Onderaan, aan het laatste lijntje zit een soort verdikking, een afronding zegmaar. Ik erger me er niet aan, maar mijn vriend merkte het op Ik vind het ook niet lelijk..
heb hele gave tattoos voorbij zien komen! die op de vorige pagina vind ik ook erg mooi heel netjes gezet ook over het litteken!
ik heb zelf nu 2 tattoos, 1 op mijn enkel.. van 2008
en 1 op mijn voet in juli 2009 gezet. vanaf halverwege mijn wreef tot achter het enkelbotje (aan de buitenkant dus)
en ik zag dat een aantal twijfelde om daar een tattoo te zetten, t doet pijn ja! maar ff door bijten, en dan heb je een tattoo op een hele mooie plek
zal morgen weer eens goede maken heb nu alleen hele sclehte foto's
en ondertussen ben ik alweer aan t ontwerpen voor mijn 3e na die op mijn voet had ik gezegt dat ik voorlopig afgekickt ben.. maar helaas.. de pijn kan me er niet van houden
Wat vinden jullie van mijn tattoo? Hier is hij net gezet, vorig jaar. Het is een reversible ambigram, je kan hem dus van 2 kanten lezen. Aan de ene kant staat er Amore en andersom staat er Dolore, is Italiaans voor liefde en pijn.
Ik heb ook weer tattookriebels ik dacht ook dat de pijn (of eerder de JEUK daarna) me er wel vanaf zou houden, maar de ideetjes blijven opborrelen
Ik heb die 'dolfijn' *kuch, zeehond, kuch* op m'n kuit, en ik wilde daar een tweede bij hebben in dezelfde stijl, alleen andere houding. Dus nu zijn we weer lekker aan het kliederen naar een minder dolfijnachtig ontwerp
(hear, hear; ik lach er alleen maar om dat mensen zo 'dom' zijn dat ze niet zien dat deze 'dolfijn' geen rugvin heeft ik ben er nog steeds blij mee, hoef er maar naar te kijken en ik doe dit )
jeetje die is gaaf sylke! erg mooi dat je er een ambigram van hebt zeg
Mleen
Geplaatst: 22-01-10 13:09
DQ, ik heb mijn tattoo boven over mijn wreef van mijn voet heen. Opzich vond ik het heel erg mee vallen, weet niet hoe het aan de zijkant is. Het enige waar ik last van had was dat ik mijn tenen verkrampte... Dus de tattoo meneer heeft die goed vast gehouden voor de rest ging het super!
Hier staat ie net een paar weken, moet nog bijgekleurd worden...