Jep ik heb op beide armen een vlinder. die op mn andere arm is alleen wel meer dan de helft kleiner
SusaSuus
Geplaatst: 09-06-10 22:04
Kom ook even binnenvallen.
Heb in 2004 mijn eerste tattoo laten zetten: En in 2006 deze:
Die op mijn enkel zou ik ooit nog wel eens willen laten uitbreiden, maar ben er nog niet over uit hoe of wat..
Zie hier ook wel hele mooie tattoo's voorbijkomen!
Mijn 2e tattoo is overigens gezet bij tattooshop Dick in stadskanaal, echt een aanrader!
Bounce
Geplaatst: 09-06-10 23:40
Bonjoy schreef:
Dat kan ook inderdaad ... Ik heb al ongeveer een idee van wat ik graag wil, maar zelf kan ik het niet zo mooi uittekenen Moet wel zeggen dat ik op die site van Fineline een paar tattoo's zie die nogal ugly zijn Maar ook weer super mooie!
Ik wil heel graag een (zelf getekende) draak laten zetten. Ontwerp is helemaal mooi enzo, niks mis mee. Eerst dacht ik eraan hem op mijn bovenbeen te laten zetten, maar ik vraag me nu af of het op mijn zij niet mooier is.
Enige vraag die ik nu dus heb: ik ben 19. Voor dit moment heb ik geen kinderwens, maar ik zie mezelf niet mijn hele leven kinderloos blijven. Is het in dat geval verstandig een tattoo op die plek te laten zetten? Gezien die "enorme" buik die je gaat krijgen, dan rekt je huid en dus ook je tattoo uit.
Met zij bedoel ik ook echt zij. Dus het stuk huid tussen je heup en de onderkant van je ribben.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Urbanus
Geplaatst: 10-06-10 23:22
angrywolf schreef:
Tatoo22 zit vlak bij de grote kerk Hoogstraat 22 Hij zit daar ook pas sinds vorig jaar
Ik heb hun hyves bekeken, echt afschuwelijk. Bijna niks is strak gezet, regels zijn niet recht, sterren kloppen niet.
xDramaQueen
Geplaatst: 10-06-10 23:56
MarcoBorsato schreef:
angrywolf schreef:
Tatoo22 zit vlak bij de grote kerk Hoogstraat 22 Hij zit daar ook pas sinds vorig jaar
Ik heb hun hyves bekeken, echt afschuwelijk. Bijna niks is strak gezet, regels zijn niet recht, sterren kloppen niet.
en dan ben je nog niets een begonnen over de portretten...
Weet iemand of het zeer doet om een tattoo op je ribben te zetten, onder je oksel zegmaar? Vlak onder je borst?
_karin_
Geplaatst: 11-06-10 02:06
Oeh ok, dat wordt hem niet dus.
Voor mij is studio flash in Heerenveen het dichtste bij (www.studioflash.nl) maar omdat ik geen ervaring heb weet ik niet hoe ik kan beoordelen of een shop goed is of niet. Enige adviezen waar ik naar moet kijken?
Urbanus
Geplaatst: 11-06-10 02:09
Vriendinnetje van me is heel tevreden over Lab 360. Haar tattoo's zijn ook echt heel mooi.
Ik heb ook eens op die Hyves gekeken... De plaatjes staan erop, maar de kleuren lopen niet elkaar over of wat dan ook. Het is echt een ingekleurde kleurplaat, dat vind ik vooral erg jammer daar..
Ik ga dinsdag mijn tattoo laten zetten bij fearlesstattoo in Scheveningen. Zitten er niet zolang, maar heb werk van ze gezien bij mensen en dat zag er echt heel netjes uit.
Jeej Ik heb mijn ontwerpen klaar, maandag ga ik een afspraak maken! Hoe en wat is een verassing, het enige wat ik verklap is dat ze op mijn polsen komen
alweer gewijzigd van plannen fenna... en polsen stond niet eens in je planning... ik vind t nog steeds niet verstandig maar dat is geheel aan jou, maar je bent echt nog niet zeker van je zaak volgens mij..
xDramaQueen
Geplaatst: 11-06-10 15:16
angrywolf schreef:
Wow nu ik die site wat beter bekijk zie ik het ook Hoop echt dat die van mij wat beter gezet is! Vooral die herderkop is echt niet mooi
Ik zag een tijger langs komen brrr! wat vreselijk! gezet!