marlies85 schreef:Heeft er hier iemand misschien een industrial??? die wil ik al jaren namelijk en wel er wat meer over weten...een bokker die me kan helpen???
Ik heb er een.. En hij jeukt als een gek op het moment, maar krabben doet pijn.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marlies85 schreef:Heeft er hier iemand misschien een industrial??? die wil ik al jaren namelijk en wel er wat meer over weten...een bokker die me kan helpen???
Citaat:Vraag maar weg Ik heb er al bijna 2 jaar eentje.
amie_x_mij schreef:wat zijn die tragus piercingen bij jullie duur!
die van mij was gewoon 8 euro, inclusief zetten + ontsmettingsmiddel
marlies85 schreef:de mijne is gewoon geprikt.Niet geschoten...of je moet van bloemkooloren houden
Anita_ schreef:marlies85 schreef:de mijne is gewoon geprikt.Niet geschoten...of je moet van bloemkooloren houden
Je wil niet weten hoe erg ik van bloemkooloren hou..
marlies85 schreef:Nou ok hier komt ie dan![]()
Hoe wordt ie gezet?
Wat is ongeveer de genezingstijd?
Wat kost zoiets ongeveer?
Wat was jou ervaring met het zetten en het genezen![]()
ja ben erg schieuwnierig![]()
Maar heb al een jaar of 5 interesse in zo'n piercing
Danielle005 schreef:Hmm.. ik heb mn onderste navelpiercing al sinds mei, en komt nog steeds af en toe pus uit..
Wie oh wie weet de oplossing?
Marinke schreef:Morgennnn ga ik een lippiercing laten zetten!
Rashja schreef:Zo duuur?Zo dat is wel erg goed koop.
Tongpiercing 1 was €79 incl 2x staafje maatje 18 en 10.
Tongpiercing 2 was €79 incl 2 x staafje 18 en 12.
Tepel piercing was 2x €80 euro incl staafje.
Clithood piercing was €120 euro incl 2x piercing sierraard.
Wenkbrauw €45 incl 2 keer sierraard eerst ringetje daarna staafje.
Navel €55 incl piercieng.
Daiith €8 is geschoten bij mij laat heb ik er nog een piercing ringetje in laten zetten.
Rook € 12 is ook bij mij geschoten normaal word die gepiercist maar bij mij hebben ze hem geschoten. Ook heb ik hier later weer een een ringetje laten zetten.
En dan heb ik er totaal nog 8 lobule auricule ( gewoon in de oorlel zeg maar) €8 per gaatje
Neus €8