Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb een geweldig weekend gehad, genoten van mijn paardje en mn paardje van mij, want die had me toch duidelijk wel heel erg gemist.. dus dat heb ik lekker in mn zak.. en dan is dit het dubbel en dwars waard.. al was ik gisteren wel even flink verdrietig hoor.. dat je gewoon overal voor moet betalen zegmaar..
Bovendien was het ook 5 uur, dus was het ook tijd om naar huis te gaan
Gingen ook niet zo vroeg, want ik hou het toch niet zo lang vol, dacht ik. Maar kennelijk langer dan ik had gedacht!
Maar goed, soms moet je gek doen
Mn leven bestaat nu wel even uit werken en slapen maarja
Waar waren jullie precies?
beterschap hoor...kan mij voorstellen dat je het even zat bent....
zal duimen hoor

Wordt nog een gedoe om alles mee te krijgen...
Heb het weekend alle 2 de delen van Ice Age zitten kijken en ga deze week naar deel 3! 
Voor herhaling vatbaar? 

En dan te bedenken dat ik in 2005 de 4 daagse in Nijmegen nog liep 160 km in 4 dagen, nu zijn mijn benen al uitgeput na tien minuten fietsen Grrrr......

Hoop echt dat ik niet ziek word blegh 

Nja film was verder tof maar we waren dus pas vet laat de bios uit! Laatste tram was gegaan dus wij op zoek naar een bus.. bijna geen bussen meer maar er kwam er net 1 aanrijden dus daar heen gerend of ze wisten waar we heen moesten. Nja dik geluk want het was de laatste bus die reed en die ging daar toevallig heen. de bus in.. en toen waren we om 1 uur bij de garage (we hadden 1 uur thuis willen zijn) komen we daar: garage dicht... terwijl die gewoon op de laatste bus moet wachten, dan gaat hij dicht (dus 1 uur ongeveer) .. maar die kerel reed stipt 1 uur met zn scootertje weg (we zagen hem wegrijden) dus was gewoon te vroeg 
Ik ben benieuwd hoe het verder loopt, hoop dat er in ieder geval iets op kan gaan knappen.. al gaat het heel langzaam, als er maar verbetering in zit!! 
Vakantie was echt geslaagd, nu moe maar voldaan. Zal morgen wel even bijlezen en uitgebreider reageren.