Hersencellen
Wat zijn dat
Kan je dat eten?
Ja echt een heerlijk stel vrienden
. Ze weten soms beter de weg in mijn keuken dan ikzelf
. Het zal schelen dat 1 vriendin 8 maanden bij me heeft gelogeerd/ingewoond
(was een tijdelijk langdurig projectje)Van de schilders heb ik 2 weken rust, daarna weer door tot minimaal de kerst. En ondertussen is bij mij de binnenschilder ook weer bezig, maar die heeft een deadline van 2 september
. Ik ruik zelfs al geen verf meer. Iedereen die bij mij binnenkomt zegt als eerste: wat ruik je de verf nog goed
, en ik sta dan
, het zal wel. Het knapt iig goed op en dan zijn we (iig binnen) weer klaar voor de komende tig jaar.Mijn nieuwe crossmobiel

Helaas mag ik er alleen nog maar naar kijken.....

Zonnesteek denk
. Ging als een trein
( of Judith is stukken eerder beneden), dus daarna de heuveltjes af er maar achter gedaan of zelfstandig. Dit is echt voor herhaling vatbaar
. De slimbo's hebben 2 kassa's, 1 gelijkvloers en 1 waarvoor je een trap(je) op moet. Vandaag was er 1 kassa open, 3 x raden welke....
:"ach ja, mijn handicap zit in mijn benen, die van de kassamadam duidelijk ergens anders"
. Wel heb ik een leenscootJE meegekregen, zo'n opvouwbaar ding maar t*ring, wat is dat slecht voor je rug. Er zit echt 0,0 vering in dat ding. Voor het stukje tussen huis en auto is het te doen maar verder
in de kantine. Moet nog ff mijn "tijd" uitzitten hier. Buiten is het niet te doen, hand doet zeer door deze hitte
Zo de stal even nat spuiten, voer klaar zetten emmers vullen kerels binnen (hoop dat ze morgen weer het land op kunnen, word nu gehooid) Dan weer naar huus. Denk dak ga bbknoeien vanavond.
Heb alleen geen lekker toetje
Heb er vervolgens heel wat om zeep geholpen
.
. Hij is gelijk weer bijna dun. Vannacht er maar een nat verbandje omheen, dan is het morgen over
, en heeft mij
. Hij hem starten met zo'n speciaal apparaat. Auto doet het weer en hij liet hem nog even stationair draaien, zet de moter weer uit en wil als test weer starten, doet het niet.
, en achteraf maar goed ook
en dat terwijl vrijdag mijn nieuwe auto komt