Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Ik slik trouwens iets heel anders
Metroprololtartraat? en dan 50 mg per keer, 2 keer per dag. En daarnaast heb ik nog Maxalt, maar dat heeft als effect dat de hoofdpijn even erg blijft, alleen niet verder doorslaat.
Mijn hartslag is in rust 88, na tijdens sporten zit in no time ik op 160
rocymax schreef:hoi,hoi, hier ben ik weer, gisteren na mijn werk gelijk op bed gegaanmet een slaappil en migrainemed. (weet niet of dat wel samen kan)Het is nu wel wat minder, maar nog niet weg.@joyce, heb cola en permuntjes geprobeerd gisteren, helaas geen effect, toch bedankt voor de tip.
ik zie dat jullie het over hartslag hebben, ik heb tijdens zon aanval wel eens dat mijn hart op hol slaat ja,maar dan moet ik wel een sterke aanval hebben, en dan hoor je ook het suizen van het bloed in je hoofd, hebben jullie dat ook?
Floortje1988 schreef:MyWishMax schreef:Ik slik trouwens iets heel anders
Metroprololtartraat? en dan 50 mg per keer, 2 keer per dag. En daarnaast heb ik nog Maxalt, maar dat heeft als effect dat de hoofdpijn even erg blijft, alleen niet verder doorslaat.
Mijn hartslag is in rust 88, na tijdens sporten zit in no time ik op 160
Ah, oke.Volgens mij lijkt die metroprolol wel op propranolol, dat ik dat ooit heb gelezen.
Ik slik nu dus 30 mg per dag, en zometeen dus 60 mg, dus aangezien jij op de 100 per dag zit is het waarschijnlijk niet belachelijk veel wat ik dus slik.
Ik slik er trouwens ook Maxalt bij, maar bij mij helpt het gelukkig goed.
Laurabram schreef:Meiden met een zeer hoofd.
Floortje, ik hoop dat de bijwerkingen snel minder worden. Ik zal het als ik jou was inderdaad even navragen of je wel zo snel moet opbouwen.
Wat hebben die bloeddrukverlagers trouwens namen om je tong in de knoop van te krijgen.
Ik heb eigenlijk nooit zo gelet op m'n hartslag tijdens een aanval. Voel je het dan echt bonken ofzo?
Laurabram schreef:Ik heb eigenlijk nooit zo gelet op m'n hartslag tijdens een aanval. Voel je het dan echt bonken ofzo?
Floortje1988 schreef:Ik weet dus niet of het juist vreemd is of niet dat onze hoofden met migraine vanzelf al loeiheet worden.