Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Maar ik heb smorgens gezwollen vingers (trekt pas wat weg in de avond) en heb een wat krampige pijn en stijf gevoel in mijn vingers. Herkennen jullie dit?
Goof schreef:Citaat:Maar ik heb smorgens gezwollen vingers (trekt pas wat weg in de avond) en heb een wat krampige pijn en stijf gevoel in mijn vingers. Herkennen jullie dit?
Ja, herken het helemaal.
"s Morgens heb ik ook stijve en wat dikke vingers, trekt wel wat sneller weg dan bij jou gelukkig. Als ik uit de kou kom is het trouwens wel weer net zo hard terug
Merk het ook met typen, heb ik nu veel meer moeite mee, typ eerder mis, typ minder snel en vingers doen veel sneller zeer omdat ze al stijf zijn.
risje schreef:@PolosportJ:
Zie er juist niet tegenop, maar goed, misschien omdat enorm veel vrienden al hulp hebben aangeboden. Dat komt wel goed dus. Verder hoeft er qua klussen bijna niets te gebeuren, ook prettig!
Heel vervelend is trouwens de amerikaanse koelkast met ijsblokjes machine achtergebleven, rot joh!
Oh ja, stel dat je hypotheek neemt bij rabobank, krijg je voor je verhuizing een hele dag gratis een verhuisvrachtwagen inclusief 4 verhuismannen.
Maar goed, wij zijn nu aan het kijken waar hypotheek het voordeligst is....spannend allemaal!
Citaat:Wie van jullie heeft met dit koude weer van de laatste dagen extra last en wat doe je dan, ik blijf zo veel mogelijk binnen en ga alleen naar buiten als het moet.