fibromyalgie..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

Re: fibromyalgie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 22:15

Jeetje sronnie... wat vreselijk dat je zo'n huisarts hebt! Misschien moet je dat maar gewoon doen, naar een psych, en wanneer die ziet dat het níet tussen je oren zit kan je misschien doorverwezen worden!

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 22:18

Dat heb ik nu al 2 x gehad en vind het wel genoeg geweest, 2 x is er gezegt dat ik een gezond verstand heb en een positieve instelling en dat ik mij geen dingen verbeeld. Vertik het dus om nog een keer te gaan Ja

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 22:20

De vraag is of je nu dan wat oplost voor jezelf?

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 22:23

Ik ga nu naar een revalidatie arts, die kan mij ook doorverwijzen Ja

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 22:23

Okee dan!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 22:27

Pff lekker zeg zo'n huisarts, hopelijk heb je met je revalidatiearts meer geluk. Die heeft er vast wel meer verstand van Ja

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 22:31

Stomme is dat ik bij de intake met de revilidatie arts juist het gevoel kreeg dat ik niet zo moest zeuren en dat ik alleen maar wat "gevoelig" was... Boos!

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 22:37

Ben je klaar mee Jeddah Lips are sealed
Mijn moeder die gaat sowieso mee, ondanks dat ik volwassen ben (moet me alleen nog verstandig gaan gedragen Knipoog ) is het wel handig voor als ik dicht sla wat ik nogal snel doe als iemand zegt dat ik me aanstel.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 22:40

Gelijk heb je hoor! Ik neem ook altijd het liefst iemand mee! Ja Ook al ben ik 34 Knipoog

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 10:49

Zou ik ook doen hoor! Heb alleen niet altijd iemand die mee wil Nagelbijten / Gniffelen maar het liefst ga ik met z'n tweeen omdat ik altijd de helft vergeet te vragen of te zeggen Clown

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 11:57

Pff, ik ben helemaal verrot zeg. Twee nachten slecht geslapen (geen idee waarom...), dus moe en stijf uit bed. Heb superveel last van mijn heupen, dus lopen, zitten, liggen, eigenlijk alles doet pijn Verdrietig
Lekker hoor...

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 18:59

Vervelend zeg.

Hier gaat het eigenlijk niet veel beter. Heb twee drukke weken en moest vandaag ook nog eens op zondag werken. Opzich geen probleem maar ben nu al helemaal kapot. Moet echt oppassen met elke beweging die ik maak en ben zoo moe.

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 09:05

Ik heb nu dus ook sinds het koud is buiten last van mijn handen. Kunnen jullie de pijn in jullie handen eens beschrijven?
Ik heb voorheen nooit last gehad van mijn handen Verdrietig , maar ja ben wel gewend dat er telkens weer een nieuw lichaamsdeel op kan spelen. Maar ik heb smorgens gezwollen vingers (trekt pas wat weg in de avond) en heb een wat krampige pijn en stijf gevoel in mijn vingers. Herkennen jullie dit?

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 09:16

Nee, gelukkig niet. Ik heb totaal geen last van mijn handen met uitzondering van heeel vaak tintelen en weinig kracht hebben, maar geen pijn. Sterkte ermee hoor!!

Verder gaat het hier ook weer veel minder goed kwa pijn. Zucht, maar momenteel ook veel stress en misschien dat het daardoor komt?

Ik heb voor maandag weer een afspraak gemaakt bij de reumatoloog verpleegkundige omdat ik toch nog wel met veel vragen enzo zit.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 10:15

Pfoe heb enorm druk gehad laatste tijd, vooral erg veel regelwerk. Want tsja, mijn vriend en ik gaan ons eerste eigen huis kopen;-)!!

Wat klachten betreft gaa thet de laatste tijd best goed.
Bedoel ik mee vooral stabiel en niet op meer plaatsen allerlei pijnklachten. Wel merk ik nu met het koude weer dat ik sneller mijn gewrichten voel, het zit vooral nu in de gewrichten waar ik last van had, breid zich gelukkig niet uit. Hopen dat dat zo blijft, ben wel stuk stijver dan gebruikelijk, maar valt vooralsnog mee te leven.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 10:17

Citaat:
Maar ik heb smorgens gezwollen vingers (trekt pas wat weg in de avond) en heb een wat krampige pijn en stijf gevoel in mijn vingers. Herkennen jullie dit?

Ja, herken het helemaal.
"s Morgens heb ik ook stijve en wat dikke vingers, trekt wel wat sneller weg dan bij jou gelukkig. Als ik uit de kou kom is het trouwens wel weer net zo hard terug Haha!
Merk het ook met typen, heb ik nu veel meer moeite mee, typ eerder mis, typ minder snel en vingers doen veel sneller zeer omdat ze al stijf zijn.

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 10:17

[quote="risje"]Pfoe heb enorm druk gehad laatste tijd, vooral erg veel regelwerk. Want tsja, mijn vriend en ik gaan ons eerste eigen huis kopen;-)!!

Leuk en spannend! Mijn vriend en ik zijn ook bezig met ons eerste huis Pling Zie der wel een beetje tegenop met al die drukte rondom het verhuizen enz, maar dat komt vast goed! Heerlijk! Haha!

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 10:18

Goof schreef:
Citaat:
Maar ik heb smorgens gezwollen vingers (trekt pas wat weg in de avond) en heb een wat krampige pijn en stijf gevoel in mijn vingers. Herkennen jullie dit?

Ja, herken het helemaal.
"s Morgens heb ik ook stijve en wat dikke vingers, trekt wel wat sneller weg dan bij jou gelukkig. Als ik uit de kou kom is het trouwens wel weer net zo hard terug Haha!
Merk het ook met typen, heb ik nu veel meer moeite mee, typ eerder mis, typ minder snel en vingers doen veel sneller zeer omdat ze al stijf zijn.

Ja dat heb ik ook dat ik regelmatig mistyp! Heel irritant, vooral omdat ik nu wat voor school moet uitwerken en dus ff veel moet typen Knipoog

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 10:20

Hehe precies ja. Ach, alleen al met bokken is het irritant, krijg je van die half leesbare berichten enzo Bloos

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 10:29

@PolosportJ:
Zie er juist niet tegenop, maar goed, misschien omdat enorm veel vrienden al hulp hebben aangeboden. Dat komt wel goed dus. Verder hoeft er qua klussen bijna niets te gebeuren, ook prettig!
Heel vervelend is trouwens de amerikaanse koelkast met ijsblokjes machine achtergebleven, rot joh!

Oh ja, stel dat je hypotheek neemt bij rabobank, krijg je voor je verhuizing een hele dag gratis een verhuisvrachtwagen inclusief 4 verhuismannen.

Maar goed, wij zijn nu aan het kijken waar hypotheek het voordeligst is....spannend allemaal!

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 10:33

risje schreef:
@PolosportJ:
Zie er juist niet tegenop, maar goed, misschien omdat enorm veel vrienden al hulp hebben aangeboden. Dat komt wel goed dus. Verder hoeft er qua klussen bijna niets te gebeuren, ook prettig!
Heel vervelend is trouwens de amerikaanse koelkast met ijsblokjes machine achtergebleven, rot joh!

Oh ja, stel dat je hypotheek neemt bij rabobank, krijg je voor je verhuizing een hele dag gratis een verhuisvrachtwagen inclusief 4 verhuismannen.

Maar goed, wij zijn nu aan het kijken waar hypotheek het voordeligst is....spannend allemaal!

Wauw! Echt waar! Dat ga ik mijn vriend even zeggen dat van de Rabobank! We gaan niet zo heel ver weg, maar toch wel te ver weg om de bank op de rug te nemen! Haha! Ja, bij ons zit ook alles in de keuken ingebouwd. Niet zo'n mooie koelkast Knipoog , maar wel oven, magnetron, vaatwasser etc etc. Dus we nemen niets mee van wat we nu hebben! Pling

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 10:35

Super spannend Risje!! Leuk hoor! Gefeliciteerd vast! Ja

Fijn dat de klachten ook stabiel zijn!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 11:38

@Jeddah:
Ben idd helemaal happy op dit moment!
Heb af en toe als mijn fysio me aan het werk zet daarna flink spierpijn, maar die zakt weg zoals zou moeten, houdt er geen klachten aan over.....

@polosportJ:
Wij hebben ook alles ingebouwd en hebben nu ook alles (los) nemen wel alles mee vooralsnog. Wordt allemaal in garage gezet, hoeven dus ook niet trappen op met wasmachine, erg fijn. Handig extra koelkast voor feestjes;-)
Die gaan er ongetwijfeld komen aangezien we achter in de tuin overdekt terras hebben en de stenen BBQ ook is achtergelaten;-)

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:21

Meld me ook maar weer had een abbo op dit topic maar de nieuwe berichten werden niet doorgestuurd en het topic eigenlijk vergeten, maar weer gevonden.
Ben laatst maar weer eens naar de huisarts geweest om te zeggen dat ik het niet meer zie zitten en hij vond het tijd dat ik met een reuma consulent ga praten maar ik ben er geestelijk nog niet klaar voor.
Mijn hele lijf doet pijn en is stijf vooral mijn heupen en rug daarbij ben ik erg moe en heb bijna nergens zin in alleen maar thuis zijn.
Paardrijden zit er al een tijd niet in voor mij na het uitmesten ben ik zowieso al een paar uur kapot.
Ik moet eigenlijk mezelf aansporen om die telefoontjes te gaan plegen.
Wie van jullie heeft met dit koude weer van de laatste dagen extra last en wat doe je dan, ik blijf zo veel mogelijk binnen en ga alleen naar buiten als het moet.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 15:54

Citaat:
Wie van jullie heeft met dit koude weer van de laatste dagen extra last en wat doe je dan, ik blijf zo veel mogelijk binnen en ga alleen naar buiten als het moet.

Ik ook, ga ook niet onnodig buiten lopen.
Dikke trui aan, verwarming aan, vaak paar keer op een dag douchen om warm en soepel te blijven en een verwarmd bed.