[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 17:51

Jij vindt een tragus een mooie/niet pijnlijke piercing. Ik vind hem nogal saai.
En zoveel mensen zie ik trouwens niet lopen met een stretch. Navelpiercing wel, maar dat vind ik wel een mooie piercing.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 17:51

@Dope; de dermal anchor, was die erg pijnlijk om te zetten?

Dope

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 17:54

Samir schreef:

Bwa niet echt, even een prik en wat gewring om het juweeltje erin te krijgen, maar voor de rest viel alles nog al goed mee vond ik. Dat kan natuurlijk wel verschillen van mens tot mens.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 17:55

Ik ga zometeen een tongpiercing laten zetten, voor de tweede keer...degene van vorig jaar was te ver naar achteren gezet, kon op die manier niet eens aan mijn eigen lippen likken en zoenen ging ook niet zo best.... Dus nu dicht laten groeien en zo een nieuwe zetten, en dan iets naar voren! Tips misschien? Ze wilde hem iets scheef gaan prikken, hebben jullie dat ook?

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 17:57

Dope schreef:
Samir schreef:

Bwa niet echt, even een prik en wat gewring om het juweeltje erin te krijgen, maar voor de rest viel alles nog al goed mee vond ik. Dat kan natuurlijk wel verschillen van mens tot mens.

Okée, en hoe duur was het? Je mag me ook anders even PB'en. Lachen

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 18:48

ik heb trouwens een staafje Lachen
maar heb hem gewoon laten schieten (tragus..)
verder geen problemen mee gehad

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 19:02

Dope schreef:
Ik heb:

een stretch van 15mm
een stretch van 10mm
een tragus
een antitragus
4 helixen
een surface in m'n heup
een dermal anchor in m'n onderbuik
15 gewone oorbellen

Ik had:

een navelpiercing
een tongpiercing
een neuspiercing
een labret
een meduse
surface naast m'n oor

Die in m'n gezicht moesten eruit omdat dat niet toegelaten is in mijn richting

Wooow zoveel :| haha
Foto's ? Tong uitsteken

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 19:45

Nou hij zit hoor! stukje naar voren, kan nu gewoon mijn tong uitsteken etc, dus wel een verbetering. Nu zwelt ie lekker op, heb maar een milkshake gekocht om het te vieren Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 19:55

Anthea schreef:
Niet aanvallend bedoeld, maar waarom heeft iedereen in godsnaam een tragus? Je ziet het overal, en ik vind het zelf een van de saaiste piercings die je kunt hebben. Maar mischien komt dat ook doordat iedereen er een heeft. Huilen van het lachen

Ik denk dat ik een surface in m'n arm laat zetten.

een piercing zet je toch voor jezelf? en jij hebt ook net een tong laten zetten waar 3kwart nederland mee loop?
toen ik hem vroegaah liet zetten kende niemand hem nog, jaar later liet iedereen hem bij de juwelier schieten, maar daarvoor ga ik hem er niet uithalen

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 20:06

Ik heb net al een mailtje van mijn eigen piercingshop teruggehad. De MD's kosten 75 euro per stuk, als je een "diamantje" erin wilt 85 euro incl zetten etc. Omdat ik er drie neem, krijg ik 20% korting Lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 20:10

Ik heb ook een tragus...al heel wat jaartjes trouwens, toen ik m liet zetten had ook bijna niemand hem. maar ach ik haal hem er niet uit omdat half nederland het heeft...hij hoort bij mij.Maar heb op dit moment nog een piercing waar niet half nederland mee loopt Haha!

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 20:11

Je conch? Haha, toen ik mijn tragus liet zetten was ie ook nog niet zo populair, daarna opeens wel Nagelbijten / Gniffelen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 20:14

jep m'n conch...maar dat is een piercing die je ook niet zomaar even voor de heb laat zetten.En al helemaal niet geschikt voor mensen met een erg lage pijngrens

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 20:18

Uhu, pijnlijker als een tragus??

Dope

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 20:20

Nadia_Mocca schreef:
Uhu, pijnlijker als een tragus??

Een conch is idd een van de pijnlijkste piercings. Oorpiercings zijn een van de pijnlijkste

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 20:22

tragus was vrijwel pijnloos bij mij, ben nog steeds blij met me sieraadje, hij zit er prima en vermaakt zich prima.
tjah dubbele navelpiercings zie je ook steeds meer, toen ik die liet zetten vroegen mensen altijd hoe kan dat???
maar als we alles gingen laten omdat andere t hebben, neuh, je doet t lekker voor jezelf toch.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 20:22

Geen idee, m'n tragus deed geen pijn met zetten.Mijn neuspiercing deed echt erg zeer toen ie geschoten werd, maar m'n conch is nog wel erger.Ik heb hem nu 9 weken en is nog redelijk gevoelig soms, maar het gaat steeds beter

Nettieejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 21:47

Hey,

Ik heb sinds vorige week vrijdag een navelpiercing, en er beginnen nu al korstjes op te komen, ik denk dat het noujuist goed is, en ga ze er ook zeker nietafkrabben, maar gewoon doorgaan met het schoonmaakritueel! maar is dat wel goed, of moet ik er wat aan doen?

alvast bedankt!

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 21:48

Gewoon netjes schoon blijven maken en verder niks aan doen tenzij het gaat irriteren Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 21:53

xDramaQueen schreef:
een piercing zet je toch voor jezelf? en jij hebt ook net een tong laten zetten waar 3kwart nederland mee loop?
toen ik hem vroegaah liet zetten kende niemand hem nog, jaar later liet iedereen hem bij de juwelier schieten, maar daarvoor ga ik hem er niet uithalen

Dat was voor de 'fun', we hadden toch niks beters te doen en we verveelde ons. Huilen van het lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 22:20

doet er niet toe, moet je niet met argumenten komen als "omdat iedereen het al heeft vind ik het stom" beetje krom voor iemand met een piercing die er het meeste is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 22:23

Ik vind het niet stom omdat iedereen het al heeft. Ik vind het gewoon geen mooie piercing, klaar. Vind het niet apart.
En idd, een tongpiercing heeft ook iedereen, maar dat vind ik grappig om erbij te hebben, en waarom niet als ik dat wil? Heb jij niks over te zeggen. Lachen Ik bestel btw een tongpiercing die ik irl nog nooit bij iemand heb gezien, dus back off. Go jij! Go jij! (Dacht even aan Saskia d'r reactie en die was goed. Lachen )

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 22:28

Ze hebben ook tongpiercings met vibraties. Misschien iets voor jou Linda?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 22:30

Goh, ik zie het al voor me. Huilen van het lachen Nee dankje. Clown

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 22:31

Anthea schreef:
Ik vind het niet stom omdat iedereen het al heeft. Ik vind het gewoon geen mooie piercing, klaar. Vind het niet apart.
En idd, een tongpiercing heeft ook iedereen, maar dat vind ik grappig om erbij te hebben, en waarom niet als ik dat wil? Heb jij niks over te zeggen. Lachen Ik bestel btw een tongpiercing die ik irl nog nooit bij iemand heb gezien, dus back off. Go jij! Go jij! (Dacht even aan Saskia d'r reactie en die was goed. Lachen )

Huilen van het lachen ik kwoot:
Anthea schreef:
Niet aanvallend bedoeld, maar waarom heeft iedereen in godsnaam een tragus? Je ziet het overal, en ik vind het zelf een van de saaiste piercings die je kunt hebben. Maar mischien komt dat ook doordat iedereen er een heeft. Huilen van het lachen

Ik denk dat ik een surface in m'n arm laat zetten.

ik ga er verder niets meer over zeggen ROFL