Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jesito schreef:Nee nog nooit van bruin naar blond, waarschijnlijk dat ik dat bij de kapper zou laten doen.
Meestal moeten ze het eerst bleken en dan de kleur.
xDramaQueen schreef:een mening geven mag, het is namelijk een openbaar forum en om daarachter te komen, moet je het gewoon proberen, een kapsel heeft niet alleen met je gezichtsvorm te maken, ook uitstraling, ogen, etc.
xSOULSISTER schreef:jesito schreef:Nee nog nooit van bruin naar blond, waarschijnlijk dat ik dat bij de kapper zou laten doen.
Meestal moeten ze het eerst bleken en dan de kleur.
Ik zou het sowiso bij de kapper doen, had zelf eerst bruin haar en heb toen lichte highlights gedaan..
En dan steeds meer highlights tot je haar vrij licht is en dan kun je het helemaal laten verven..
Dit is het minst slecht voor je haar, ik heb het nu witblond.xDramaQueen schreef:een mening geven mag, het is namelijk een openbaar forum en om daarachter te komen, moet je het gewoon proberen, een kapsel heeft niet alleen met je gezichtsvorm te maken, ook uitstraling, ogen, etc.
Je wil een vogelnest is iets anders als een mening, een mening is zoiets als ik vind het lijken op een vogelnest.
HorsesWoman schreef:Denken jullie dat blond me zou staan? Heb namelijk altijd al bruin haar gehad, en blonde plukjes staat wel altijd leuk, maar ik weet niet of mijn gezicht past bij helemaal blond?
En wat zou ik dan doen met mijn wenkbrauwen? dunner maken? Anders lijken die ook zo zwart.
fototje.
http://i331.photobucket.com/albums/l478 ... 0530-1.jpg
HorsesWoman schreef:Snelle vraag! Ik heb nu een plukje geverfd om te kijken hoe t uitpakt, maar nu staat de verf al gemengt in het potje, en het staat er een half uur, kan ik het dan nog gebruiken en word dat dan het zelfde resultaat als dat plukje?
Yunaa schreef:Echt een geweldig topic dit! Ik ben zelf kapster in opleiding, dus hartstikke leuk om dat allemaal te lezen!Zelf verf ik me haar absoluut niet. Want ik heb van me zelf licht blond haar, zo'n kleur wat veel meiden niet van zich zelf hebben. Maar ik dus wel