Van Esprit nog wel

Deze top

En dit broekje

(Needless to say dat de afgebeelde lichamen niet de mijne zijn, denk ik?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DebbieY schreef:Ja dat is waar, ik ben nog maar net begonnen dus moet nog even een draai zien te vinden. Ik weet alleen echt niet wat nou genoeg eten op een dag is of wat een normaal schema isdan kijk ik op internet maar zie allemaal ingewikkelde dingen staan van zoveel gram dit, zoveel gram dat maar dat vind ik echt teveel werk, volgens mij kan het ook anders..
cindybijl schreef:ochtend: 2 volkoren boterhammen met light beleg (sandwichsspread, gestampte muisjes, vruchtenhagel, halvajam,appelstroop, honing, plakje ontbijtkoek, achterham, donkerrode filet american, kipfilet, 30+kaas, 20+ smeerkaas, rookvlees, kalkoenfilet, magere smeerworst, ossenworst, pindakaas light (dun laagje!).
tussendoor:1 stuk, keuze uit: 1 liga(evergreen), 1 sultana, 1 plak ontbijtkoek, 1 eierkoek, 1 stuk fruit, 1 speculaasje, 1 bastogne koekje, 1 zakje snack a jacks, 1 fruitkick, 1 taaitaai (ook wel amsterdams korstje),1 glas optimel, 1 glas halfvolle melk, 1 glas chocomelk, 1 breaker light, 1 glas karnemelk, 250 gr magere yoghurt, 15 stuks pepsels, 30 gr cracottes luchtige zoutjes, 30 gr japanse mix (zonder nootjes) 30 gr lays baked light.
lunch: 3 volkoren broodjes met light beleg.( zie hierboven)+stuk fruit
tussendoor: 1 stuk (zie hierboven)
avondeten: aardappels, groente en vlees/vis. of pasta MET groente. oid.
tussendoor: Soms streng = niks, of 1 stuk (zie hierboven)
denk aan 2 stuks fruit op een dag, let op met bananen daar zitten veel suikers in en 200 gr groente. 2 liter water per dag.
Rauwkorst kan je onbeperkt nemen.
af te raden is zuivel als toetje na het avondeten te nemen, dit vertraagd de stofwisseling.
Extra tip: snij je eten in kleine stukjes of neem kleine hapjes, kauw je hapje minimaal 10x het neemt je hongergevoel eerder weg!