mijn tongpiercing wil niet los, ik wil balletje wisselen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDramaQueen schreef:ah een bcr, daar heb ik ook ruzie mee gehad, mijn oor was 3 dagen flink boosen ik heb dat ding al 6 jaar
xxmayleexx schreef:xDramaQueen schreef:ah een bcr, daar heb ik ook ruzie mee gehad, mijn oor was 3 dagen flink boosen ik heb dat ding al 6 jaar
Tip: onderste balletje vast houden met een theedoek en het bovenste ook!! Werkt bij mij altijd prima...
ik ben dus vandaag maar naar de piercingshop gegaan... bleek dat mijn tragus maar1,2 gepierced was... heel slim van mijdacht namelijk echt dat ie 1,6mm was. maar goed heb haar gevraagd een andere erin te zetten (1,2mm) en heb maar gelijk een steentje erop laten zetten (van zirkonia met garantie)... Heb ook nog een bepaald goedje meegekregen voor te ontsmetten en moet over 4 weken terug naar haar om te laten checken..... Ik laat de tragus maar even met rust
xChantal94 schreef:Ik kom even binnen vallen.
Ik heb geen oorbellen, en mijn vriendinnen vinden dat ik ze gewoon moet laten schieten. Als het niet mooi is moet ik de gaatjes gewoon dicht laten groeien.
Maar nu zie ik altijd iedereen (je krijgt toch eerst zweerknopjes?) met van die 'kinderachtige' lopen en ik zit daar niet zo op te wachten (a) (bn 15 btw). Dus kun je ook andere zweerknopjes kiezen ofso ?