Verstandig afvallen (voor jojo-ers)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopiaJarig

Re: Verstandig afvallen (voor jojo-ers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 13:36

Zoo wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg.
Ik probeer ook een paar kilotjes kwijt te raken maar pfff wat is dat lastig.
Ik zit nu minimaal 1 uur per dag op de wii fitt en dan vrij fanatiek.
Let op mijn eten en probeer NIET te snoepen....

Nu even een rotte week achter de rug (overlijden opa) waardoor ik niet zo op heb gelet moe tik eerlijk toegeven maar wil toch wel echt weer gaan opletten hoor.

Ga hier toch ook wel wat meer meelezen enzo is wel handig!

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 13:38

Gecondoleerd met het overlijden van je opa.
Ik zou idd dan nu even het lijnen klein beetje loslaten en dan er veel vol tegen aan.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 13:42

Gecondoleerd! Snap dat je het dan ff laat zitten hoor!

Hmm mijn boterhammetje choco smaakt heeerlijk!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 13:44

daniella74 schreef:
Ik heb net op de weegschaal gestaan en het viel behoorlijk tegen, bijna 74 kilo. Had verwacht dat er meer af zou zijn en kan mij niet voorstellen dat doordat ik nu veel loop ik opeensspiermassa er bij zou hebben gekregen.

Heb gisteren ook de 1 behandeling gehad van een serie microdermabrasie behandelingen, zag er gisteravond niet uit maar het trekt nu al weer wat bij

Balen zeg!

Wat is dat die behandeling?

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 13:56

Ze schuren dan eerst manueel met speciaal spul en daarna met een apparaat de bovenste huidlagen af. Je huid gaat zich dan opnieuw opbouwen en alle lidtekens etc vervagen dan iets. Je ziet er uit of je met je hoofd in een frituurpan hebt gezeten en zo voelt het ook maar als het goed is ben ik over een jaar ongeveer weer wat beter toonbaar voor de rest van de wereldbevolking. Ik heb nu een gezicht dat er letterlijk uitziet als een maanlandschap met gaten zonder te overdrijven.

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 13:57

stomme stomme weegschaal. gister helemaal blij, dacht ik eindelijk, zelfs op deze weeschaal val ik af.
dus ik vanmorgen weer er op (is goed voor me ego, als ik zie wat ik afgevallen ben)
gewoon weer 2 kilo erbij.
serieus, gooi dat ding het raam uit.

ben super braaf geweest, en ineens 2 kilo erbij aan spiermassa kan echt niet. stom ding.

vanmorgen hardgelopen, lekker weertje.

schema:
o:minipistolet met stroop en heel veel thee
t: had ik even niet
l: zelfgemaakte tosti en verse jus d'orange
t: peer en komkommer
A: 2 broodjes gezond (zelfgemaakt)
t: muesli reep

heb avonddienst, en niet de kans iets warms te eten, vandaag de broodjes

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 14:02

nog ff 1 vraagje??

ik ben nogal een ukkie, en heb ook nogal mini borstjes.
en toen ik zwaarder werd zijn ze duidelijk gegroeit, maar nu tijdens het afvallen worden ze wel heeeul klein. (en slapjes)

klinkt misschien gek, maar trekt dat nog bij? (ik weet bij vrouwen die borstvoeding hebben gegeven dat het zeker een jaar duurt voor ze weer de "normale" vorm hadden)

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 14:04

daniella74 schreef:
Ze schuren dan eerst manueel met speciaal spul en daarna met een apparaat de bovenste huidlagen af. Je huid gaat zich dan opnieuw opbouwen en alle lidtekens etc vervagen dan iets. Je ziet er uit of je met je hoofd in een frituurpan hebt gezeten en zo voelt het ook maar als het goed is ben ik over een jaar ongeveer weer wat beter toonbaar voor de rest van de wereldbevolking. Ik heb nu een gezicht dat er letterlijk uitziet als een maanlandschap met gaten zonder te overdrijven.

Serieus? dat is wel vervelend zeg...
Je bedoeld met puistjes enzo, dat je daar littekens van krijgt en gaatjes?
Hoelang blijf je van dat frituurpan gevoel last hebben?

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 14:13

Ja, ik heb het idd van puistjes (en daaraan peuteren), heb dus hele kraters in mijn gezicht. Als het goed is trekt het vervelende gevoel de komende dagen weer weg en dan het komende jaar om de paar weken als k weer behandeld ben.

@Lijntje, is een bekend probleem. Kan je weinig aan doen helaas. Je zou een duur smeersel van Dior kunnen halen bij de parfumerie maar de werking is uiterst twijfelachtig.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 14:16

lijntje87 schreef:
klinkt misschien gek, maar trekt dat nog bij? (ik weet bij vrouwen die borstvoeding hebben gegeven dat het zeker een jaar duurt voor ze weer de "normale" vorm hadden)

Ehh...de omvang van een borst wordt bepaald door de grootte van de melkklieren (die grootte zegt trouwens NIKS over het vermogen wel of niet goed borstvoeding te kunnen geven) en verder is het...vet...Dus ze worden idd groter als je BV geeft of dikker wordt, maar als je weer stopt met BV of je valt af...Tjah, dan wordt het gewoon weer minder.

http://www.consumentenbond.nl/morello-v ... rsten1.jpg

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 14:28

Pfoe klinkt erg pijnlijk Danielle!

Hmm Lijntje, ik heb 75E, en door het afvallen zijn ze onwijs slap geworden, daar baal ik als een stekker van had ik eerst een stevige boezem is het nu Groot en slap! Daarom toch echt liever klein en sterk :)! Helemaal aangezien ik laatste tijd altijd ontstoken melkklieren heb en dat t verdomd zeer doet :P!

En ach, let niet zo op die malle weegschaal, je zegt zelf dat dat ding niet goed is, dus ik zal het gewoon negeren als ik jou was!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 15:38

lijntje87 schreef:
(ik weet bij vrouwen die borstvoeding hebben gegeven dat het zeker een jaar duurt voor ze weer de "normale" vorm hadden)

Ik heb nu na 2 jaar nog steeds niet de vorm die ik voor de zwangerschap had hoor. Er is niks meer van over. 2 slappe washandjes. Terwijl ik een gewone 75C had...

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:10

hm, ok. dan is dat de minder prettige kant van het afvallen.

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:14

MamaMiesje schreef:
lijntje87 schreef:

Ehh...de omvang van een borst wordt bepaald door de grootte van de melkklieren (die grootte zegt trouwens NIKS over het vermogen wel of niet goed borstvoeding te kunnen geven) en verder is het...vet...Dus ze worden idd groter als je BV geeft of dikker wordt, maar als je weer stopt met BV of je valt af...Tjah, dan wordt het gewoon weer minder.

http://www.consumentenbond.nl/morello-v ... rsten1.jpg

wat ik bedoel is eigelijk dat het nog minder is, dan toen ik nog slanker was.
daarna werd ik zwaarder, en nu weer slanker. en nu zijn ze nog kleiner terwijl ik niet slanker ben dan vroeger

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:18

Ehmm...zwaartekracht/leeftijd? :=

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 17:28

21? nu al?

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 19:19

Nee, dat zou wel vroeg zijn ;)

PardoesJessi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:09

Damn ik WIL niet eens op de weegschaal dinsdag. Heb wel mijn best gedaan maar door een lelijke verkoudheid (lang leve het kinderdagverblijf) heb ik niet kunnen sporten. Er zit troep in mijn longen en roggel mijn voering eruit waardoor ik zwaar benauwd ben.
Verder enorme stress en daarbijhorende onregelmatigheid gehad. Af gesloten met een overheerlijke kaasfondeu met rose... :o ..
En uhm boezem.... heb nog genoeg over... maar na de bv ed wel slapper idd...

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:20

Komt helemaal goed van de week met een nieuwe lijnpoging en rose is dan best verdiend na zo'n rotweek.
Mijn boezem blijft onverminderd groot maar begint nu wel last te krijgen van de zwaartekracht zo door de eeuwen heen :D.
Ik los het op met de boel kunstmatig wat omhoog te sleuren, heb je gelijk een decollete vol weer.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:33

daniella74 schreef:
...nu wel last te krijgen van de zwaartekracht zo door de eeuwen heen :D.

_O- :D :')

Nahja, die van mij waren vroeger ook pronter natuurlijk := Maar nu..ach ik ben er niet ontevreden over (ook niet nu ik zoveel afgevallen ben); een mooie D/E in druppelvorm zeg maar, maar niet slap en plat.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:39

Heb ze al ruim 2 1/2 eeuw hoor, was er vroeg bij....
Druppelvorm, die houden we er in :') *\o/*

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:44

jullie zijn maar bofkonten. kom ik aan met mijn Atje

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 21:00

Als de D/E druppels in vrije val op je navel hangen wordt je er ook echt niet blij van :+

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 21:43

Neeeeeeeeeeeeeeee, daar hangen ze nog niet :')

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 21:45

haha, naja die van mij worden (hopelijk pas als ik heeeeul oud ben) uitdruppelende thee zakjes...