Hoe zien jouw nagels eruit. II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Re: Hoe zien jouw nagels eruit. II

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 20:20

ik baal er altijd zo van als ik aan het vijlen ben en ik heb er 1 dan net iets te kort gevijlt in vergelijking met de rest.
of als ik ze niet mooi in vorm krijg..

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 20:25

mijn nagels zijn momenteel blank, lelijk dus :+
Sinds ik in een bejaardentehuis werk heb ik ze maar kortgeknipt tot mijn grote spijt ;( Ik laat ze nu weer groeien en dan gaat er weer een french manicure op :9

JustMeDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 20:33

Ik heb ook lang niks meer aan mijn nagels gedaan..
Maar heb echt zin om ze te versieren haha :=

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 20:34

ik ben nu met oranje bezig.
het is sneldrogend, maar ik wil er 2 lagen op want anders is de kleur niet mooi.
hebben jullie daar ook wel eens last van?

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 20:41

Netjes Pikeur! :j
Tinks ik vind niet eens dat jij hoeft te vragen wat wij voor prijsje wensen te krijgen, we mogen al blij zijn dat je ons wilt sponseren (toch?). Dus kies maar lekker zelf. ;)
Gelukkig heb ik nooit nagelgebeten maar ik heb genoeg andere vervelende zenuwtrekjes.
parouscha volgens mij is dat inderdaad de juiste kleur. :)

Pfff ik heb een vreselijke baaldag vandaag... ;(
Mijn vader is 1,5 week geleden overleden.....Normaal ben ik niet zo'n jankerd maar ik heb er vreselijk de pest in vandaag. Pony is in april al naar de hemel vertrokken (had ik al eens verteld) dus die heb ik ook niet meer bij me.
Heb al geshopt vandaag en vanalles gekocht, opgeruimd en mn nagels gelakt, maar het rotte gevoel zakt niet eens een beetje weg... %) Loop echt met een knoop in mn maag. Vriendje is nu ook niet hier (werken) dus voel me een beetje alleen.. Y;(

Maargoed, terug naar de nagels...
Dit had ik eerst erop. Het moest eigenlijk legerprint worden, maar dit mislukte nogal, dus wat het is weet ik niet precies...Heb het er ook vrij snel weer afgehaald.
Afbeelding

Nu heb ik dit erop (konad weer uit de kast gehaald) randjes moet ik nog eraf halen:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EBAYLNXJ.jpg

Afbeelding

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 20:47

aaahhh iessie :(:)

saskiamax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 20:48

gecondoleerd iessie...
veel sterkte ermee.

hier op bokt ben je nooit alleen :Y)

ik heb zonet ook weer me nagels gedaan (alleen me linkerhand nog :p )
en voor de eerste keer waren ze best goed gelukt vind ik, zal zo ff foto's maken en ze erop zetten.
nu moet ik nog mijn rechterhand doen wat een dikke mislukte boel word denk ik :o

waar halen jullie je stripers weg? want ik doe he tnog met een sateprikker maar zoals een bokker (weet de naam niet meer) ook al zei het is best lastig omdat het nagellak heel snel van dat ding af is..

en weet iemand al wat het volgende thema wordt?

lauraenabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 20:54

leuke iedeen zitten er tussen! mijn nagels zijn momenteel ook helemaal blank..... :( verder heb ik niet veel goede nagellak kleuren staan... jah rood. Binnenkort die ik het wit weer met roze glitters en de rest met blanke nagellank ;)

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 20:57

ja stripers zijn echt heel handig :D... saskiamax: stripers kun je bijv kopen op http://www.veelsieranden.nl reclame voor tinks :D

jeetje wat rot allemaal iessie... nou bij ons ( /bij mij ) mag je je hart luchten hoor!!

heb ook de legerprint gedaan, dat val nog niet mee zeg !! hahaha,
Afbeelding
moest best wel priegelen, dus de nagellak werd zo bobbelig, net alsof ik op de nagellak had gewreven terwijl die nog nat was :P

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:06

Ik heb nu een soort nude kleur op, het is heel licht roze, heel subtiel. Ga het vanavond er af halen en misschien een iets fellere kleur op doen :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:16

nou ik heb weer gestempeld...
maar is het niet 3x niks? is het wel 10x niks....
*zucht* ik heb het compleet verneukt....
mooie oranje onderlaag... wilde er witte vlinders op.. heb op 2 nagels witte vlinders.
op 4 nagels zwarte vlindertjes en op 1 witte bloem en op 2 zwarte bloemen...
de witte lak krijg ik echt heel slecht op mijn stempel.

maken jullie tussen iedere stempel (dus per nagel) de plate schoon?

saskiamax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:16

Afbeelding
zo zagen ze er eerst uit (slechte kwalieteit foto. en steeltje bij de kersen was dr al af :( )

Afbeelding
en zo zien ze er nu uit (moet nog ff schoongemaakt enzo worden :P maar voor de eerste keer vind ik dit best goed gelukt :D

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:20

Ik ben ook benieuwd naar tips wbt de konad stempels.
Ik heb al eens gemaild naar de gene die de konad setjes verkopen, ze vertelde mij dat ik de stempel moest vijlen.

Maar heeft niets geholpen :n
Ik krijg de lak ook niet goed op de stempel en niet op de nagel, of heel licht of half :\

Ik gebruik dikke nagellak van maybeline en essence enz..

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:21

Iessie wat erg !
Veel sterkte ermee...

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:24

en nu moet ik de hele boek schoon gaan maken (plate, stempel, schraper) )
en dat vind ik altijd poedersuiker om te doen

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:26

Ik ben eindelijk van mn acryl af, heeeerlijk. Vriendin doet die opleiding en ik was weer model. Wat een ramp. :=

Heb ze nu vrij kort en lichtroze gelakt. :j

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:30

ik maak niets tussen door schoon alleen af en toe de plate...
parouscha: in het begin drukte ik te hard met de schraper over de plate!! ik kreeg daarom ook niet goed de nagellak op de stempel, maar nu wel.. je moet het echt heel zacht erover heen halen, en soms blijft er dan nagellak naast het figuurtje zitten, maar heel gek, dat komt niet op je stempel, en niet te lang wachten voor je de stempel er op de plate drukt..

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:49

Tnx allemaal vd lieve berichtjes...
Heb net de grote schoonmaak in mijn garderobe kast gehouden, 5 zakken voor de winkel van sinkel. :o
Wat rot parouscha dat hij het niet doet. De enige tips die ik je kan geven is:
stempellak van konad gebruiken,
je stempel opruwen (je kunt best flink vijlen met een kartonnen vijltje, je vijlt de stempel niet kaal),
alles (stempel, plate, schraper) goed vetvrij maken met nagellak remover en niet te hard duwen met de schraper (zacht en snel de overtollige lak eraf schrapen is voldoende).
En redelijk snel zijn met je handelingen, zodat de lak niet droogt.

Ook moet je echt even oefenen, dus geef de moed niet op. Mij lukte het ook niet meteen heel mooi (en nu nog niet hoor ;) ).

parouscha schreef:
Ik heb al eens gemaild naar de gene die de konad setjes verkopen, ze vertelde mij dat ik de stempel moest vijlen.

Ik krijg de lak ook niet goed op de stempel en niet op de nagel, of heel licht of half :\

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:14

konad lak is btw toch echt het beste die is net wat anders dan andere nagellak..

LisaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:23

Kijk regelamtig in dit topic.
3 maand geleden ben ik gestopt met nagelbijten,omdat ik een bruiloft had en nette handen wilde hebben.
Ik ben 2 keer eerder gestopt, maar na 2 maand knapten ze af en begon ik weer.
Ik kan me nu beheersen, hou ze gelakt en dit keer ben ik er echt vanaf! (na 27 jaar)
Nu ben ik gek op nagellakjes en french manicure vind ik erg mooi.
(heb ik niet op de foto)
Ze zijn een beetje wazig, maar ik wil ze graag laten zien

[img][IMG]http://img41.imageshack.us/img41/3433/cimg0060k.jpg[/img][/img]

[img][IMG]http://img19.imageshack.us/img19/3694/cimg0058k.jpg[/img][/img]

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:27

nou je bent aardig op weg!!

Tinks

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:47

Oh issie dat is echt heel rot voor je! Je paard verliezen is werkelijk een groot drama en dan ook nog je vader! Heel veel sterkte. En na wat je meemaakt is het niet vreemd dat je het gevoel niet van je af kan werken.

Heel leuk dat jullie enthousiast zijn over de sponsoring. Kan niet wachten totdat het thema weer begint, alleen kan ik nu zelf natuurlijk niet meer meedoen. haha. Na alle leuke reacties is het niet meer dan logisch denk ik dat we het gewoon gaan doen...

Wonderworst_ thanks voor de mini lettertjes! heb ze moeten kopieren naar word om de tekst te lezen. :D

Konad stempel nagellak is om 2 verschillende redenen anders dan normale nagellak. punt 1 is deze dikker en punt 2 zit er meer kleur in. Ik vind dat altijd lastig om aan mensen uit te leggen maar meer kleurdichtheid zeg maar. Wat vaak nog beter werkt is met de stempel over de imageplate rollen om het figuurtje op te pakken dus op dezelfde manier als je het op je nagel doet. Dan druk je ook nooit te hard of te lang. Als het namelijk 1 keer niet lukt ga je steeds harder en langer drukken en wordt het dus van kwaad tot erger. Ik hoop dat je er nu wat beter mee uit de voeten kunt. En anders zou ik willen weten of je originele hebt. Sprak toevallig woensdag iemand die nep had gekocht en die ligt nu in de prullenbak nep werkt namelijk niet.

Ik maakte altijd na elke nagel alles schoon met water. Maar inmiddels heb ik gemerkt dat je best 5 figuren achter elkaar kan doen zonder poetsen. Scheelt ook weer tijd. Als je stempel op je nagel trouwens niet naar wens is kan je hem ook nog heel snel daarna met water of je nagel er weer afkrabben. dan hoef je de onderlaag niet opnieuw te doen.

De stand van de schraper is ook van belang, niet horizontaal en niet verticaal maar mooi schuin.

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 07:56

parouscha schreef:

probeer het eens met de gewone stempellak van konad misschien dat het dan wel gewoon werkt, ik heb van de 15 lakjes die ik heb ook maar 1 die het ook doet op de image plates naast de echte stempellakjes, alle andere gewone lakjes doen het niet op de stempel blijft niet zitten komt er half op enzovoort.

heel veel sterkte issie :(:) echt heel erg voor je, :(:) en op bokt ben je niet alleen, hier is altijd wel een (luisterend) lezend oor/oog. :) :(:)

ik vind het van de sponsoring ook een erg leuk idee!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 08:11

Bedankt voor de tips.
Dan van de week konad nagellak bestellen :j
Ik heb net China Glaze besteld via ebay was 6 euro kwijt incl :D

Heb op dit moment een glitter rand op mijn nagels, vind het zelf best leuk :j

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 08:47

Parouscha dan moet je wel de speciale stempellak he.
De gewone nagellak van konad werkt ook niet.