Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pepper1 schreef:@ Youngster, ik was toen 27, had van de shs over roacutane gehoord. Bij de dermatoloog kreeg ik na de gebruikelijke testen gelijk roacutane voorgeschreven.
Achteraf misschien beter geweest om eerst eenvoudiger in te zetten...
Welk merk gebruik jij in je salon?
Juul schreef:Fijn idd dat veel huidjes al opgeknapt zijn! Mijn huidje gaat ook echt de goede kant op gelukkig. Als ik tijd heb ga ik toch maar even een maskertje halen, durf het nu wel aan. Welke maakte je huid ookalweer zacht? Wil dus een beetje een herstellend maskertje, omdat m'n huid nu ietsje droog is.
Echt, weet niet meer wie hem gaf, maar thanks voor de tip van geen crème meer!
youngster schreef:Pepper1 schreef:@ Youngster, ik was toen 27, had van de shs over roacutane gehoord. Bij de dermatoloog kreeg ik na de gebruikelijke testen gelijk roacutane voorgeschreven.
Achteraf misschien beter geweest om eerst eenvoudiger in te zetten...
Welk merk gebruik jij in je salon?
Ik heb eerst 3 maanden gewone ab gehad. Over het algemeen zijn dermatologen geen fan om roacutane in te zetten bij vrouwen. Bij mannen geven ze dit een stuk sneller.
Ik gebruik Payot.
xAylie schreef:ik gebruik ook alleen 's ochtends dagcreme zodat mijn huidje overdag word beschermd.
's avonds smeer ik niets, heeeeel af en toe 24h creme van dr. courtin, die is erg fijn ja.
ik krijg helemaal geen vettig laagje over mijn gezicht?
misschien doe je het te dik?
youngster schreef:Ik heb ook met clarins, thalgo en lancaster gewerkt. Moet zeggen dat de 2de me toen heel goed beviel, maar die laatste is echt te agressief. Maar ik werkte toen in salons ergens anders.
Steentje, als je huid ervan gaat glimmen is je creme echt te vet, dan sluit je je huid toch af waardoor je weer nieuwe puistjes kan ontwikkelen.