iirrssjjee schreef:Ik heb gelletjes van Decathlon. Zijn ook niet lekker, maar wel te doen qua smaak, zeker framboos en appel. Daarnaast hebben we ook een soort snoepreep van de Decathlon. Beetje net als tumtum maar dan in reep vorm en meer gericht op sporten.
Mijn broertje loopt vaak op winegums, dropjes, banaan en Dextro.
Qua drinken; tijdens een korte loop (onder de 15km) alleen water. Daarboven wissel ik water en sportdrank af. Vaak eerst wat slokken sportdrank en daarna water. Vlak voor het waterpunt neem ik dan evt een gelletje zodat ik de smaak en het plakkerige gevoel meteen kan wegspoelen.
Als ik zelf ga lopen, heb ik alleen water bij me en gelletjes. Dan drink ik achteraf sportdrank (aa meestal) om weer aan te vullen.
Achteraf, na een uur ofzo zou ik wel graag willen eten. Dat blijft er vaak b ij, maar zoals gisteravond toen ik dus 3 uur getraind had, dan komt in de nacht toch een hongergevoel, niet normaal. Ik lig dan gewoon uren wakker hierdoor. Maar ben dan ook weer niet iemand die midden in de nacht nog wat gaat eten.
Dus daar moet ik ook nog een oplossing voor vinden. Maar dit speelt niet als ik overdag kan lopen, wat meestal niet kan overigens, maar met een run bijvoorbeeld wel in het weekend.
BusyMissy, 3km is het begin, ik was ook heel blij toen ik dat weer kon. En als je geen blessures krijgt lukt verder echt wel.