Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daniella74 schreef:Ik heb net op de weegschaal gestaan en het viel behoorlijk tegen, bijna 74 kilo. Had verwacht dat er meer af zou zijn en kan mij niet voorstellen dat doordat ik nu veel loop ik opeensspiermassa er bij zou hebben gekregen.
Heb gisteren ook de 1 behandeling gehad van een serie microdermabrasie behandelingen, zag er gisteravond niet uit maar het trekt nu al weer wat bij
daniella74 schreef:Ze schuren dan eerst manueel met speciaal spul en daarna met een apparaat de bovenste huidlagen af. Je huid gaat zich dan opnieuw opbouwen en alle lidtekens etc vervagen dan iets. Je ziet er uit of je met je hoofd in een frituurpan hebt gezeten en zo voelt het ook maar als het goed is ben ik over een jaar ongeveer weer wat beter toonbaar voor de rest van de wereldbevolking. Ik heb nu een gezicht dat er letterlijk uitziet als een maanlandschap met gaten zonder te overdrijven.
lijntje87 schreef:klinkt misschien gek, maar trekt dat nog bij? (ik weet bij vrouwen die borstvoeding hebben gegeven dat het zeker een jaar duurt voor ze weer de "normale" vorm hadden)
MamaMiesje schreef:lijntje87 schreef:klinkt misschien gek, maar trekt dat nog bij? (ik weet bij vrouwen die borstvoeding hebben gegeven dat het zeker een jaar duurt voor ze weer de "normale" vorm hadden)
Ehh...de omvang van een borst wordt bepaald door de grootte van de melkklieren (die grootte zegt trouwens NIKS over het vermogen wel of niet goed borstvoeding te kunnen geven) en verder is het...vet...Dus ze worden idd groter als je BV geeft of dikker wordt, maar als je weer stopt met BV of je valt af...Tjah, dan wordt het gewoon weer minder.
http://www.consumentenbond.nl/morello-v ... rsten1.jpg