Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Mijn moeder die heeft 2 verschillende bacterien van lyme of hoe je eht ook moet zeggen, de ene is de "normale" lyme en de andere kan je van katten krijgen, met name krabben. Verder heeft ze ook nog pfeiferze heeft gewoon alles tegelijk. Ze zit in dat ziekenhuis in amsterdam... ze heeft nu een nieuwe antibiotica gekregen
chivaldi schreef:lifaya schreef:Mijn moeder die heeft 2 verschillende bacterien van lyme of hoe je eht ook moet zeggen, de ene is de "normale" lyme en de andere kan je van katten krijgen, met name krabben. Verder heeft ze ook nog pfeiferze heeft gewoon alles tegelijk. Ze zit in dat ziekenhuis in amsterdam... ze heeft nu een nieuwe antibiotica gekregen
ik kom even binnenvallen bartonella noemen ze die ook wel kattenkrabziekte die heb ik waarschijnlijk ook ik heb me laten testen in shertogenbosch moet 3 weken op uitslag wachten ben benieuwd!!
chivaldi schreef:eerlijk gezegd hoe cru het ook klinkt, sorry voor degene die ik nu tegen het zere been schop hoop ik dat het er wel uitkomt. hoe rot het klinkt ik loop al 3 jaar te tobben en wil het nu weten dan kan je zeggen wat je hebt en krijg je een stukje begrip
chivaldi schreef:eerlijk gezegd hoe cru het ook klinkt, sorry voor degene die ik nu tegen het zere been schop hoop ik dat het er wel uitkomt. hoe rot het klinkt ik loop al 3 jaar te tobben en wil het nu weten dan kan je zeggen wat je hebt en krijg je een stukje begrip
juudii5 schreef:Ja klopt..
Maar niemand erkende het.. bedoel. mn huisarts zei dat ik ME/CVS had en niet goed bij mn hoofd was toen ik met lyme aan kwam zetten..
En het voelde zo fijn dat ik toch gelijk het en mn gevoel juist was dat er iets met mn lichaam was..
nombrado schreef:ik kwam dit stuk tegen over de ziekte van Lyme
http://www.wijkraadpaddepoel.nl/paddepo ... ew/644/81/
Heeft iemand ervaring met het homeopathische middel Borrelianosode?