Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
myrtheJ schreef:kee, morgen even een kleine update van mijn doktersbezoekje, ben namelijk al de hele strip door ongesteld, & het bestwel zat... Jullie horen het wel
kathris schreef:even een vraagje.. ik heb dinsdag de laatste pil uit mijn strip geslikt.. hoe lang moet ik nu wachten voor ik een ongesteldheid kan verwachten?
en wanneer slik ik nu de eerste pil uit de volgende strip?
Paardennamen schreef:myrtheJ schreef:kee, morgen even een kleine update van mijn doktersbezoekje, ben namelijk al de hele strip door ongesteld, & het bestwel zat... Jullie horen het wel
En... hoe was het?
myrtheJ schreef:Vandaag zat dokter andringa er.... dus bij haar geweest. Ben nu overgestapt op de modiCon. (zijn trouwens wel flinke tabletten)
Vanaf zaterdag moet ik die gaan slikken, zit nu op 20e dag van microgynon30, dus die maak ik nog even 1 dagje af. Ben benieuwd ofdat het met deze beter wordt. Bijzonder was dat ze zelf begon over het spiraaltje, wat ik niet echt van dr verwacht had. Maar daar wacht ik liever nog mee.. Kom op zeg, dat kan altijd nog een keer, ben pas 14....
Oja, nog even een vraagje, waarop ik het antwoord niet kan vinden in de bijsluiter.
Ik ben afgelopen maandag een pil vergeten. Volgens de gebruiksaanwijzing van M30 moet ik dan de hele maand doorslikken wil ik hem veilig houden. Van de bijsluiter van modiCon kon ik ook het beste met overstappen geen stopweek doen...
Dus oftewel, het is duidelijk dat ik m nu een maandje door moet slikken. Maarr... In de bijsluiter van modiCon staat dat ie dan vanaf het begin veilig is. Geldt dat in dit geval ook? (zitten dus 5dagen tussen) Of pas na een week modiCon?