[Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

draverr

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 18:33

Anoniem schreef:
Opnieuw?
als in:tweede?
Of omdat de eerste niet goed ging?

ik wil stiekem ook wel tepels piercen,ben alleen bang voor de pijn Tong uitsteken en gevolgen mocht je ooit nogborstvoeding willen geven.
Ervaringsdeskundigen??

Je kan prima borstvoeding geven als je een piercing hebt gehad
dat is geen enkel probleem.

Ja de pijn, dat is voor ieder verschillend!
Ik heb er niks van gevoeld,
en de ander heeft er heel veel last van
weet wel dat de tepel het gevoeligst van je hele lichaam is om te piercen

waarom ik nu opnieuw zet is omdat ik een ongelukje had gehad en het beter was dat ik hem er uithaalde. Nu is alles weer genezen en gaat die er weer in!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:24

Oke,bedankt voor je antwoord.
Ik ben normaal niet zo bang voor piercings,ook hoge pijngrens,alleen tepels....lijkt me gewoon echt afschuwelijk pijnlijk.
Wil dan ook 2 tepels gepierced,en dan het idee dat je er 1 hebt en dan nog eens moet,,hahahaha

draverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:51

Ja ik ben totaal niet bang omdat ik de vorige keer er echt niks van heb gevoeld, ik ging zelfs vragen of die er al in zat Haha!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 21:52

Vraagje: weet iemand wat een los titanium navelpiercing kost? En waar je ze kunt krijgen buiten de piercing/tattooshop

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 22:03

internetsites?
Als je een beetje gaat zoeken op internet en in dit topics kom je er wel een paar tegen?

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 22:06

Ja, maar titaniumsierraden zijn toch nog vrij zeldzaam op het internet, en het belangrijkste: er is niet zoveel keuze...

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 12:56

Heb zaterdag voor de 2e keer mijn navelpiercing laten zetten.

Ik had hem eerst onder me navel, maar vond dat niet mooi weer en hij was ook beetje uitgegroeid.
Nu heb ik hem dus boven laten zetten en hij is nu alweer ontstoken. Ik heb hem iedere dag goed schoongehouden en die druppels erop gedaan.

Nu heb ik er sudocreme op gedaan, maar wil niet echt helpen.
Hoe doen jullie dat??

Mijn vorige piercing was ook onstoken, maar dat is op bovenstaande manier helemaal goedgekomen.
Ik baal er echt van en hoop dat het snel weg gaat.

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 14:02

Bij mij is t vanzelf weggegaan eigenlijk. Alleen met die uhh?sterilon druppels dacht ik.Maar ga m dr uit halen.Hij zit dr nog maar klein stukje in nu..Dus dan maar n keer opnieuw laten zetten.
Bij me wenkbrauw hadde ze wel gezegt dat die dr vaak uitgroeien. Maar over navel nix gezegt toen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 14:38

navels groeien snel uit....heb ik paar pagina's terug ook al uitgelegd,dun velletje,strak gespannen meestal.
Mijne is ook uitgegroeid,wil hem wel opnieuw.
Navelpiercing iig goed droog houden.sterilon is nooit goed voor een piercing,droogt weer teveel uit en is veel te agressief.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 14:39

hoe lang heb de navelpiercing er bij jou dan ingezeten voordat ie er zover uitgegroeid is?

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:00

Hoi Lachen

Ik lees al een hele tijd mee en heb nu een vraagje:

Hebben jullie allemaal een heel strakke buik als je een navelpiercing hebt? Ik heb die namelijk niet (meer) maar wil wel weer een navelpiercing. Ervaringen er mee? Ik bedoel, dat je er eerder aan blijft hangen enzo...

Verder heb ik een helix en 7 gewone oorbellen. Oh ja, een een tattoo van een draak van mn stuitje tot halverwege mn rug Haha!

draverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:04

Barmat schreef:
Hoi Lachen

Hebben jullie allemaal een heel strakke buik als je een navelpiercing hebt? Ik heb die namelijk niet (meer) maar wil wel weer een navelpiercing. Ervaringen er mee? Ik bedoel, dat je er eerder aan blijft hangen enzo...

Verder heb ik een helix en 7 gewone oorbellen. Oh ja, een een tattoo van een draak van mn stuitje tot halverwege mn rug Haha!

volgendeweek vrijdag ga ik met mijn vriendin, ik voor een tepel zij voor een navelpiercing!
En ze heeft zeker geen strak buikje!!!!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:22

als ik mijn navelpiercing met zout wil spoelen/wassen, hoe moet ik dan dan doen?

moet ik het dan even laten weken ofniet?
en mag ik dat wel gebruiken als ik hem afgelopen zaterdag heb gezet?
Laatst bijgewerkt door LiNdA1986 op 22-03-07 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:23

Ik ook niet hoor..Als je n riem aan heb en als je dan ga zitten dat hij er soms wel tussen.Maar lig aan maar net aan hoe hoog je broek zit enz.
Bij mij heeft hij er nu zo'n 2,5 jaar ingezeten ong.
maar laatste tijd zit hij al zo.Hij heb denk 1.5 jaar ong normaal gezeten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:23

Ik heb ook niet echt een strakke buik hahah,
mijn piercing heeft er denk ik ongeveer 1 jaar ingezeten,te kort dus.Daarom wordt hij gratis opnieuw gezet.
Spoelen met zeezout kan,maar ook dit niet te vaak doen.
Ikzelf doe bijna niks aan mijn piercings,heb net 3 weken geleden een clithood laten zetten,die waste ik alleen met zeepvrije wasgel.
Idem dito met de madonna en de navel,nooit geen problemen.
Wel nam ik altijd(doe ik sowieso dagelijks)vitamine C,ik ben van mening dat je lichaam zelf vaak ook sterk is.
Je kunt ook TEVEEL schoonmaken.
(natuurlijk,als het echt ontsteekt moet je goed reinigen,logisch.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:57

LiNdA1986 schreef:
Heb zaterdag voor de 2e keer mijn navelpiercing laten zetten.

Ik had hem eerst onder me navel, maar vond dat niet mooi weer en hij was ook beetje uitgegroeid.
Nu heb ik hem dus boven laten zetten en hij is nu alweer ontstoken. Ik heb hem iedere dag goed schoongehouden en die druppels erop gedaan.

Nu heb ik er sudocreme op gedaan, maar wil niet echt helpen.
Hoe doen jullie dat??

Mijn vorige piercing was ook onstoken, maar dat is op bovenstaande manier helemaal goedgekomen.
Ik baal er echt van en hoop dat het snel weg gaat.

Waterstofperoxide Ja Ik zweer erbij Ja
Sudocreme lijkt me iig niet bevoordelijk.. maargoed, die waterstofperoxide helpt érg goed, ik heb er de meest vreselijke ontstekingen mee weg zien gaan. Je kan het gewoon kopen bij de Drogist en de AH, kost niet zoveel, 3,- ofzo Lachen
Dan ga je liggen en giet je wat van dat spul in je navel, dat gaat heel erg bruisen. En dat hou je net zoalng vol totdat het niet meer bruist. Meestal een weekje ofzo Lachen

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:59

Barmat schreef:
Hoi Lachen

ik heb ook (nog) geen superstrakke buik...hij is nu superdik maar ook niet helemaal dun.
eerder blijven hangen.. geen idee, nog nooit mee gemaakt... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 17:01

LiNdA1986 schreef:
hoe lang heb de navelpiercing er bij jou dan ingezeten voordat ie er zover uitgegroeid is?

Ik heb mijn navelpiercing nu 7 jaar, en nooit geen problemen mee gehad Haha! Alleen in het begin een heel klein ontstekinkje, maar dat was ook met een dag weer over dankzij die waterstofperoxide Haha! Ja

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 17:07

Ik had ook een 2e keer navelpiercing en die ging ook ontsteken.. Toen na tijdje bij piercer geweest die heeft hem even goed met alcohol schoongemaakt en moest 1 keer per dag wassen met unicura en drna goed schoonspoelen endrna beetje betadine zalf opdoen, meteen was het over. En als hij nu even irriteerd bv zou ik er ook met alcohol schoonmaken en dan betadine zalf opdoen,

Als ik nieuwe piercing heb dan maak ik die ook eerst met sterilon schoon (drna wel ff goed eraf spoelen) voor ik hem wissel..

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 17:10

Ik moest hem 1x per dag schoonmaken onder de douche en wassen met unicura en verder niks. Nooit last van gehad...
Nooit een ontsteking of wat dan ook gehad, geen problemen.

Maak zelfs niet altijd mijn piercings schoon als ik er een nieuwe in doe Bloos!
Ging 1,5 week erna (na dat ie gezet was) ofzo al met piercing zwemmen en op vakantie.
Bij mij is hij prima genezen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 17:11

@Marrie;precies hetzelfde probeerde ik duidelijk te maken.
Je lichaam reinigt meestal zichzelf wel....
gewoon normaal schoonhouden en niet te "truttig"mee doen,denk ik altijd maar..

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 17:14

Anoniem schreef:

Idd al die rommel hoef je er volgens mij niet op te smeren. En dat werd mij ook afgeraden door de shop.
Gewoon 1x per dag wassen met Unicura, goed afdrogen, rond draaien en klaar Haha!
Geloof 1 week gedaan ofzo en toen vond ik het alweer best Nagelbijten / Gniffelen

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 18:25

Anoniem schreef:

Dan maar "truttig" Maar het is wel je ligaam...

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 18:32

Moirsa schreef:
Dan maar "truttig" Maar het is wel je ligaam...

Ja, dus heb er wat vertrouwen in dat het zichzelf kan proper maken. Door het zo te oververzorgen, maar je ook alle goede "bacteriën" van je lichaam kapot die net voor genezing zorgen.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 18:35

MarjoEisla schreef:
Ik had ook een 2e keer navelpiercing en die ging ook ontsteken.. Toen na tijdje bij piercer geweest die heeft hem even goed met alcohol schoongemaakt en moest 1 keer per dag wassen met unicura en drna goed schoonspoelen endrna beetje betadine zalf opdoen, meteen was het over. En als hij nu even irriteerd bv zou ik er ook met alcohol schoonmaken en dan betadine zalf opdoen,

Als ik nieuwe piercing heb dan maak ik die ook eerst met sterilon schoon (drna wel ff goed eraf spoelen) voor ik hem wissel..

ik heb dus ook een navelpiercing gehad.
alleen die is er in India dus uitgezweerd.
Ik had de piercing trouwens nog maar 5 maanden hoor. Boos!
ik zat er later aan te denken van, moet ik de piercing als ik die ooit weer wil laten zetten en die er ooit nog in doen, ook in de alcohol leggen of met sterilon ontsmetten. wat zouden jullie doen.