Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 16:12

hi.. Nou ik ben toch voor de microrings gegaan, heb me toch laten overtuigen dat het beter voor je haar is, omdat er niets 'chemisch' bij komt kijken zoals bij de wajes, en er komt geen verhitting bij kijken.. Hij heeft alles duidelijk laten zien.. Yv ik heb jouw verhaal verteld bij de kapper en hij heeft gezegd dat als ik binnen 2 weken merk dat ze glijden en naar beneden komen hij ze kostenloos overzet in waxjes, netjes van ze! Ik was nu 40 euro kwijt voor 5 matjes opnieuw inzetten.. en heeft ie er nog allerlei verzorgingsspul in mn haar gedaan, heerlijk! Normaal was ik bij mn eigen kapper 70 euro kwijt, scheelt dus aanzienlijk! Als dit bevalt weet ik wel dat ik een nieuwe kapper heb!

En ze konden bij de kapper niet geloven dat ik mn double hair al vanaf oktober '09 heb, ze zijn nog als nieuw zeiden ze.. *trots* kreeg complimenten voor de verzorging :D <3

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 19:51

BeautyEmily schreef:
Jou haar is écht mooi! :j
Ik heb me clip ins eigenlijk alleen in het weekend in.
Wil graag wax, of microrings.

Dankje! :o

Neroo schreef:
Slapen met je clipinss Lindsey?
Dat is toch niet fijn?

Als je ze er goed in hebt zitten,
Is het niet vervelend hoor, voel er niets van :D

Beautyemily: Heb ze net een stukje afgeknipt :j , haha!
Ik heb 2 matten maar in me haar :) , met 2 banen, in elke mat..
Binnenkort komt er een derde rij in beide matten :)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 22:48

CtjeLief schreef:
hi.. Nou ik ben toch voor de microrings gegaan, heb me toch laten overtuigen dat het beter voor je haar is, omdat er niets 'chemisch' bij komt kijken zoals bij de wajes, en er komt geen verhitting bij kijken.. Hij heeft alles duidelijk laten zien.. Yv ik heb jouw verhaal verteld bij de kapper en hij heeft gezegd dat als ik binnen 2 weken merk dat ze glijden en naar beneden komen hij ze kostenloos overzet in waxjes, netjes van ze! Ik was nu 40 euro kwijt voor 5 matjes opnieuw inzetten.. en heeft ie er nog allerlei verzorgingsspul in mn haar gedaan, heerlijk! Normaal was ik bij mn eigen kapper 70 euro kwijt, scheelt dus aanzienlijk! Als dit bevalt weet ik wel dat ik een nieuwe kapper heb!

En ze konden bij de kapper niet geloven dat ik mn double hair al vanaf oktober '09 heb, ze zijn nog als nieuw zeiden ze.. *trots* kreeg complimenten voor de verzorging :D <3

Zo slecht zijn die waxjes echt niet voor je haar hoor, het wordt allemaal zo overdreven vind ik.
Ik bedoel, verven is niet goed voor je haar, stijlen niet, föhnen niet, noem maar op..
Dat is allemaal heel slecht voor je haar..

CtjeLief

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-10 22:55

Ik neem aan dat een kapper wel weet waar ie het over heeft.. ;)
En inderdaad is het allemaal niet 'optimaal' voor je haar, maar dan nog is het toch niet zo vreemd toch het 'meest optimale' voor je haar te willen?

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 10:41

nou elke kapper praat in zijn of haar voordeel heb ik wel gemerkt, allemaal gebruiken hun de allerbeste methode en is de andere niets.
Ik heb nu in mijn 5 jaar haarverlenging al heeeeeeel wat kappers en beunhazen gezien, waarin je elke keer na een paar maanden wel weer leert dat het wel mee valt met hun fantastische methode.
En het mooiste is nu ben ik es naar mijn moeders en mijn zoons kapper gegaan die eindelijk ZELF ook es extenssions heeft ( het valt me nl op dat bijna niemand die extensions/waves/verlengingen of wat dan ook doet het zelf ook heeft) en ze was gewoon altijd tevreden met haar merk en haar (kappers)zusje zet het, heb zelf gezegd god bij jou zit het altijd top ik wil ook wel es bij je zus ...en nu heb ik 100 in laten zetten op 20 dec jl en nog niet EENTJE verloren, wat bij de duurste kapperszaken nog nooit was gebeurd was dus ik weet voortaan degeen die ze bij mij mag zetten!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 11:20

Ik heb mijn extensions gisteren gekruld.
Het krullen van de extensions ging wel makkelijk, maar dat van mn eigen haar duurde even :')

Afbeelding

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 11:39

nou ik ga de microrings toch weer laten vervangen voor de waxjes.. Want inderdaad merk ik dat ze bij mij ook al een beetje zakken, als ik er heeeel zachtjes aan trek glijden ze al.. Werkt dus helaas niet voor mijn haar, maar goed, het was het proberen waard.. Morgen maar meteen de kapper bellen.. Ziet er leuk uit undefined!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-10 13:56

CtjeLief schreef:
Ik neem aan dat een kapper wel weet waar ie het over heeft.. ;)
En inderdaad is het allemaal niet 'optimaal' voor je haar, maar dan nog is het toch niet zo vreemd toch het 'meest optimale' voor je haar te willen?

Niet alle kappers hoor, sommige vinden t geld veel belangrijker :P
Als ze aant ene meer verdienen, doen ze dat. En nogmaals, natuurlijk niet alle kappers he ;)
Maar wat het beste voor je haar is, ligt ook helemaal aan het soort haar wat je hebt.. Die vriendin heeft dus ook microrings gehad, en het zakte heel snel uit, en brak op sommige plekken zelfs af! Dus zo optimaal is het volgens mij ook weer niet :=

Ziet er idd leuk uit undefined! Ik geef zaterdag samen met mn vriend ons verlovingsfeestje, misschien dat ik het dan ook ga krullen als ik tijd heb :j

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 11:59

iemand goede tips voor waar het laten plaatsen, microrings of waxjes?

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:01

misschien helpt het als je je woonplaats/regio vermeldt ;) want er zijn ZOVEEL plaatsen waar je dat kunt doen, google gewoon eens, dan komt er vast al een hoop tevoorschijn, succes

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:29

Ik ben echt super blij met 'mn clip ins. Heb ze dit weekend weer ingehad! :)

Afbeelding

Alleen heb echt een probleempje..
Ik verzorg de haren goed, kam ze goed uit voor ik ze in doe en ik was ze gewoon met Shampo en cremespoeling.
Als ik ze in heb dan gaan ze echt heel erg en snel klitten, de haren gaan in elkaar zitten enz.
De haren die ik heb waren eerst krullend en ik heb ze gestijld.
Laatst zagen ze er zo dood uit van onder dat ik er gewoon een stukje vanaf heb moeten knippen.
Ik doe er verder niks geks mee ofzo? Heb ze 1 keer gestijld en nu 2 keer gewassen?
Ik snap niet dat de haren er nu al zo slecht uit zien en zo snel gaan klitten want dat is echt irritant.
Ik heb een matje van 4 clipjes wat ik nog in heb gehad en die ziet er echt veeel en veeel mooier uit!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:35

die van mij gaan ook altijd klitten ook al heb ik dan geen clip ins :P
om de 10 minuten ofzo. :=

hoelang doe je erover om die clip ins er in te doen eigenlijk?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:42

Anthea schreef:
die van mij gaan ook altijd klitten ook al heb ik dan geen clip ins :P
om de 10 minuten ofzo. :=

hoelang doe je erover om die clip ins er in te doen eigenlijk?

Mijn moeder doet het voor me, zelf ben ik niet zo handig met die schijdingen enz.
Ze doet er ongeveer 10 min op.
Maar hoe los je dat op dan? Want als ik ze dan uit doe en ze uit wil kammen dan trek ik ze gewoon echt bijna kapot..
Laatst bijgewerkt door Sarcasm op 22-03-10 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:42

ik ben bang dat dat te maken heeft met de kwaliteit van het haar.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:43

__Nathalie__ schreef:
ik ben bang dat dat te maken heeft met de kwaliteit van het haar.

Dat denk ik dus ook ja, misschien toch eens andere kopen die wel een hele goede kwaliteit hebben.
Ik zal straks als ik thuis ben even voor en na foto's maken van mijn clip ins.
Heb nog 1 matje liggen die nog niet gedragen is dus.
Weet je misschien waar je clip ins kunt kopen die wel goed zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:45

zo erg klitten die van mij niet, borstel erdoor heen en ze zijn weer mooi fijn. :)

ik heb van balmain.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 12:49

Anthea schreef:
zo erg klitten die van mij niet, borstel erdoor heen en ze zijn weer mooi fijn. :)

ik heb van balmain.

Dat kan ik dan dus echt niet, dan trek ik ze gewoon kapot.
Als ik ze 1 keer door kam dan zitten de haren van me extensions gewoon in me kam!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:25

Beautyemily: Dat heeft idd wat hierboven werd gezegt, met de kwaliteit van het haar te maken :j .

Laat het is een nachtje in een maskertje zitten?
En als je het hebt gewassen? wat doe je dan met het haar?

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:33

Ligt denk ik idd aan de kwaliteit zoals iedereen zegt, maar kammen is toch heel slecht voor de extensions? Met een kam dus, borstelen is toch beter? Ik weet niet of dat ook geld voor clip ins?

Afbeelding
Zo is het hoe ik meestal draag, los dus. Behalve op t werk en bij de paardjes natuurlijk. Ben er nog zoo blij mee :D
Waarschijnlijk zaterdag krullen, ben benieuwd :o

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:41

Liins schreef:
Beautyemily: Dat heeft idd wat hierboven werd gezegt, met de kwaliteit van het haar te maken :j .

Laat het is een nachtje in een maskertje zitten?
En als je het hebt gewassen? wat doe je dan met het haar?

Als ik het was laat ik het gewoon natuurlijk opdrogen.
Ik zal straks even foto's maken, heb ze gisteren gewassen.
Dan zal ik er 1 laten zien van die gedragen zijn en gisteren gewassen en 1 die ik nog niet heb gedragen.
Waar heb jij je clip ins gekocht? En weet je misschien een adresje waar ik ze kan kopen? (goede kwaliteit)

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:42

DeadxStar schreef:
Ligt denk ik idd aan de kwaliteit zoals iedereen zegt, maar kammen is toch heel slecht voor de extensions? Met een kam dus, borstelen is toch beter? Ik weet niet of dat ook geld voor clip ins?

Afbeelding
Zo is het hoe ik meestal draag, los dus. Behalve op t werk en bij de paardjes natuurlijk. Ben er nog zoo blij mee :D

Waar heb jij je extensions laten zetten? En hoe duur?
Vind ze echt heel mooi, ben jarloers hihi! :o

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:46

BeautyEmily schreef:
DeadxStar schreef:

Afbeelding

Waar heb jij je extensions laten zetten? En hoe duur?
Vind ze echt heel mooi, ben jarloers hihi! :o

Dankjewel! :D
120 extensions, 240 euro.. Ik woon zelf in Rotterdam, ze heeft t bij me thuis gedaan. Zelf woont ze in Zoetermeer!

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:51

DeadxStar schreef:
Dankjewel! :D
120 extensions, 240 euro.. Ik woon zelf in Rotterdam, ze heeft t bij me thuis gedaan. Zelf woont ze in Zoetermeer!

Zou ze ook omgeving Den Bosch komen? :o
Is niet zó super duur, had bij mij in het dorp naar een kapper gebeld kostte €700,- ;(
Ik denk trouwens dat ik aan 120 extensions ook wel genoeg heb dus.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 13:55

steilen met de steiltang helpt over het algemeen ook tegen klitten.. gelukkig heb ik nooit klitten gehad, maar zonder steilen gaat het snel warriger zitten is mn ervaring

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 14:07

Het komt er dus eigenlijk gewoon op neer dat ik dus klote haar heb gekocht. ;(