Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en zag niks. Nou ja zal wel niets zijn. Zo ging het een hele nacht door, toen heb ik maar een slaappil ingenomen. Schrok ik weer wakker en dacht ik dat ze aan het inbreken waren??? Ben maar tv gaan kijken en tegen 6 uur weer inslaap gevallen totdat de kat op de afstandbediening gaat staan en de tv weer aanspringt haha. Al met al was het een lange "spannende" nacht. Er zal dus niet veel uit mn handen komen vandaag, vrees ik.
Buikpijn is nu over.
. Wil eerst even kijken of ik zo in slaap kom en anders neem ik maar iets in.
Ik slaap juist erg goed de laatste tijd. Zo goed, dat ik niet eens merk wanneer mn vriend thuis komt midden in de nacht
Kan me voor stellen als je zo raar wakker wordt en akelig droomt dat dat niet bepaald motiverend werkt 

janne schreef:werken ging wel goed als ik maar faleiding heb.
het rijden er naar toe zit een beetje tussen me oren aangezien in in de auto hyperventilatie aanva gehad heb en hartritme stoornis,zodoende ben ik steeds bang om het weer te krijgen..
. Hoop dat het met onze meelezers ook een beetje gaat? Met mij gaat het wel, vandaag een verjaardagsfeest gehad en nergens last van gehad. Heb er eigenlijk niet eens bij nagedacht wat erg fijn was, net als vroeger. Morgen weer naar de Psych. dan kan ik eindelijk eens vragen of het goed is om steeds je grenzen op te zoeken. Verder gaan we kijken waar we verder nog aan kunnen werken, als iemand tips heeft dan hoor ik het graag. Ik wil er toch onder behandeling blijven, zeker tot mn vriend weg is.
Kan het me wel voorstellen als ze zo tegen je doen, zou ik ook niet tegen kunnen. Hopelijk komen ze wel met een goede behandeling. Toen ik hulp zocht omdat ik me ook zwaar kl*te voelde zeiden ze ook dat het wel mee viel, er zijn veel ergere gevallen. Dat kan wel zijn maar daar hebben wij niets aan! Mijn ouders hebben toen even gebeld en werd het versneld, ik wilde ook zo graag hulp maar had het idee dat er helemaal niet geluisterd werd, erg vervelend. Voel je je nu alweer iets beter en rustiger? Niks ergs toch waar je bloed voor moest laten prikken? Bij ons doen ze dat bij de huisarts? Sterkte.