Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:05

Heb hier lang niet meer gepost, zie dat een aantal mensen de stap voor een bvk hebben gezet :) Top! Hoop dat jullie er net zo veel plezier van gaan krijgen als ik hihi :)

Ik heb trouwens ook een topic gehad op borstenforum, mijn gebruikersnaam was daar lvz

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:14

@kaatje: ooh je woont hier in de buurt!
geen idee of ze in groningen meer modellen hebben. Ze hadden nog een iet sin 70E maar dat was ellendige slappe rommel. Deze was echt goed!

Je zou nog Amazzone in Haren kunnen proberen (google maar even, zit in de brinken) maar die hebben nog maar weinig (ben er vanmiddag geweest, veel komt in maart nog). Maar je kan altijd bellen. Verder heb je in groningen nog wel een aantal zaken maar ik ben verder nog nooit ergens geweest (heb seafolly's ind uitsland gekocht en koop m'n md bh's in haren bij de amazzone want daar hangt nog wel eens 70E in de uitverkoop en in groningen nooit, dus tja... en andere merken draag ik niet (hooguit marie-jo)).

Je kan hier even tussen neuzen en wat afbellen
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 3&t=h&z=12
Luna lingerie zit er niet meer, was wel leuke zaak, maar die zijn helaas weg.

Trouwens... waar woon je eigenlijk in de buurt van winschoten dan? mijn vriendlief woont erg oost-oost boven Nieuweschans buiten een klein dorpje... zie op foto's in jou profiel ook veeeel wijds landschap!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:19

Ik woon zelf in Nieuweschans :) Vriendje in Winschoten :)

Ik ga wel even kijken en wat bellen morgen :)
Die foto's in m'n profiel zijn gemaakt in Beerta, bij een boerderij waar hij eerst gestald stond, dat was ook heel veel weiland :D Was wel aan een weg waar ze 80km reden, dus geen succes om m'n pony verkeersmak te maken :P

Hij staat nu tussen Beerta en Nieuw beerta :)

Ik ga iig zoeken :P En toch vragen of ze die ene in 75G hebben, dat ze die dan even achter leggen :)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:23

Haha wat grappig! Vriendlief woont in Drieborg (nouja niet in dorp zelf maar ten noorden daarvan in polders!) Dus ik kom heeeeel regelmatig in nieuweschans, vriendin woont in nieuw-beerta net voor drieborg, andere in beerta, en daar cross ik ook regelmatig met de auto doorheen :P ken twee meisjes uit nieuweschans.

Heerlijk hè dat eenzame treinstuk tussen nieuweschans en winschoten, lekker rustig tot dan in winschoten de bom barst :oo haha

Laatst in ander topic ookal iemand uit finsterwolde, grappig joh!

edit: dan ben je vast ook al wel een keer in fetenscheune geweest :P
Laatst bijgewerkt door Ilsemarie op 19-02-10 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:25

Haha gelukkig heb ik een auto en zit ik nooit meer in de trein :P Die treinen hebben constant vertraging en ze laten soms zomaar treinen vanuit nieuweschans vervallen, en moet je eerst zelf maar in Ws komen :P

Hoe heet je vriend dan? :o (Via pb?) Misschien ken ik hem wel :P

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 21:27

auto is zeker beter ja, ik ga ook liefst met de auto! maar heb ov dus af en toe even met de trein! maar auto gaat veel sneller (ik moet ook nog weer van haren naar groningen natuurlijk)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 09:01

Petulan schreef:
Heb hier lang niet meer gepost, zie dat een aantal mensen de stap voor een bvk hebben gezet :) Top! Hoop dat jullie er net zo veel plezier van gaan krijgen als ik hihi :)

Ik heb trouwens ook een topic gehad op borstenforum, mijn gebruikersnaam was daar lvz

Hee, dan ga ik straks eens even kijken of ik jou daar kan vinden. Ben ook wel benieuwd naar jou ervaring :) !
Hoelang geleden is het voor jou? (wacht, dan kan ik vast daar ook wel vinden ;) )

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-10 10:55

Wat een leuke bikini is dat. Daar ga ik ook voor kijken :j

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 20:09

:wave:

Vriendlief & ik willen deze maand een weekend naar Londen gaan :)
En dus natuurlijk ook even shoppen bij Bravissimo!! :D

K was al even op internet aan het sneupen geweest, wat betreft de reis. (aangezien we onze auto graag mee willen hebben.)
Heeft iemand van jullie "tips"??

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:32

Roxiie, geen tips maar wel leuk een weekend naar Londen :D

Ik kom even melden dat ik toch maar weer op gesprek ga bij een chirurg, op m'n 15e ook gedaan, toen niet voor een bvk gegaan, maar ben nu weer erg aan het twijfelen. Ga volgende maand naar het Martini ziekenhuis in Groningen voor een oriëntatie gesprek, en aan de hand daarvan beslis ik wel.. Ben er nu wel goed ziek van :o

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:43

Voor mij is het de beste beslissing geweest die ik ooit gemaakt heb!!

Waar ben je ziek van? Spanning? Of je borsten?

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 22:45

Mag ik een stukje? Ik ben 14 en heb AA75 en met een beetje geluk A70 (75) xD

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 23:07

@ Kaatje: Ja, wij hebben al contact gehad poosje geleden.
Maar ik kan je wel zeggen.. Ik ben er nogsteeds hartstikke blij mee dat ik het (morgen al weer) 4 weken geleden heb laten doen!
Het is zo'n verandering!

@ Ponylove1995, was er maar naast komen liggen. Ik had je zo 1 kilo en 50 gram kunnen geven ;) !
Maar er bestaat ook zoiets als een borstvergroting, altijd een overweging als je écht psychisch last hebt van je te kleine borsten! (maar daar ben je nu in iedergeval helaas nog te jong voor!)

Kaatje.. als je nog iets wil weten, je mag mij gerust pb-en!

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 13:11

Ik ben ook nog steeds blij. De littekens zijn al heel erg vervaagd en voelen zacht aan.
En bhtjes kopen is nu een feest ipv ellende :D
Ik heb zin in de zomer!!!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 14:19

@Petulan, vooral van m'n borsten, op het moment heb ik constant last van m'n rug. Ondanks dat ik nu bij een fysio loop.. Voor m'n schouders zijn een ramp.. Ik kan niet langer als 10 min. zelf in de auto rijden, want dan verga ik van de pijn. Kan er zelfs niet van slapen 's avonds.. :(

Heb volgende maand een gesprek en weet al wel bijna zeker wat mijn besluit is..

Misschien een hele rare vraag, maar degenen die het hebben laten doen, hoelang is het nu geleden? En hebben jullie nog gevoel in je tepels? En hoe zijn de littekens nu?
Misschien een domme vraag, maar is er iemand die foto's na een poosje heeft? Hoe dat met littekens gaat?

Als ik op het borstenforum ed kijk zie je vaak alleen van voor en na, maar ik ben juist ook nieuwsgierig naar foto's van paar weken erna, een half jaar erna.. :o

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 16:05

Heel verhaal, alles weg.. Hmm nog maar een keer..

Ik heb bijna overal gevoel. Tepels een stuk minder en het stuk onder mn tepel (3landenpunt zeg maar) niet. De littekens zie je weinig meer van. Alhoewel, sommige stukken waren hypertroof (zie bf ;) ) en die zijn nu wat dikker en roder maar who cares. Ik zou het zo weer doen en had het veeeeel eerder moeten doen!!!

Mijn naam op bf is lvz, maar had k geloof ik al gezegd? Ik kan evt wel van nu foto's maken.. Is 2 jaar en 1 maand en 1 dag geleden ;) haha

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 16:14

Ik kan ook wel foto's maken als iemand dat wil? Voor mij is het nu dik 6 maand geleden (22 aug. 09) en heb wel wat overactief littekenweefsel, dit komt doordat ik kort na mijn operatie (2.5 week) gedwongen met krukken moest lopen omdat mijn knie uit de kom was..
Ik heb ook foto's gemaakt 4 dagen na mijn operatie..

Gevoel in mijn tepels is niet zo goed nog, maar voor m'n operatie had ik dat ook niet heel erg (heeft te maken met een ontsteking die ik ooit heb gehad) De rest van m'n borst gaat wel, maar net als Petulan, het 'drielandenpunt' nog niet helemaal.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 18:03

Misschien heel persoonlijk, maar zou ik dan foto's van jullie beiden mogen zien hoe het er nu uitziet?

Petulan, jou topic heb ik idd daar gelezen, ben wel heel nieuwsgierig hoe het er dus nu na ruim 2 jaar uitziet :)

Patriciavt, zou ik jou foto's ook mogen zien? :o

Zou ik echt heel leuk vinden, want dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten.. En op dit moment heb ik ook vrij weinig gevoel in m'n tepels, dus wat dat betreft maakt het me niet veel uit.. Maar was er wel nieuwsgierig naar..

Des te meer last ik van m'n rug heb, des te liever ik het dus wel ga doen.. Heb al eerder een gesprek gehad met een chirurg maar toen was ik 15 en heb ik de voor en nadelen opgeschreven en het niet gedaan, de kans was toen ook heel groot dat het weer zou aangroeien.. En in de tussentijd zijn ze nog 2 cupmaten gegroeid..

Ik snap dat als je zwanger word je borsten weer kunnen groeien, en dat is ook logisch, maar moet er niet aan denken dat ze nu nog groter als nu worden :\ Dan liever terug naar een kleinere cupmaat dat ze dan misschien nog 2 maten groeien.. Het zij dan zo.. Maar op dit moment is m'n rug gewoon een beetje af heb ik het idee..

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 20:42

ik heb hier nog nooit gepost omdat ik simpelweg nog nooit het topic ben tegengekomen maar wil me er nu wel mee gaan bemoeien :Y)

ook ik ben aan het nadenken over een bvk... ik ben maar 1.62 en heb een grote D kleine E (dit klinkt misschien voor de meesten hier maar klein, maar voor mij zijn ze gigantisch!)
als ik een tijdje in de auto heb gereden voel ik het ook in mijn schouders en haltertopjes e.d. vergeet dat maar mooi! en net als iedereen is natuurlijk het vinden van een goede bh en/of bikini ook een ramp en hangt daar een prijskaartje aan, want ook in cup D is bijna niets te vinden wat IK leuk vind :o

daarom ben ik ook wel benieuwd naar ervaringen over bvk's en foto's van after...

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 20:46

Misschien sapph?

snuffel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 20:51

ik heb 15 jaar geleden een borstverkleining gehad,mede door de rug en nekklachten die ik van mijn borsten kreeg.
was aan het vergroeien volgens de dokter.

qua klachten heb ik er geen spijt van,. heb weinig last meer,..alleen soms mijn nek,omdat dat toch n beetje vergroeid is dus.
ook met paardrijden,zwemmen etc vind ik kleinere borsten veel fijner,. het hobbelt niet meer zo,.als ik t zo mag zeggen hahah :D
ook bh's kopen is nu een makkie!

toch ben ik minder blij met de littekens. ze zitten wel onder mijn borsten voornamelijk,dus als ik sta zie je er weinig van,maar als je ligt zie je het na al die jaren toch best nog wel goed.
enne,.. wat jeuken ze zeg met weersveranderingen :+ :D

heb er dus absoluut geen spijt van en zou weer zelfde keuze hebben gemaakt,maar als alle klachten er niet waren geweest,had ik mijn borsten graag gehouden

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 20:56

Ik snap heel goed dat je het niet voor de lol doet, maar vooral om van de klachten af te zijn.. Daar zit ik ook mee..

Wil vanaf cup G ook niet naar een b of kleine c terug.. Volgens mij scheelt 2 cupmaten al behoorlijk wat voor mij, en anders ga ik ze geloof ik "missen" Ben er nu toch behoorlijk aan gewend.. En denk dat ik dan heeeel wat nieuwe kleren moet kopen.. heb allemaal maat L enzo, omdat het anders niet paste bij m'n borsten := Zou normaal een maat S/M wel passen :P

@ Snuffel, littekens zijn natuurlijk altijd wel jammer.. Maar goed, je bent nu wel van de klachten af :) Daar gaat het toch om..
Ik heb ook op bepaalde plekken littekens, ja het zij zo, heb er gelukkig niet al te veel jeuk van, behalve die op m'n teen.. Maar alleen als die heel koud is :=

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-10 22:24

Ja, dat jeuken met weersverandering herken ik!! Dan ineens wel gevoel, zo krom :+

Kaatje ik zal dit weekend even foto's voor je maken. Stuur ik je dan via de pm oke? Voor de cupmaten moet je in acht houden dat je bij G niet gelijk naar een B kan. Gangbaar is (zover ik weet) dat je dan naar een redelijke C..

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 08:28

Dankjewel Petulan :)
Ja dat kan ook niet, maar wil ik ook niet.. Man volgens mij voel ik me dan echt heeeel kaal :+ Als ik zie wat ik er nu heb zitten, en dan een bh cup B in de winkel zie hangen denk ik : wat een erwtjes := Sorry voor de mensen die dus B hebben, maar vergeleken bij mij is dat echt mini :=

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-10 11:28

Mag ik even inhaken? Ik heb niet alle 85 pagina's doorgelezen :+
Maar ik vroeg me hoe jullie dat doen met een bodyprotector.

Ik heb 75E en een normaal figuur.
Nou zijn die bp's wat recht gemaakt, beter geschikt voor mannen. Ik heb er zo één met blokjes en touwtjes opzij.
Als je die touwtjes aansnoert zodat hij in de taille goed aansluit en boven nog genoeg ruimte wilt hebben om te kunnen ademen krijg je onder je armen een soort 'vangbak' waardoor je armen beurs gaan voelen omdat die rand in de weg zit.
Als je hem bij je taille losser maakt zitten die armsgaten beter, maar dan kruipt de bp omhoog. Dan kan je zo de kleerhanger er weer insteken terwijl jij er nog in zit.

Hebben jullie hier ervaring mee? Tips of trucs voor wat aangenamer pb gebruik?