Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Airborn schreef:hmmm, eet schema, goeie.
Donderdag:
Brunch:
4 donkerbruine meergranen boterhammen +2 condonblue's (als beleg)
Tussendoor:
Pruimen + wortel
Avondeten:
komkommer, tomaat, mazzarella, coburgerham (3plakjes)
snack: wortel
Vrijdag:
ontbeid: geen
lunch: Italiaanse bol met teveel beleg (met mn moeder uit lunchen)
Avond eten: Vissoep met stokbrood
Tussendoor nog wat pruimen
Zaterdag:
Ontbeit: stokbrood met klein beetje boter
Lunch achtig iets:
Mosselen, haring, versgerookte zalm.
Avondeten: Kaasfondue met meergranen stokbrood en komkommer
Snack: toastjes met gerookte paling en garnalen
(hele slechte dag, was naar de Harlinger visserij dagen met mn ouders, en er was teveel lekkere vis daaro. Nouja, dat was nog wel gezond, maar ouders hadden me verrast met de kaasfondue, en dat kan ik niet weerstaan, de vis ook niet trouwens)
Vandaag: 1 boterham +kopje vissoep (was nog over)
lunch: appel+rijstewafels
Ben atm onwijs nerveus omdat ik een paardje ga uitproberen zo, dus meer krijg ik ECHT niet weg.
Vanavond weet ik nog niet.
Meestal eet ik salade oid als avondeten, en een flink vullende brood maaltijd als lunch. En tussendoor fruit en groentes.
Qua bewegen: Naar stal fietsen, met Epos op en neer lopen, terug fietsen. En 2-3 keer in de week naar de sportschool.
Ga nu 30 min fietsen naar dat paardje, rijden, en weer terug fietsen en denk dat ik qua zenuwen alleen al afval, lol... Al 4 keer naar het toilet geweest van de zenuwen...
Loesss schreef:Ik zat in Theodorou Beach hotel. Bij de jachthaven Kos Marine. Net buiten Kos-stad dus. Prima hotel en niet zo retedruk als in stad zelf. We hebben heel het eiland bekeken met scooter. Vooral Kefalos is geweldig. Wij hebben iedere avond bij ander restaurant gegeten en het was fantastisch. Waar zat jij? Allin?
DebbieY schreef:Zo daar ben ik ook weer!
Ben op vakantie geweest naar Center Parcsen het was harstikke gezellig!
Ben niks aangekomen gelukkig (heb tussendoor ook niks gegeten omdat we steeds aan het zwemmen waren).
Vandaag:
O: 1 boterham met pindakaas
t1 plakje ontbijtkoek 1 appel
L: 2 boterhammen met vruchtenhagel en thee
t: een Chocopop ( die heb ik nog van vakantie)
A: weet ik nog niet
We hadden van iedereen super veel koekjes gehad en chips om mee te nemen en ik heb in totaal 3 koekjes op! Ik had er echt geen zin in haha!
Loess: waar ga jij naar toe in Turkije? Ik ga dan namelijk ook, naar Alanya!
Ik wil dan 58 wegen, weeg er nu 60. Moet lukken, ik ga na mijn stage (nog 3 weekjes) 3 keer in de week skeeleren en 1 keer hardlopen, hopen dus dat ik het haal!