Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElSea schreef:Ik heb besloten de booster niet te gaan halen. Ben inmiddels volledig gevaccineerd maar heb er zulke serieuze menstruatie klachten aan over gehouden dat ik het niet meer aandurf om de booster te gaan halen helaas. Zie er vooral erg tegenop dat mijn sociale leven mij dan weer 'afgepakt' wordt.
Eleeke schreef:ElSea schreef:Ik heb besloten de booster niet te gaan halen. Ben inmiddels volledig gevaccineerd maar heb er zulke serieuze menstruatie klachten aan over gehouden dat ik het niet meer aandurf om de booster te gaan halen helaas. Zie er vooral erg tegenop dat mijn sociale leven mij dan weer 'afgepakt' wordt.
Joh wat naar. Heb je contact met Lareb gehad?
En kunnen ze er iets aan doen?
Ik had heel kort wat problemen ( bloeding) en kreeg extra vragenlijsten van ze.
sureido schreef:Je krijgt altijd een bewijs mee, daar wordt ook een sticker op geplakt met welke je krijgt bij de ggd.
tylando schreef:Ik moet vanmiddag om booster.
Mijn huisarts zei dat ik op papier moest invullen dat ik een histamine intolerantie heb. Vorige keren niet gedaan ,![]()
Maar ik hoefde volgens hem verder geen bewijzen mee te nemen. Gewoon invullen is dan genoeg??
Ben benieuwd welke ik krijg dan.
Morrie schreef:sureido schreef:Je krijgt altijd een bewijs mee, daar wordt ook een sticker op geplakt met welke je krijgt bij de ggd.
ik kreeg niks mee, behalve de gezondheidsverklaring die ik zelf had ingevuld. Kon wel het gele boekje laten afstempelen maar dat was ik uiteraard alweer kwijtgeraakt.
Toen ik thuis kwam, kon ik hem wel meteen al in de app zetten.
Siesjuh schreef:Verder vraag ik me af...voor de mensen die de booster of ook de basis vaccinatie niet willen nemen vanwege mogelijke lange termijn problemen (en nee, ik veroordeel niet, het is ook niet gericht op 1 persoon of wat dan ook, ik ben gewoon echt benieuwd). Maar zijn die mensen niet bang dat als ze een corona infectie doormaken ze ook met deze klachten te maken kunnen krijgen en deze over het algemeen langduriger zijn dan dat ze van het vaccin komen?
ElSea schreef:Ik heb besloten de booster niet te gaan halen. Ben inmiddels volledig gevaccineerd maar heb er zulke serieuze menstruatie klachten aan over gehouden dat ik het niet meer aandurf om de booster te gaan halen helaas. Zie er vooral erg tegenop dat mijn sociale leven mij dan weer 'afgepakt' wordt.