En ze konden bij de kapper niet geloven dat ik mn double hair al vanaf oktober '09 heb, ze zijn nog als nieuw zeiden ze.. *trots* kreeg complimenten voor de verzorging

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeautyEmily schreef:Jou haar is écht mooi!
Ik heb me clip ins eigenlijk alleen in het weekend in.
Wil graag wax, of microrings.
Neroo schreef:Slapen met je clipinss Lindsey?
Dat is toch niet fijn?
CtjeLief schreef:hi.. Nou ik ben toch voor de microrings gegaan, heb me toch laten overtuigen dat het beter voor je haar is, omdat er niets 'chemisch' bij komt kijken zoals bij de wajes, en er komt geen verhitting bij kijken.. Hij heeft alles duidelijk laten zien.. Yv ik heb jouw verhaal verteld bij de kapper en hij heeft gezegd dat als ik binnen 2 weken merk dat ze glijden en naar beneden komen hij ze kostenloos overzet in waxjes, netjes van ze! Ik was nu 40 euro kwijt voor 5 matjes opnieuw inzetten.. en heeft ie er nog allerlei verzorgingsspul in mn haar gedaan, heerlijk! Normaal was ik bij mn eigen kapper 70 euro kwijt, scheelt dus aanzienlijk! Als dit bevalt weet ik wel dat ik een nieuwe kapper heb!
En ze konden bij de kapper niet geloven dat ik mn double hair al vanaf oktober '09 heb, ze zijn nog als nieuw zeiden ze.. *trots* kreeg complimenten voor de verzorging![]()
![]()
CtjeLief schreef:Ik neem aan dat een kapper wel weet waar ie het over heeft..
En inderdaad is het allemaal niet 'optimaal' voor je haar, maar dan nog is het toch niet zo vreemd toch het 'meest optimale' voor je haar te willen?
Anthea schreef:die van mij gaan ook altijd klitten ook al heb ik dan geen clip ins![]()
om de 10 minuten ofzo.![]()
hoelang doe je erover om die clip ins er in te doen eigenlijk?
__Nathalie__ schreef:ik ben bang dat dat te maken heeft met de kwaliteit van het haar.
Liins schreef:Beautyemily: Dat heeft idd wat hierboven werd gezegt, met de kwaliteit van het haar te maken.
Laat het is een nachtje in een maskertje zitten?
En als je het hebt gewassen? wat doe je dan met het haar?
DeadxStar schreef:Ligt denk ik idd aan de kwaliteit zoals iedereen zegt, maar kammen is toch heel slecht voor de extensions? Met een kam dus, borstelen is toch beter? Ik weet niet of dat ook geld voor clip ins?
Zo is het hoe ik meestal draag, los dus. Behalve op t werk en bij de paardjes natuurlijk. Ben er nog zoo blij mee
Waarschijnlijk zaterdag krullen, ben benieuwd
BeautyEmily schreef:DeadxStar schreef:Ligt denk ik idd aan de kwaliteit zoals iedereen zegt, maar kammen is toch heel slecht voor de extensions? Met een kam dus, borstelen is toch beter? Ik weet niet of dat ook geld voor clip ins?
Zo is het hoe ik meestal draag, los dus. Behalve op t werk en bij de paardjes natuurlijk. Ben er nog zoo blij mee
Waarschijnlijk zaterdag krullen, ben benieuwd
Waar heb jij je extensions laten zetten? En hoe duur?
Vind ze echt heel mooi, ben jarloers hihi!
DeadxStar schreef:Dankjewel!
120 extensions, 240 euro.. Ik woon zelf in Rotterdam, ze heeft t bij me thuis gedaan. Zelf woont ze in Zoetermeer!