Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik kolf in de slaapwacht, kan ik fijn tv kijken onder het kolven. Enige nadeeltje is dat het raam vaak open staat....brrrrrrr. Maar als ik de verwarming waar ik naast zit gelijk op standje tropisch zet is het goed uit te houden.
)
Maar vind dat wel vrij frustrerend hoor. 'Gelukkig' woont ze ver weg, want toen we daar waren ging ze zo aan mijn borst voelen of ik nog wel melk had en anders ging ze zo KV klaarmaken. 

Of liggend (maar das alleen s nachts)
Ze is juist erg trots dat ik nog voed! somokkele schreef:Ik voed Bente eigenlijk nog altijd in de (volgens mij) Madonnahouding. Ik zorg ervoor dat ik steun heb met mijn arm. Vaak ga ik met mijn benen over elkaar zitten. Of in de lotushouden (benen dan). Dan ligt zij er precies tussen in. Op een andere manier kan ik niet voeden, das het nadeel van grote borsten (die ook niet meer zo stevig zijn zeg maarOf liggend (maar das alleen s nachts)
Nathalie schreef:Ze is juist erg trots dat ik nog voed!

)
Ik voed zelf al 2 jaar niet meer, maar kan me nog steeds opwinden (dus het lag niet aan de hormonen, haha). WowAmigo schreef:Daar heb je ze voor gekregen in eerste plaats en in tweede plaats is koemelk bedoeld om kalfjes groot te brengen