Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CIV schreef:Jullie ook, nogmaals bedankt zou even niet weten wat ik zonder jullie zou moeten en dat is toch wel erg. Slaap lekker, ik ga nu echt want anders komt het zeker niet goed morgen.
Volgens mij had ze toen niet eens afgezegd. Ben nu net thuis, uit mn werk bij mn schoonouders gaan eten, met de hond gewandeld en zo lekker even relaxen in een warm bad, het is er weer voor.
)
Heel goed zelfs. Lief dat je vriend opmerkt dat je moe bent. Heeft hij er ook begrip voor?
, hoop tenminste dat hij het waardeert. Wat vervelend dat het rennen vanavond niet zo'n succes was, je kunt het toch proberen, niet geschoten is altijd mis. En dan heb je voor nu in ieder geval weer een doel, als je het dan niet ziet zitten dan zie je weer maar, het is nog ver weg en waarschijnlijk ben je dan ook alweer een stuk sterker dus mocht het niet lukken dan kijk je er misschien weer anders tegenaan.
Doe jij ook rustig aan? Goed dat je voor jezelf kiest, hij went er wel aan. Als jij je hierdoor fitter voelt is dat voor hem ook prettig. Slaap lekker.
Wat fijn dat je een lotgenoot in je naaste omgeving hebt.