Verder nog leuke tips of zo?? Omhoog stijlen, zodat het naar beneden valt?
Of strak naar beneden.. Of???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mik_ schreef:Heb je niet een duidelijkere foto van jezelf?
Poppetjes_ schreef:Mik_ schreef:Heb je niet een duidelijkere foto van jezelf?
Ja, zal hem zo even plaatsen
Poppetjes_ schreef:Poppetjes_ schreef:
Ja, zal hem zo even plaatsen
Wat een vreselijke fotolet dus niet op m'n gezicht, maar op m'n haar
ingeuh schreef:Mik_ schreef:Ik zit nu in de blonde grondverf, en heb een stijl-krul-alles tang gekocht. Maar hoe blijft mijn haar in hemelsnaam stijl dan![]()
Ik doe meestal met lak.En zorgen dat het niet nat wordt.
o0marije0o schreef:@Poppetjes_
Ik vind de laatste érg leuk!
Waar haal je al die leuke kapsel voorbeelden vandaan?
Ik ben vandaag naar de kapper geweest. Heb nog op internet rond geneust naar leuke kapsels maar kon geen goede site's met leuke voorbeelden vinden.dus heb t maar weer zoals ik had
milo schreef:ja dat tweede kapsel is wel heel erg vet, maar bedenk je wel dat het heel erg irritant zit, die pony voor je ogen elke keer.
ik heb het ongeveer zo, lagen en achter langer, pony schuin maar niet zo lang. dat vind ik echt vervelend zitten
xMarit schreef:o0marije0o schreef:@Poppetjes_
Ik vind de laatste érg leuk!
Waar haal je al die leuke kapsel voorbeelden vandaan?
Ik ben vandaag naar de kapper geweest. Heb nog op internet rond geneust naar leuke kapsels maar kon geen goede site's met leuke voorbeelden vinden.dus heb t maar weer zoals ik had
www.kappersite.nl
en dan op 'Modellenboek' klikken
Op dit moment laat ik mijn haar lang groeien, ik heb mn haar redelijk kort gehad, een schuine pluk, een "echte" pony en nu laat ik het weer lang. Houd wel van wat afwisseling
BLK schreef:milo schreef:ja dat tweede kapsel is wel heel erg vet, maar bedenk je wel dat het heel erg irritant zit, die pony voor je ogen elke keer.
ik heb het ongeveer zo, lagen en achter langer, pony schuin maar niet zo lang. dat vind ik echt vervelend zitten
Ik heb ongeveer ook zo'n pony je raakt er wel aan gewend