Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ILOVE_TARA schreef:Zoiets vind ik zelf ook leuk. Geen naam, maar gewoon een symbool ofzo. En ook al is het uit, net als bij jou, het herinnert je aan een mooie periode uit je leven. Is niks mis mee dan toch? Ik denk dat ik dat ook nog wel zou doen.
wimmus schreef:ILOVE_TARA schreef:Zoiets vind ik zelf ook leuk. Geen naam, maar gewoon een symbool ofzo. En ook al is het uit, net als bij jou, het herinnert je aan een mooie periode uit je leven. Is niks mis mee dan toch? Ik denk dat ik dat ook nog wel zou doen.
Voor hetzelfde verandert die mooie periode ooit in een periode waar je nooit meer aan herinnert wil worden..
Ik zou het nooit doen
ILOVE_TARA schreef:@ shantal: Oei zonde.. ik vond hem hoe je hem eerst had mooier. Nu staat er toch alsnog een S? Maar het gaat het ook om het idee denk ik, dat het niet meer dezelfde tattoo is als toen hij voor je ex bedoeld was. Is ook lastig weg te werken denk ik, die S.
@ Calimero_: Wil je echt alleen kersen? Of ook een versiering of tekst erbij? Als je alleen kersen wilt vind ik deze wel mooi:
http://1.bp.blogspot.com/_dTFbmarrBXM/S ... n-girl.jpg.
Zonder tekst dan.Weet natuurlijk niet wat je smaak is en wat je in gedachte hebt. Heb deze gewoon van Google, staan veel voorbeelden als je intypt 'tattoo kersen' of 'tattoo cherry'.
sam_antha schreef:Vorig jaar heb ik mijn 1e tatoo laten zetten op de zijkant van mijn voet (sterrenbeeld leeuw) en het zit nu toch te kriebelen om een tekst op mijn andere voet te laten zetten. Ik wil graag de tekst, geloof in jezelf, laten zetten omdat dat iets is wat ik vaak vergeet. Alleen vind ik het in het nederlands niet mooi. Hebben jullie suggesties in welke taal dit mooier zou zijn? Latijn heb ik opgezocht en die hou ik in mijn achterhoofd maar misschien hebben jullie nog ideeën?