Daphne__ schreef:Ah bedankt voor de tip! Ga ik dat zo doen met de dekens.
Had al geprobeerd te slapen met m'n voeten onder de dekens vandaan, maar kon met geen mogelijkheid in slaap komen, koud en alsof iemand elk moment m'n enkels zou grijpenDe tip die hier voorbij kwam, om een doos over m'n voeten te zetten, werkte opzich wel.. Maar ik draai zoveel, dat die doos niet op z'n plek blijft.
Zo irritant. Enige wat tot nu toe een beetje helpt is op m'n buik, met een voedingskussen onder m'n enkels. Dan raken m'n tenen het matras niet en ligt de deken vooral op m'n hakken en dat is te doen. Maar normaal wissel ik voor ik in slaap val al meerdere keren van houding en dat gaat nu niet.
Als ik eenmaal slaap gaat het gelukkig wel, maar voordat ik slaap
Ik had het gevoel dat er een band strak om m'n voet/enkel zat die heel..strak zat en gloeiheet in m'n huid zat te branden. Ik heb nog steeds niet geheel gevoel terug in m'n voet en kuit aan de buitenzijde en ik verdraagt geen schoen aan die voet. Ik draag wel wollen slofsokken van Falke omdat ik anders steenkoud krijg en ze zitten met enig model wat losser om de voet. Maar ik hoef er niet op te lopen buiten (rolstoel) dus ik kan gemakkelijker zeggen dat ik geen schoenen aan doen. Maar die pijn die je ervaart is erg herkenbaar misschien een kruik vlak naast je voet leggen zodat je er wat warmte van krijgt of een electrisch matje onder je hoeslaken (doe ik standaard in de winter vanwege koude voeten) ik hoop enigzins dat warmte misschien wat verlicht voor je.