best erg eigenlijk, maargoed.
Ik ga even naar de videotheek hardlopen
ik wil The Lovely Bones zien. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik wil The Lovely Bones zien.
misschien komt het zo nog wel haha
geniet van ieder uur dat jullie nog samen zijn.
maar dat is dan om dat hij mij mee sleurt haha
4 weken geleden gingen wij zo ook in draf,en dat gaat nu al erg netjes,dus weet zeker dat de galop ook goed komt.
) wil nog met de hond gaan wandelen,denk dat ik een heeeeeeeeeeeeeeeel groot rondje ga doen met hem.....heb ik mijn beweging ook weer gehad haha heb nog steeds zware benen,merk dat al als ik de trap op loop.

gesjellie zo'n vriend, hahhaha. Start je de 11e of de 12e of kun je dat opgeven wanneer? Moet ff weten want dan kan ik vrij houden, vandaar de vraag 
maar helaas ik drink eigenlijk nooit alchol!
en als ik eens drink dan is het nooit veel.
Doe in elk geval niet de gordijnen dicht dan wordt ik wel wakker van de zon in mijn gezicht 
Maar ook nog paar lesjes nationaal team gedaan, maar door operatie ook al snel weer mee gestopt en het was gewoon toen niet vol te houden, veel te veel reizen 

Heb het heel netjes gehouden met een paar kleine kipspiesjes een hamburger, paar stokjes stokbrood en rundvleessalade, maar heb toch pijn in mijn maag

Zo erg is het ook weer niet, maar ik kan gewoon niet zo goed tegen bbq-en, hoewel het erger is als we ergens heen gaan te bbq-en 
Ik doe het ook anders was ik er al lang weer uit geweest 

ik ga geen voor en na foto's plaatsen
Bom wat een opmerking haha!
) maar soort van scharrel klopt niet helemaal haha! 

SAKKIA schreef:Ja maar ik heb gewoon te veel kleren, past niet meer in mijn kleding kast en laatst zijn die planken allemaal naar beneden gevallen, maar heb nog geen tijd gehad om alles weer netjes op te vouwen dus alles, na dingetjes voor de planken te hebben gekocht, alles zo weer teruggepropt, maar ik zal jullie op de hoogte houden morgen en NEEik ga geen voor en na foto's plaatsen
om zo boven in de kast de spullen te pakken die ma lief weg had gelegd omdat ze te klein waren, zucht. En dan duvelt d'r hele kast in elkaar, ja en wie mag t opruimen????????????????????????
) en die breken één voor 1 af, heb nu dus andere gekocht en nu is het goed
Moet het nu allemaal nog even opruimen dus en even mijn schoenen uitzoeken want bijna 70 paar schoenen (wel incl slippers e.d. ) is een beetje veel van het goede en kan ik dus ook niet meer bergen 

nog 3 weekjes en dan lekker op vakantie
erg veel zin in