze wel mooi:

http://1.bp.blogspot.com/_dTFbmarrBXM/S ... n-girl.jpg.

Zonder tekst dan. ;) Weet natuurlijk niet wat je smaak is en wat je in gedachte hebt. Heb deze gewoon van Google, staan veel voorbeelden als je intypt 'tattoo kersen' of 'tattoo cherry'.

Ik weet het nog niet helemaal zeker. Ik ben nog echt aan het rond kijken.
Ik weet wel dat ik kersen wil. En of ik dat met of zonder versiering wil weet ik nog niet.
En welke plaats vind ik ook heel moeilijk..

sam_antha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 15:09

sam_antha schreef:
Vorig jaar heb ik mijn 1e tatoo laten zetten op de zijkant van mijn voet (sterrenbeeld leeuw) en het zit nu toch te kriebelen om een tekst op mijn andere voet te laten zetten. Ik wil graag de tekst, geloof in jezelf, laten zetten omdat dat iets is wat ik vaak vergeet. Alleen vind ik het in het nederlands niet mooi. Hebben jullie suggesties in welke taal dit mooier zou zijn? Latijn heb ik opgezocht en die hou ik in mijn achterhoofd maar misschien hebben jullie nog ideeën? :)

Begin het met mezelf eens te worden dat ik deze tekst toch in het latijn wil (Crede tipi ipsi) tekst moet nog voor 100% zekerheid gecontroleerd worden overigens deze kwam ik al 'beste' tegen. En dan in het lettertype monotype corsiva.
Moet toch nog een tijd sparen voordat ik uberhaupt een tattoo kan laten zetten dus ik heb nog genoeg tijd om er zeker van te zijn dat ik dit wil. Ik zou het op de binnenkant van mijn linkervoet willen zetten, op de voetboog richting teen.

KarinvdMJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 16:08

sam_antha schreef:
Begin het met mezelf eens te worden dat ik deze tekst toch in het latijn wil (Crede tipi ipsi) tekst moet nog voor 100% zekerheid gecontroleerd worden overigens deze kwam ik al 'beste' tegen.

Het is crede tibi ipsi.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 16:57

over een poosje als ik weer geld over heb wil ik graag een vergeet me niet-je in mijn nek laten zetten voor al mijn dierbaren.
nu is mijn oog gevallen op de kunsten van deze mevrouw http://guendouglas.hyves.nl/.
het enigste wat ik denk te weten is dat ze in rotterdam tattooeerd en verder word ik weinig wijzer, iemand hier die meer weet??? :D