Heeft iemand hier ervaring met het afwachten tot de miskraam op gang komt? Hoe lang duurt dat? Ik zit toch te twijfelen of ik geen medicatie wil.. ik durf de hond nog niet uit te laten, bang dat het allemaal ineens in m’n onderbroek ligt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barbabientje schreef:Denk dat deze ronde hier niks wordt. Opeens m’n eisprong op dag 14 ipv 20![]()
Die had ik even over het hoofd gezien..
was sws heel gek, want donderdag een knipperende smiley (clearblue) en gisteren niks, dus dacht nou dan zal die van donderdag wel foutje zijn.
Vandaag pats smiley
Bellex schreef:Wat balen Lau dat je zo slecht. slaapt! Hopelijk wordt dat met gewenning. een stuk beter, en is het daarnaast heel snel raak!
Spannend. Primavera, hopelijk. toch. nog een positieve test. In ieder geval vast heel veel plezier op vakantie!
Oh dat is wel heel vlot Barbabientje, heb. je het al meer maanden gevolgd dat je merkt dat er zo'n verschil in zit nu?
Hier nu op het wachtbankje, gewerkt met testen deze maand, ovulatie was exact de dag dat apple hem had voorspeld, dus dat is fijn. Flo zei een dag later maar dat klopte dus niet. Mijn collegatje is vanochtend bevallen van haar dochtertje, wat een poppetje zeg! Kan dan toch echt niet meer wachten hoor