Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samir schreef:@Dope; de dermal anchor, was die erg pijnlijk om te zetten?
Dope schreef:Samir schreef:@Dope; de dermal anchor, was die erg pijnlijk om te zetten?
Bwa niet echt, even een prik en wat gewring om het juweeltje erin te krijgen, maar voor de rest viel alles nog al goed mee vond ik. Dat kan natuurlijk wel verschillen van mens tot mens.
Dope schreef:Ik heb:
een stretch van 15mm
een stretch van 10mm
een tragus
een antitragus
4 helixen
een surface in m'n heup
een dermal anchor in m'n onderbuik
15 gewone oorbellen
Ik had:
een navelpiercing
een tongpiercing
een neuspiercing
een labret
een meduse
surface naast m'n oor
Die in m'n gezicht moesten eruit omdat dat niet toegelaten is in mijn richting
Anthea schreef:Niet aanvallend bedoeld, maar waarom heeft iedereen in godsnaam een tragus? Je ziet het overal, en ik vind het zelf een van de saaiste piercings die je kunt hebben. Maar mischien komt dat ook doordat iedereen er een heeft.
Ik denk dat ik een surface in m'n arm laat zetten.
Nadia_Mocca schreef:Uhu, pijnlijker als een tragus??
xDramaQueen schreef:een piercing zet je toch voor jezelf? en jij hebt ook net een tong laten zetten waar 3kwart nederland mee loop?
toen ik hem vroegaah liet zetten kende niemand hem nog, jaar later liet iedereen hem bij de juwelier schieten, maar daarvoor ga ik hem er niet uithalen
Anthea schreef:Ik vind het niet stom omdat iedereen het al heeft. Ik vind het gewoon geen mooie piercing, klaar. Vind het niet apart.
En idd, een tongpiercing heeft ook iedereen, maar dat vind ik grappig om erbij te hebben, en waarom niet als ik dat wil? Heb jij niks over te zeggen.Ik bestel btw een tongpiercing die ik irl nog nooit bij iemand heb gezien, dus back off.
(Dacht even aan Saskia d'r reactie en die was goed.
)
Anthea schreef:Niet aanvallend bedoeld, maar waarom heeft iedereen in godsnaam een tragus? Je ziet het overal, en ik vind het zelf een van de saaiste piercings die je kunt hebben. Maar mischien komt dat ook doordat iedereen er een heeft.
Ik denk dat ik een surface in m'n arm laat zetten.