Hay. Ik had een vraagje over stretchen, misschien dat jullie het wel weten. Maar hoe doe je dat eigenlijk? Want ik wil naar 4mm, misschien 6. Maar hoe geraak ik al aan die 4?
marlies85
Geplaatst: 01-06-09 16:02
je kunt via bijvoorbeeld http://www.alloverpiercings.nl zogenaamde tapers en stretchers kopen.Daarmee kun je prima stretchen
CandyQueen
Geplaatst: 01-06-09 18:22
marlies85 schreef:
je kunt via bijvoorbeeld http://www.alloverpiercings.nl zogenaamde tapers en stretchers kopen.Daarmee kun je prima stretchen
bedankt! handige site. Stond ook op hoe het moest.
Mijn navelpiercing is lekker aan het pruttelen met het warme weer. heb hem nu 5 maanden en nu het zo warm is doet ie moeilijk. als het koud is heb ik nergens lat van. Is dat 'normaal'?
Ik ga binnenkort (na mijn sollicitatie haha) een smiley piercing laten zetten. Heeft iemand deze ook?
Evel_Knievel
Geplaatst: 01-06-09 20:02
hmm laat denk ik na de zomervakantie mijn christina ook opnieuw zetten en evt een navelpiercing, moet ik eerst denk ik wel een beetje afvallen..heb een beetje een buikje
Mijn moeder wil dat ik m'n nieuwste eruit haal omdat íe ontstoken is. Heb gelijk gezegd dat dat mooi niet gaat gebeuren, vooral omdat hij een behoorlijke tik mee heeft gekregen van zaterdag (piercing kapot gebeten, ander staafje erin gestoken).
CandyQueen
Geplaatst: 01-06-09 21:42
Ik heb al gestretcht tot 2mm. Ging echt heel makkelijk. En heb helemaal geen pijn gehad ofso. Dus denk niet dat het erg is dat het zoveel in 1 keer is. Moet ik dat nou ook ontsmetten? Niet toch, want je maakt toch geen wond, of wel?
gewoon, broodje eten en daarbij perongeluk hard op de achterkant van m'n labret bijten waardoor hij eraf knapte. Ga morgen bij B-Cool kijken voor een staafje en anders bij een bijouterie/accessoirewinkeltje. Tattooshop is nl woensdag pas weer open en ik heb eerlijk gezegt geen zin om tot dan met een (te) lange staaf te lopen (van m'n zusje d'r tongpiercing). M'n hele onderlip is opgezet, harde schijf rond m'n piercing en rood, terwijl dit staafje door de lengte gruwelijk irriteert omdat het balletje continue achter m'n tanden blijft hangen.
Ontstoken navelpiercing met warm weer is meer dan normaal. Je gaat zweten en daarmee komen afvalstoffen uit je lichaam die afgevoerd worden. En die komen dus ook in je piercing.
CandyQueen
Geplaatst: 02-06-09 16:04
Anthea schreef:
Oh geen zorgen, 'Candy' vind zichzelf al heel wijs.