Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 19:24

Die man wist het natuurlijk ook niet, maar ik vermoed dat mam hem even snel had ingelicht toen ik even de baan op en af ging met een paar schoenen dat ik moest proberen volgens hem want daarna was hij een stuk geduldiger en begripvoller. :o
best erg eigenlijk, maargoed.

Ik ga even naar de videotheek hardlopen :D ik wil The Lovely Bones zien.

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:33

heluw. :D

zou nu eigenlijk nog mn rondje moeten gaan lopen......maar heb nog geen zin :D misschien komt het zo nog wel haha
vandaag niet bij willem geweest,morgen gaan we het gewoon weer probeeren. :P

roane@ik heb je topic gelezen over bartje,je zal nu met hem in je gedachten opstaan en weer naar bed gaan.
iedereen weet dat aan alles een eind komt,maar als dat eind dan in zicht is dan heeft de tijd samen altijd te kort geduurd,nogmaals heel veel sterkte de komende tijd......bart is ook een stoere knappe haf. :(:) geniet van ieder uur dat jullie nog samen zijn.
ben ook heel benieuwd naar de foto's.
ik hoop dat je nieuwe shoes goed zullen bevallen.

rosa@zie het al helemaal voor je hoe jij met je harry aan het hardlopen bent :+
ik trek met willem ook wel eens een sprintje :P maar dat is dan om dat hij mij mee sleurt haha

mirkim@ willem vind de galop erg moeilijk,hij springt alleen maar links aan,en hij gaat nog knetter hard en gaat plat door de bocht }:0 4 weken geleden gingen wij zo ook in draf,en dat gaat nu al erg netjes,dus weet zeker dat de galop ook goed komt.
11 september is er in ermelo een haflinger weekend,en zal hem daar gaan starten in de B......Hopelijk zit de galop er dan goed op haha

hier ligt alles al te slapen,inclusief vriend lief (heeft net iets te veel biertjes op vanmiddag :7 ) wil nog met de hond gaan wandelen,denk dat ik een heeeeeeeeeeeeeeeel groot rondje ga doen met hem.....heb ik mijn beweging ook weer gehad haha heb nog steeds zware benen,merk dat al als ik de trap op loop.

misschien moet ik maar weer eens een paar lesjes gaan lopen van start to run :D

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:34

@ Roane wat een winkel :( maar gelukkig heb je nu een paar goede schoenen hopelijk!

@Bommeke Schema is inderdaad duidelijk ik ga morgen denk ik weer lopen 3x5 min is wel te doen denk ik. Ben eerder kapot van de interval iedere keer 2 of 3 min lopen :).

Mano88

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:39

@Bom met zelf hobbelen bedoelde ik ook iets in de trant van de eerste les van start 2 run hoor! :j

Maar ik kwam helaas niet ver... enkel was toch niet lekker. ik ga volgende week naar de dokter (dan heb ik vakantie) Ben benieuwd wat ze zal zeggen :=

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:48

amazone, hoeveel biertjes heb jij al op? _O- gesjellie zo'n vriend, hahhaha. Start je de 11e of de 12e of kun je dat opgeven wanneer? Moet ff weten want dan kan ik vrij houden, vandaar de vraag :o

rosa, interval is ook niet mijn favo, ben meer van de lange afstanden

loesje, OK dan is 't goed en heul verstandig om naar de HA te gaan :j

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:06

haha ja je zou zeggen aan mn gekwep dat ik er al aardig wat op zou hebben he? :+ maar helaas ik drink eigenlijk nooit alchol! :P en als ik eens drink dan is het nooit veel.

heb de hele middag niet achter de pc gezeten,dus moet nogal wat kwijt dan haha
ik start de 11e. zou het echt leuk vinden als het je zou lukken om langs te komen. :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:20

Ik ga mijn best doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 21:58

ik ga morgen weer :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:18

Ik ga morgen jullie voorbeeld volgen en er vroeg uit en lopen :j
Nu ben ik niet echt een ochtendmens dus ik ga niks beloven :+ Doe in elk geval niet de gordijnen dicht dan wordt ik wel wakker van de zon in mijn gezicht :+

Mirkim, klopt :j Maar ook nog paar lesjes nationaal team gedaan, maar door operatie ook al snel weer mee gestopt en het was gewoon toen niet vol te houden, veel te veel reizen ;)

Ik ga me nog even een prosecco inschenken denk ik :j

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:18

Net terug uit Amsterdam, maar echt niet meer de puf om te reageren op iedereen.. _O-

Heb een vriend aangespoord te gaan hardlopen, hij wil volgend jaar naar de politie academie. Helaas heb ik nog steeds erge last van m'n scheenbenen (moest gisteren sprintje trekken naar de bus, om half 4 's nachts, was killing..) en zit nu al bijna aan m'n week rust.. Wil toch echt weer gaan lopen, mis het!!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:23

Ja maar het is een hele langdurige blessure, ik ben er anderhalf jaar uit geweest en nog denk ik weleens dat ik even pas op de plaats moet maken omdat het anders zo weer terug is.

Ik heb vandaag gebbqd en daar ben ik toch niet echt geschikt voor :+ Heb het heel netjes gehouden met een paar kleine kipspiesjes een hamburger, paar stokjes stokbrood en rundvleessalade, maar heb toch pijn in mijn maag :n

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:27

Klopt had het pakweg twee jaar terug ook, maar omdat ik tussendoor geen sport meer heb gedaan behalve paardrijden, heb ik er geen last meer van gehad.
Ga mezelf maar eens voornemen om dagelijks die tenen/hakken oefeningen te doen ;)

Oei veel water drinken en lekker vroeg naar bed!!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:30

Nee joh ik heb nog wijn en de fles is nog niet leeg :+ Zo erg is het ook weer niet, maar ik kan gewoon niet zo goed tegen bbq-en, hoewel het erger is als we ergens heen gaan te bbq-en :')
Water drinken doe ik sowieso veel, vlees was nogal gekruid.

Ja die oefeningen helpen goed :j Ik doe het ook anders was ik er al lang weer uit geweest :j

Ik MOET morgen "mijn" slaapkamer opruimen, die kamer met ál mijn kleding, schoenen en tassen e.d. het is net of er oorlog gevoerd is in die kamer :D

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:40

sakkia, je beschrijft de kamer van mijn dochter die pas 5 is :')

en inderdaad die oefeningen doen van hakken tenen, bij mij heeeeeel goed geholpen!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:46

Ja maar ik heb gewoon te veel kleren, past niet meer in mijn kleding kast en laatst zijn die planken allemaal naar beneden gevallen, maar heb nog geen tijd gehad om alles weer netjes op te vouwen dus alles, na dingetjes voor de planken te hebben gekocht, alles zo weer teruggepropt, maar ik zal jullie op de hoogte houden morgen en NEE :n ik ga geen voor en na foto's plaatsen :+

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:47

_O- Bom wat een opmerking haha!

Hoe was het ookalweer precies? Moet het even opschrijven, heb een niet al te best geheugen..

Ik eet geen vlees, dus geen last met bbq's. Trouwens, soort van scharrel vroeg me of ik zondag mee ging naar een bbq van z'n werk, zie dat niet zo zitten hihi maar kan moeilijk nee zeggen _O-

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:52

Oh als het maar "een soort van scharrel" is had ik daar niet zo veel moeite mee hoor :n

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 22:55

Nouja niet zoveel energie om 't hele verhaal te vertellen (blijft ook een hardlooptopic he, geen HK :+) maar soort van scharrel klopt niet helemaal haha!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 23:00

OH maar daarom mogen we toch af en toe wel off-topic :+
Nee hoor hoeft ook niet :*

Kunnen we er trouwens geen HK topic van maken die dan wel in mensenwelzijn blijft staan?? Dan mogen we ook eens over iets anders praten want dat gebeurd tegenwoordig toch steeds meer :j

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 23:01

Haha een HK in mensenwelzijn? Denk dat er dan eerder een apart HK topic geopend moet worden, maar dan heb je weer twee dingen waar je apart in moet reageren.. Denk dat we 't maar zo moeten houden en af en toe beetje HK maar vooral toch over 't hardlopen :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 23:06

Oh nou ja, ik dacht misschien dat het kon, bij voedertijd heb je er volgens mij ook één :j gaat over afvallen :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 23:19

SAKKIA schreef:
Ja maar ik heb gewoon te veel kleren, past niet meer in mijn kleding kast en laatst zijn die planken allemaal naar beneden gevallen, maar heb nog geen tijd gehad om alles weer netjes op te vouwen dus alles, na dingetjes voor de planken te hebben gekocht, alles zo weer teruggepropt, maar ik zal jullie op de hoogte houden morgen en NEE :n ik ga geen voor en na foto's plaatsen :+

heeft dochter van 5 ook, die gebruikt de planken al trap treden :( om zo boven in de kast de spullen te pakken die ma lief weg had gelegd omdat ze te klein waren, zucht. En dan duvelt d'r hele kast in elkaar, ja en wie mag t opruimen????????????????????????

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 23:21

Oh nee bij mij kon ik er zelf niet zo veel aan doen, die pinnetje zijn gewoon een beetje apart (nog nooit zulke rare gezien, vast Zweeds ;) ) en die breken één voor 1 af, heb nu dus andere gekocht en nu is het goed :j Moet het nu allemaal nog even opruimen dus en even mijn schoenen uitzoeken want bijna 70 paar schoenen (wel incl slippers e.d. ) is een beetje veel van het goede en kan ik dus ook niet meer bergen :n

En nu ga ik even het konijn verzorgen en het poezebeest roepen en dan maar eens slapen denk ik

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 23:58

hier ook pinnetjes van zweeds fabrikaat die 17 kilo niet houden :n

"mama mijn kast is in elkaar gestort, help!" heeeeeeeeel herkenbaar alleen heeft madame geen 70 paar schoenen :=

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-10 09:18

zo net lesje 5 gedaan met renate en daarna nog even de armen getraint op de wii. nu m'n ontbijtje naar binnenwerken, douchen, aankleden en naar 't werk.

en dan vanmiddag de kids bij oma ophalen, kijken of ze oma erg bezig gehouden hebben :=

ik ben in ieder geval weer een beetje bijgekomen :j nog 3 weekjes en dan lekker op vakantie *\o/* erg veel zin in