Mensen met een Burnout / Overspannen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:06

angela Dat word een zware tijd voor je, 2 van die emotionele gesprekken. Misschien is het wel nodig en gebeurt dit niet bij toeval. Begrijp me niet verkeerd, het kan in je voordeel werken als je erg emotioneel bij het uwv komt. Dan is goed te zien dat je er nog lang niet aan toe bent om weer te werken. Je moet door de zure appel heen bijten, anders ben je binnen kort weer aan het werk, en dan?
Kan je niet buiten het ggz om opzoek naar hulp? Echte hulp bedoel ik. Het is allemaal heel moeilijk. Je krijgt een dikke dikke knuffel van me :(:) :(:) We zijn er voor je.

De vliegtuigwet kwam ik weer tegen uit een maandblad de "Wiccan Rede". Ik dacht dat jullie er ook wel wat aan konden hebben.

Ik heb net mijn verzorgster gebelt met hoe en wat, ze vond het mesten te zwaar :? Daar hielp ze me juist voor. Zal wel aan mij liggen, doe het zelf wel weer. :(

Pollewoppy

Re: Mensen met een Burnout / Overspannen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:10

Zucht. Daar heb je dus ook geen ene fl*kker aan...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:11

Sommige mensen... :(

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:14

Zo, ik ga de computer maar eens uitzetten. Mijn hoofd klapt er bijna af...

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:16

Ik ben eigelijk wel blij dat ik haar niet betaalt heb, ze mag van mij weg blijven. Maar ja, het is jong en wil zo weinig mogelijk doen en wel verdienen. Zo blijkt deze ook weer te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:20

Ik ga ook even wat anders doen. Dadelijk koken, want vriendlief is jarig dus we eten wat lekkers! Nu even met de stofzuiger rond en dan me omkleden. Ik zit nog in mijn rijbroek.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:30

aikon schreef:
petulan Verval je niet in een oud patroon? "Verdienen" die anderen jouw energie? Of krijg ze het weer terug van ze? Zo komt het een beetje op mij over. Sorry als ik het verkeerd zie. Neem jezelf in acht, een ander doet het niet. Goed van je dat je de hapto weer oppakt. En voor jou ook een knuffel :(:)

Spijker op z'n kop hoor. Ik krijg de energie niet terug. Eind van de dag ben ik kapot van het energie in alles steken behalve mezelf. Het is ook een soort afweermechanisme: zolang ik maar positief tegen mensen praat is de kans dat zij negatief tegen mij doen minder groot (even zwartwit dan). Ik voel alleen als ik alleen ben, wanneer ik de energie niet kan verspreiden naar anderen. Dan pas kom k tot mezelf, zover het lukt.

Angela, heb je gemist hier! Pas goed op jezelf, en wees eerlijk tegen t uwv. Desnoods barst je in tranen uit, laat t gaan. Zo zien zij mischien ook wel het belang en de ernst van de zaak.
Ik zit trouwens ook nog in mn paardrijkloffie terwijl we elk moment naar mn ouders kunnen gaan om daar te eten. Boeiend, ik wilde eerst even hier op jullie reageren :)

Aikon, balen he als zo iemand (die je moet helpen) je letterlijk en figuurlijk in de stront laat zakken. Bah. Rust lekker uit en doe voorzichtig met je migraine!!

PW, ontspan meid!!! Rustig aan!! Misschien dat even rustig mediteren je helpt? :(:)

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 18:24

He meiden en alle nieuwe meiden!
Kom binnenkort weer wat actiever deelnemen hier..
Ben nu goed beroerd (ik denk combi griep en bijwerkingen nieuwe AD), dus kan het nu niet helemaal volgen.
Als ik me iets beter voel, zien jullie me weer :)

Veel sterkte voor iedereen! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:20

Jij ook sterkte Maaike!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:41

Vervelend Maaike, beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:43

Ik heb even een vraagje aan jullie. Zouden jullie aan de UWV arts aangeven dat het gesprek de vorige keer voor veel stress heeft gezorgt en dat ik het over vond komen alsof ik gefaald had?

Trouwens ik heb het even nagekeken, en ik ben dan 4 weken geleden ook al bij hem geweest.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:45

Je kunt het in ieder geval aangeven, of ze er wat mee doen is een 2e. Als je het niet noemt kunnen ze achteraf zeggen dat je het had moeten melden.

Mijn ervaringen met het UWV zijn zeer slecht, ik heb het toendertijd echt niet getroffen.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:46

Ja, ik zou dat zeker aangeven!! Waarom zou je het niet doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:46

Ik denk dat ik het ook aangeef, dat ik het geen prettig gesprek vond. Vriendlief gaat nu ook zijn mond opentrekkend dat dit dus niet de bedoeling is.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:48

Dat is fijn dat je vriend je er zo in steunt. Dat moet voor jou al wel een hele steun zijn.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:54

Hier heeft het weer behoorlijk geknald. Het gaat echt niet goed. Heb al 5 dagen achterelkaar weer hele heftige woedeaanvallen. Het sloopt me, ik heb zoveel spanning en onrust in mijn lijf en nu is het teveel. Ik moet echt heel erg goed gaan kijken hoe ik weer tot rust kan gaan komen. Het gaat helemaal niet goed zo. Als mijn behandelaar niet op vakantie was geweest dan had ik er deze week nog een gesprek willen hebben. Mijn keel wordt ook niet blij van dat geschreeuw van me.

Wil wel mijn vriend even een :(:) geven hier, want hij doet wel heel erg zijn best om me toch te begrijpen en we hebben uiteindelijk ook wel weer goed gepraat. Ik deel te weinig mijn gevoelens met hem, waardoor hij onderschat hoe het met mij gaat. Ik heb het altijd al moeilijk gevonden om uit te drukken hoe ik me voel, vooral als het slecht gaat. Dus dan zeg ik meestal maar niks. We hebben nu afgesproken dat als hij 's middags uit zijn werk komt we even rustig gaan zitten met wat drinken en doornemen hoe ik me voel en hoe mijn dag was. Misschien wordt het dan wat gewoner om mijn gevoel uit te spreken. Hopelijk geeft dat ook weer wat meer rust.

Voorlopig gelden alle veiligheidsvoorschriften hier in huis, want
ik sta nog steeds op hoogspanning...

Jeetje, wat voel ik me verrot, maar ook opgelucht door het gesprek met mijn vriend daarna.

zwelgje27

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 02:01

Bedankt voor jullie reacties.

@ Mistral: ja stond van die pheiffer wel even te kijken.. Dat ik dat echt niet gemerkt heb, is best raar.. Ik ben door de huisarts doorverwezen naar een psycholoog.. Daar kon ik gelukkig meteen terecht, ga er 1x in de week heen en heb nu 2 gesprekken gehad.. Morgen weer..
Jij ook veel sterkte en pas op jezelf he.. vind het vervelend om te lezen dat het eigenlijk al zo'n lange tijd is bij jou.. en je werkt gewoon door..
ik denk inderdaad dat we allemaal wel moeite hebben met het toegeven.. En vaak weet je het 'ergens' wel maar moet er dus toch een hoop voor nodig zijn om jezelf daar ook echt van te overtuigen..

@ Pollewoppy: Allereerst, vind ik je helemaal niet betweterig! Vind het juist heel fijn dat je jou ervaring wilt delen met ons.. vind het fijn om te lezen dat veel dingen herkenbaar zijn..
Ik was inderdaad ook al een poos steeds negatiever, sarcastisch, cinisch, naar mijn werk toe, maar ook naar mijzelf een beetje spottend en onverschillig, eigenlijk over alles.. en dat werd steeds erger
Mooie vergelijking van dat elastiekje trouwens..
Fijn dat je nog even kan bijtanken voordat de deeltijdbehandelingen beginnen voor jou.. (ook hier ben ik niet zo in thuis wat het precies inhoud.. :o )
Wat een druk programma heb je trouwens als ik dat zo lees.. ergo, muziektherapie, ochtendgroep, haptonomie, 3x per week sporten.. poeh, ik zak al in als ik eraan denk.. begrijp nu heel goed dat je blij bent dat de deeltijdbehandelingen uitgesteld worden..!
Wat rot van je woedeaanvallen.. Waar komen die vandaan bij jou, of wil je dat liever niet zeggen..?
Wat een super lieve vriend heb jij, en wat bedenkt hij goede manieren om met jou situatie om te gaan en je te begrijpen! Hij doet er echt moeite voor..
Ik herken me wel een beetje in het niet goed kunnen vertellen hoe je je voelt.. In mijn hoofd weet ik soms precies wat ik voel en hoe ik het zou willen vertalen, maar zodra het mijn mond uit komt, klinkt het ineens zo stom en ongeloofwaardig.. Met name naar mijn vriend heb ik hier moeite mee.. Het feit dat je goed je gevoelens kan verbergen , maakt het nog moeilijker ze alsnog te gaan vertellen, omdat de reactie van anderen zo verbaast zal zijn..
Heel stom, maar ik voel me altijd een soort van schuldig als ik negatieve gevoelens of dergelijk over mijzelf uitspreek omdat ik een soort gevoel krijg alsof ik lieg of overdrijf om het erger te laten lijken.. het klinkt uit mijn mond ineens erger dan dat het naar mijn idee eigenlijk is.. Helemaal als men er enigzins verbaasd of medelevend op reageerd, heb ik meteen zoiets van: Oh nou zo erg is het nou ook weer niet.. en probeer ik gelijk mijn woorden weer wat goed te praten en te verzachten..
Sterkte en ook met je hoofdpijn..

@Aikon: wat verschrikkelijk om je hengst in zulke omstandigheden te vinden! En balen van zijn achterstand.. Hopelijk word het snel weer een sterke flinke kerel..
mooi trouwens die vliegtuigwet.
En balen dat je met de stalwerkzaamheden zo in de steek word gelaten.. helemaal nu je wel wat hulp kan gebruiken.. :( sterkte!

@ Nathalie: hoe ging je solicitatie?

@ Angela: vervelend dat het niet goed met je gaat.. en dat je je zo gestresst en opgejaagd voelt.. Ik ben inderdaad een andere zwelgje ;) De 27 erachter omdat de naam inderdaad al bestond..
Grappig dat de andere zwelgje zich hier ook al eerder in het topic heeft bevonden. Hebben we niet alleen onze naam gemeen..
Heel veel sterkte gewenst zeg.. poeh moeilijke en zenuwslopende situatie.. :(:) heel veel succes!

@ Maaike: beterschap!

Het gevoel van energie en machteloze onrust die vanbinnen zit en schreeuwt om eruit te gaan, maar er geen manier lijkt hoe.. dat herken ik wel.. Maar gek genoeg heb ik daar nu totaal geen last van.. Heb die gevoelens weleens gehad toen ik nog op school zat en mezelf met alles, werk, school, stage, paarden, sporten enz lekker voorbij aan het lopen was.. Dit uitte zich bij mij vooral in momenten waarop ik minutenlang alle spieren van mijn lichaam uit woede zoo hard aanspande, dat ik het idee had dat er adertjes in mijn hoofd kapot konden gaan, als ik het nog even volhield.. en de nagels diep in mijn handpalmen stonden.. Heb een keer zo hard in mijn hand gebeten, dat ik de pijn niet eens voelde, maar het heel lang duurde voordat de diepe paarse tandafdrukken weg getrokken waren.. Ook in de auto het gaspedaal heel ver indrukken en het gevoel hebben het niet meer los te kunnen laten.. Zin hebben om keihard door te rijden als je weet dat je moet stoppen.. En dan vol op de rem op het laatst.. Apart is dat ik toen gewoon door kon gaan, ben niet ingestort.. Nu heb ik het naar mijn idee veel minder druk gehad.. Dus snap in dat opzicht nog steeds niet zo goed waarom ik een 'burn out' heb gekregen..

Het klinkt mij dan ook nog steeds gek in de oren, dat jullie zeggen: 'heftig of pittig verhaal, zwelgje..'
Voel me er enigzins soort van genant om denk ik.. Zo heftig is het voor mijn gevoel niet.. Heb altijd het gevoel dat er zoveel mensen zijn bij wie het erger is, vooral als ik jullie verhalen lees.. Vind het moeilijk om te zeggen: ja, het is ook heel erg met mij.. want dat is niet zo, denk dat het altijd erger kan..

Ik ben vandaag met mijn oma naar de bioscoop geweest :D Ze belde mij op en ik móest er even uit van haar.. Heel lief.. En de film was ook erg leuk.. Deed me wel even goed.. Was alleen wel heel druk en onwijs veel kinderen.. poeh.. maar kon het goed handelen eigenlijk.
Wat ik de laatste tijd wel merk is dat ik achter het stuur veel harder mijn best moet doen.. Herkennen jullie dat?
Het lijkt of verkeerssituaties onoverzichtelijker zijn en merk dat ik na 2 x kijken nog twijfel of ik wel 'gezien' heb toen ik keek.. Ben normaal gesproken totaal niet onzeker in het verkeer, maar het lijkt of dingen die eerder automatisch gingen, nu ineens check dubbel check nodig hebben. Het is een beetje te vergelijken met het gevoel dat je hebt als je te lang achter de computer hebt gezeten..

Bedenk me net dat ik vandaag helemaal niet bij de wei ben geweest! Vanmorgen mocht ik uitslapen omdat ik sms kreeg van weidegenoot: 'ik voer wel' heerlijk.. En vanmiddag ging verzorgster van mijn shet wandelen en voerde daarna ook..
Ben trots dat ik me niet heb weten te verleiden om toch even het water vast te verschonen, kijken of ik nog nieuw hooi onder het zeil vandaan moest trekken of briefjes te schrijven hoe en wat.. of om gewoon even te checken hoe mijn ponytje erbij staat..
Het gaat ook prima als ik er niet ben, weet ik.. Maar zit altijd toch: ben ik niet iets vergeten te melden of te doen of weten ze verandering in voer wel, regendeken om ja of nee, enz enz.. Als ik het zelf doe hoef ik niet zoveel na te denken, dus doe het vaak liever zelf :+

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:11

zwelgje Dat jouw verhaal jezelf niet als heftig overkomt, ligt aan het feit dat je zelf al zo lang op deze manier geleefd hebt dat het gewoon geworden is voor je. Daar ligt ook het grootste gevaar in dat mensen denken dat het wel mee valt. Is niet zo! Dat gevoel wat je hebt in het verkeer ken ik ook. Komt voor mij wel bij dat ik dus rechts met mijn hand niks meer kan en daardoor word ik nog onzekerder in het, met name, drukke verkeer. Op rustige wegen, waar ik weinig hoef te sturen en schakelen tegelijk, Kan ik gewoon rijden zonder stress. Nu mag ik niet rijden wegens gebruik van zware pijnstillers. Van da zomer ga ik de weg weer onveilig maken }:) Heb er nu al zin in. :j

maaaike Beterschap, ik ook griep ;( , en sterkte. :(:)

pw Kl*te meid al die woede uitbarstingen. :(:) Voel je ze aan komen of is het een verrassing elke keer? Toch wel fijn dat je vriend probeert je te begrijpen, is heel moeilijk. :(:) voor hem. Ik ben soms erge pissig op alles en iedereen, maar woede aanvallen heb ik nog niet gehad. Wel woorden. Het lijkt haast wel dat er heeeel diep in jouw erg veel frustratie zit wat geen weg naar buiten weet, behalve door woede. Erg vervelend voor je meis. :(:)

angela Ik ga ook met de rest mee, vertel het wel. Goed ook dat je vriend er ook tegen aan "bemoeit"

nathalie Hoe ging het gesprek? Was het positief? Sterkte meid :(:)

petulan Had ik het goed gezien. Zou meer tijd voor jezelf niet beter zijn? Ik heb het zelfde als jou. Ik ben bij mensen ook altijd open vriendelijk en strooi met energie die ik niet terug krijg en mij dus uitput. Ik probeer echt van tijd tot tijd mensen te "ontlopen" om zelf weer op adem te komen.

Iedereen bedank voor de positieve reacties op de vliegtuig wet, als ik weer eens wat tegen kom in deze trant zal ik het ook weer met jullie delen. Ik ga straks weer met paps op stap, naar kringloop winkels, zien of ik nu wel een kastje kan vinden die ik mooi vind. Ben er vanmorgen ook nog achter gekomen dat mijn pony's dus al een paar weken niet buiten zijn geweest -:(- was niet de afspraak. Nu kunnen ze niet naar buiten vanwege de drek. Ik zit niet te wachten dat mijn oudste pony weer stijf van de mok komt te staan. Kan ik nu niet naar behoren behandelen. Ik weet niet of ik wel weer iemand vertrouw om mijn pony's te verzorgen. Baal zo ontzettend. :( :( :( Hopen dat het straks weg trekt.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 14:32

Heb jullie berichten wel doorgelezen, maar het lukt me niet om erop te reageren. Sorry. Het gaat niet goed. Ik ben na de groep even de stad in geweest en ik ben helemaal kapot. Ik heb zoveel spanning in mijn lijf ik weet niet wat ik er mee moet. Ik moet op een of andere manier weer wat tot rust zien te komen.

Moet ook nog iemand bellen, we zouden morgenavond naar een lezing, maar dat trek ik niet. Ik baal er van en durf niet zo goed af te zeggen. Misschien stuur ik wel een mailtje, maar ik weet niet of dat nog op tijd gelezen wordt. En ik voel me dan zo zwak om af te zeggen. Dat blijft zo'n moeilijk punt, voor jezelf kiezen...

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 16:41

Jeetje, PW, wat balen dat je je weer zo klote voelt. Heb je afgebeld? Doen hoor, even voor jezelf gaan kiezen, nu het niet goed gaat. Afgelopen periode is gewoon even allemaal iets te veel geweest. Luister nu goed naar de signalen die je afgeeft.. Dat je zo boos bent, heeft een reden. Kies voor jezelf, voor je hond en je vriend en geniet daarvan. De rest doet er even niet toe. Dus zeg die lezing af en doe waar je je goed bij voelt :) Je bent duidelijk even iets te druk geweest de afgelopen periode, teveel extra zorgen/belastingen, en dat vreet aan je.. terwijl het juist wel lekker ging :)
Doe rustig aan en doe de dingen waar jij je goed bij voelt :(:)

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 17:06

Dank je Maaike.
Ik durfde natuurlijk weer niet te bellen, dus heb een mail gestuurd. Hoop ik wel dat die nog op tijd gelezen wordt. Het geeft me wel een beetje rust om morgen niet weg te hoeven.

Ik liep eind van de ochtend even in de stad om een kadootje te kopen voor het pasgeboren zoontje van een goede vriendin. Toen ik in de stad liep zat ik er van het een op het andere moment vreselijk doorheen, ik had het zo gehad. Ik wilde gewoon thuis zijn en op de bank liggen met de hond. Jammer genoeg moest ik eerst de stad nog helemaal door naar de auto.

Daarna wel lekker met mn hondje op de bank gelegen. Wat is dat toch fijn, zijn warme hondenkop op mijn voeten.

Hoe is het verder met jou?
Beetje bij kunnen komen in je vakantie?

jantineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 17:29

heej allemaal

pff nou ik zit weer achter een computertje..hehe, duurt ff maar dan heb je ook wat ;) Ik heb ff lekker zitten bijlezen over iedereen, maar vind het lastig om terug te reageren..zoveel info ;) dat kunnen mijn overspannen hersentjes niet verwerken nog. ff wat antwoorden;

pw oliebol man van die woede. wat ik heb geleerd is dat woede een afweer is om jezelf te beschermen van oude pijn (zelfde functie als angst of verdriet hebben) maar woede is ook een goede energie bron..misschien kan je wat met je woede, bijvoorbeeld het gras maaien. Ik weet nog dat ik een tijdje heel pissig was op vanalles, toen werd uitmesten, maaien, bezemen enz een makkie ;) ipv te kijken naar wat je niet hebt (rust) lkan je kijken naar wat je wel hebt en hoe je het kan gebruiken. dat geld trouwens voor iedreen ;) het is igg wel een van mijn lijfspreuken geworden.

CIV, petu en flugeltje hoe is het met jullie?

hier gaat het wel oke...vorige keer riep ik entausiast dat ik van mijn angststoornis af was. in feite is dat nog steeds zo. maar dat wil niet zeggen dat ik niet meer bang word gemaakt. dat systeem heeft zich behoorlijk vast gebeten en doet zijn best te blijven bestaan. Feit is dat ik hem gewoon niet meer geloof. angst is er nog wel, maar kan zich niet meer aan me vast grijpen. Of te wel ik identifiseer me er niet meer mee. Helaas ben ik deze week wel 2 keer bijna flauw gevallen dus het is wel moeilijk...Ik ben nu ook weer een beetje terug gevallen kwa welzijn..veel moeier en overspanneder. Terwijl ik toch niets anders doe dan eerst..hebben jullie ook van dat soort terug vallen gehad??? De energie pijl krijg ik maar niet overeind...heel naar want ik WIL ZO GRAAG!!!!! ik wil weer rijden, uitgaan lol maken....maar die stomme energie :(
Maar goed we blijven optimistisch..(mijn vriendje nog beter dan ik ;) Ohja en over die shiatsu massage, die is heerlijk, maar elke keer als ik er van terug kom ben ik 2 dagen heel naar. veel moeier, banger enzo..herkent iemand zich daarin?

voor de rest veel :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 17:40

Heeft er hier iemand ervaring met maatkracht? www.maatkracht.com

Ik ben toch even wat verder gaan kijken dan mijn neus lang is, misschien heb ik er wel wat aan.. Ik ben behoorlijk teleurgesteld in de GGZ, en na een goed gesprek met mijn schoonmama (wat een heerlijk mens is het toch) kwam er eigenlijk uit dat er gewoon echt iets moet gebeuren. Ik kan toch zo niet door blijven gaan..

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 17:52

Jantine: Terugvallen horen er echt bij, ik heb er al zoveel gehad. Ze zijn niet leuk, maar je zult merken dat de dalen niet meer zo diep zijn. Wat betreft je energiepijl: Denk eens aan of je zou willen sporten met een programma speciaal aangepast op jouw kunnen, op jouw situatie, zoals je er nu voor staat. Door zo'n programma doe je niet teveel (averechts resultaat), niet te weining (geen resultaat), maar precies genoeg. Omdat je bereik nog zo ontzettend klein is, ga je heel erg snel over je grenzen heen en dat heb je zelf 9 van de 10 keer niet door. Ik wil je er wel meer over vertellen, maar dat is een heel verhaal.

Hoe voel je je na die twee dagen? Lucht het dan wel op? Ik heb geen ervaring met deze massage, maar heb wel bij andere dingen zulke ervaringen gehoord van mensen. Het schijnt erbij te horen.

Dat je schrijft dat er achter woede altijd wel iets anders zit, idd meestal oude pijn dat wist ik al. Dat is bij mij ook zeer zeker het geval. Het is echt zo dat mijn woede door kleine dingetjes getroggerd word. Ik loop wel de hele dag met spanning, maar ben niet de hele dag boos. Ik voel me verder juist leeg, futloos. Ik heb bijna geen energie en alles is me teveel. Het is dus makkelijker gezegd dan gedaan om mijn boosheid om te zetten in dingen als grasmaaien. Alle inspanningen zijn voor mij een hele opgave momenteel en absoluut geen makkie :n

Angela: Ik vind het goed dat je verder kijkt. Ik vind dat je je heel erg netjes uitdrukt over het GGZ en denk dat je gevoel meer dan terecht is! Wat fijn dat je zo goed met je schoonmoeder kan praten. Je kan ook niet zo doorgaan. Je hebt hulp nodig en verdient hulp. Je verdient om hieruit te komen!

Ik vind de site er heel erg fijn uitzien. Zit het bij jou in de buurt? Heb wel op het kaartje gekeken, maar weet niet precies waar in het land jij je bevindt ;) Als ik jou was zou ik vandaag nog een mail sturen. En zet al je ervaringen er maar in, zet er maar in dat je je door het GGZ niet serieus genomen voelt en merkt dat je steeds weer verder afglijdt. Je kan natuurlijk ook bellen, maar dat zou ik dan weer niet durven en ik heb mijn vermoeden dat dat bij jou niet veel anders is.

Ik vind het heeel erg goed dat je verder aan het kijken bent meid! Dat laat maar weer zien hoe sterk je eigenlijk bent. :(:)

jantineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 18:00

voel je je niet goed bij het ggz angela?? Waar kom je uit de buurt? misschien weet ik iets voor je?