Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dominique_96

Re: Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 13:25

Ik heb redelijk veel slag in mijn haar, ook vrij dik

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 13:25

jesito schreef:
Nee nog nooit van bruin naar blond, waarschijnlijk dat ik dat bij de kapper zou laten doen.
Meestal moeten ze het eerst bleken en dan de kleur.

Ik zou het sowiso bij de kapper doen, had zelf eerst bruin haar en heb toen lichte highlights gedaan..
En dan steeds meer highlights tot je haar vrij licht is en dan kun je het helemaal laten verven..
Dit is het minst slecht voor je haar, ik heb het nu witblond.

xDramaQueen schreef:
een mening geven mag, het is namelijk een openbaar forum en om daarachter te komen, moet je het gewoon proberen, een kapsel heeft niet alleen met je gezichtsvorm te maken, ook uitstraling, ogen, etc.

Je wil een vogelnest is iets anders als een mening, een mening is zoiets als ik vind het lijken op een vogelnest.

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 16:40

Snelle vraag! Ik heb nu een plukje geverfd om te kijken hoe t uitpakt, maar nu staat de verf al gemengt in het potje, en het staat er een half uur, kan ik het dan nog gebruiken en word dat dan het zelfde resultaat als dat plukje?

LittleRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-11 17:27

Ik heb wel vaker me haar van bruin naar blond geverfd, ging bij mij gewoon goed :).

@ HorsesWoman: kan volgens mij geen kwaad als je het even gemengd laat staan, dit moet je alleen geen paar uren doen!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 11:59

Pff ik moet even mijn frustratie kwijt... ik heb erg kort haar en waarom in vredesnaam zijn er maar zo weinig kappers die fatsoenlijk vrouwelijk-kort kunnen knippen? Of ze laten het veel te lang, of je krijgt zo'n herenmodel... en waarom moest coupe soleil in haar van 3 cm 35 euro of meer kosten? Echt niet normaal meer... -:(-
gelukkig morgen naar mijn redding in nood en dan zie ik er weer toonbaar uit. man man man wat een drama dat haar!

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 13:03

haha bedankt, maar ik heb toch mijn hele haar niet gedaan, dat plukje zat amper verschil in, terwijl het er lang genoeg in zat.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 14:34

xSOULSISTER schreef:
jesito schreef:
Nee nog nooit van bruin naar blond, waarschijnlijk dat ik dat bij de kapper zou laten doen.
Meestal moeten ze het eerst bleken en dan de kleur.

Ik zou het sowiso bij de kapper doen, had zelf eerst bruin haar en heb toen lichte highlights gedaan..
En dan steeds meer highlights tot je haar vrij licht is en dan kun je het helemaal laten verven..
Dit is het minst slecht voor je haar, ik heb het nu witblond.

xDramaQueen schreef:
een mening geven mag, het is namelijk een openbaar forum en om daarachter te komen, moet je het gewoon proberen, een kapsel heeft niet alleen met je gezichtsvorm te maken, ook uitstraling, ogen, etc.

Je wil een vogelnest is iets anders als een mening, een mening is zoiets als ik vind het lijken op een vogelnest.

als je me quote, doe het dan wel goed ik vroeg "je wilt een vogelnest?" daarmee vraag ik iets, en ik vind het vogelnest haar dus een mening :')

Idinn, een keertje touperen kan geen kwaad nee, om het eruit te krijgen kan je antiklit gebruiken, meestal zakt het dan weer in, maar er zijn mensen die dagelijks touperen (idd met haarlak) en dan ziet je haar er niet meer mooi uit na een half jaar kan ik je verzekeren :=

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 16:02

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 16:11

het donkere haar staat je wel erg mooi :j ik denk dat het beste is om te laten highlighten, duurt wat langer maar het resultaat is er wel naar :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 16:23

Jannicke ik weet niet hoe je dat het beste kunt doen, geen ervaring mee. Maar wat ik wel weet is dat jij echt onwijs mooi haar hebt! Vooral die krullen, waaaauw!

Dooortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:33

Ahh dankjewel! :D
Hoe zo'n tijd moet er elke keer tussen zitten voor je het weer kan highlighten? Want als er iets is wat ik lelijk vind is donker maar met van die gelige plukjes

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 20:22

Kunnen jullie nog ergens in de winkel de crèmespoeling van Nivea Diamond Gloss vinden? Heb het dus echt over de crèmespoeling, de shampoo heb ik wel.

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:31

Denken jullie dat blond me zou staan? Heb namelijk altijd al bruin haar gehad, en blonde plukjes staat wel altijd leuk, maar ik weet niet of mijn gezicht past bij helemaal blond?

En wat zou ik dan doen met mijn wenkbrauwen? dunner maken? Anders lijken die ook zo zwart.

fototje.
http://i331.photobucket.com/albums/l478 ... 0530-1.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 12:55

denk dat je het wel kan hebben, als je het mooi laat doen, door een kapper en het dus geen el cheapo gele kleur blond wordt .. :D Dat zou ik echt heel erg zonde vinden van je mooie haar... :j

Wenkbrauwen zou ik niet dunner maken :n Zijn genoeg mensen met donkere wenkbrauwen en blond haar En ze zijn al best wel dun.

Maargoed, ik vind eigenlijk dat deze kleur je ook wel mooi staat :P

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 13:24

Ik weet niet of het heel goed gaat staan, HorsesWoman. Ik zou je wenkbrauwen ook zeker niet dunner maken, vind ze idd ook al best dun. Donkere wenkbrauwen bij blond haar kunnen op zich wel, ik heb natuurlijk blond haar en donkere wenkbrauwen, maar bij mijn wenkbrauwen zie je vanboven blonde haartjes. En ze zijn ook niet zwart zwart, ze zijn lichter dan de jouwe. Maar ik vind dat je gezicht vrij donker is om je haar helemaal blond te doen (maar misschien licht het wel aan de foto). Ik denk wel dat een tintje lichter je leuk zal staan, maar ik zou niet voor blond gaan eerlijk gezegd, iig geen lichtblond. Maar dat moet je natuurlijk zelf beslissen.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 14:29

Hoi meiden!
Ik ga vanavond terug naar blond :D Ik heb nu deze kleur:

Afbeelding

En ik ga voor dit:
Afbeelding

Eerst naar blond en dan kijken of ik extensions neem met die kleuren, of dat ik het met mijn eigen haar ga doen.. :D

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 14:32

HorsesWoman schreef:
Denken jullie dat blond me zou staan? Heb namelijk altijd al bruin haar gehad, en blonde plukjes staat wel altijd leuk, maar ik weet niet of mijn gezicht past bij helemaal blond?

En wat zou ik dan doen met mijn wenkbrauwen? dunner maken? Anders lijken die ook zo zwart.

fototje.
http://i331.photobucket.com/albums/l478 ... 0530-1.jpg

Als ik jou was zou ik gewoon je haar zo laten. Van nature ben je volgens mij gewoon donker, en dan staat dat het beste bij je. Ik denk dat je door blond haar wat bleker zal worden. :j

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 14:34

Echt een geweldig topic dit! Ik ben zelf kapster in opleiding, dus hartstikke leuk om dat allemaal te lezen! :j Zelf verf ik me haar absoluut niet. Want ik heb van me zelf licht blond haar, zo'n kleur wat veel meiden niet van zich zelf hebben. Maar ik dus wel :D

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 14:35

HorsesWoman schreef:
Snelle vraag! Ik heb nu een plukje geverfd om te kijken hoe t uitpakt, maar nu staat de verf al gemengt in het potje, en het staat er een half uur, kan ik het dan nog gebruiken en word dat dan het zelfde resultaat als dat plukje?

Ja hoor, verf dat je laat staan kun je gewoon nog gebruiken. De werking gaat er dan niet uit. Behalve als het een halfuur op je haar zit, dan heeft het wel een werking. ;)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 14:38

Yunaa schreef:
Echt een geweldig topic dit! Ik ben zelf kapster in opleiding, dus hartstikke leuk om dat allemaal te lezen! :j Zelf verf ik me haar absoluut niet. Want ik heb van me zelf licht blond haar, zo'n kleur wat veel meiden niet van zich zelf hebben. Maar ik dus wel :D

tof, waar studeer jij :D ik dus ook :j

ik ben van mezelf heel witblond, en als ik het vroeger niet was gaan verven, had ik t nog gehad :))

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 14:45

Ik heb even een vraagje.. Misschien kan één van jullie me adviseren :o

Ik heb een hele tijd geleden mijn haar rood geverfd gehad.. Daarna nog een keer donker met een paarse gloed, maar dat was toen helaas heel slecht geverfd en in no time had ik weer een roodachtig kleurtje terug. Toen wilde ik stoppen met verven (liet het bij de kapper doen= toch vrij duur :o ) en terug naar mijn eigen kleur. Uitgroeien dan maar, i.v.m. het rood... Nu groeit het dus heel langzaam uit en het vervaagt ondertussen ook nog wat.

Máár. Ik ben er helemaal niet happy mee :') Ik zou zo graag weer donker haar hebben en dat zou ik dan graag zelf willen verven. Kan ik er gewoon donkere (heel donkerbruin of zelfs zwart? := ) overheen doen? Of krijg ik dan allemaal hele rare kleuren? := En zit er verder nog verschil in verschillende merken, tinten e.d.? Advies? :o
Ik heb wel het vermoeden dat het een beetje een rode gloed gaat hebben(?), maar dat maakt me verder niet heel veel uit.. Als ik maar niet in een week weer vaaloranje haar heb :=

_Luce

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 15:05

Wil morgen voordat ik het vliegtuig pak nog even langs de kapper, iemand ideeën voor mijn haar?

Afbeelding
Op deze foto is te zien hoe mijn haar natuurlijk valt en ik heb van mezelf donkerbruin haar..

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 15:16

Geen probleem met verfen?
ik zou zeggen rood en kort :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 15:19

ze is donkerbruin, rood zal dus niet snel pakken, dan moet ze het eerst ontkleuren, ik zie ook dat ze krullen/golven heeft iets in de richting van een bob zou ik niet doen... ik zou in iedergeval wel je punten laten knippen luce, die zien er wat droog uit voor zover ik kan zien.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 15:23

Flink bijpunten en mooie lagen erin :) Misschien een mooie spoeling erin met iets van chocolade?