Ik kan daar juist niet tegen, krijg dan ontzettend veel puisten zodra ik het gebruik. Heb wel de verkoelende after sun gedaan, vriendin vertelde dat ze daar bij zweert dus die wil ik volgend jaar gaan proberen.
Staat een code voor op pepper. Ik kreeg hem alleen werkend in de app, trouwens, maar dus wel met bestaand account. Geloof dat je met nieuw account misschien ook nog 10% korting kan vangen?
Marocje
Geplaatst: 27-12-23 18:11
Ja dat dacht ik al. Dan kijk ik toch voor die ing punten.
Ik heb net nog een Rituals bestelling geplaatst, zag nu dat de d'Azar parfum nu ook online stond, met de korting op pepper nog 9,59 korting gekregen op de bestelling en de home perfum gift set erbij gekregen dus weer leuk geshopt.
laura1987
Geplaatst: 04-01-24 00:40
C_arola schreef:
Ik heb net nog een Rituals bestelling geplaatst, zag nu dat de d'Azar parfum nu ook online stond, met de korting op pepper nog 9,59 korting gekregen op de bestelling en de home perfum gift set erbij gekregen dus weer leuk geshopt.
Kortingsbon afhankelijk van hoe hoog de aankoopbedrag is.
Westhof
Geplaatst: 05-01-24 22:13
Ik kom even binnenvallen… Blijf je de geurstokjes van Rituals lang ruiken? Mijn moeder heeft de suede vanilla gekregen en die ruikt echt lekker. Nu wil ik hem ook halen, maar twijfel dus of het lang goed blijft. Mijn ervaring met geurstokjes (wel goedkopere) is dat de geur na een tijdje wel vervlogen is. Hoe zit dat bij Rituals?
Ik vind het sneller vervagen dan vroeger heb ik het idee. Toen rook ik het zodra ik de ruimte binnen kwam of rond liep. Nu ruik ik het alleen even wanneer ik de stokjes om draai. Zowel de Sakura als de Karma gebruik ik en bij beiden vervagen de geuren snel.
Ga er ook in mee.. had ze staan en heb ze nog geen week echt sterk geroken. Ik doe nu de oude rituals flesjes vullen met geurtjes van de action ziet het er luxe uit maar met goedkope inhoud en vind ze langer ruiken als die van rituals
Iemand nog een idee of tip voor een kortingcodes? Mijn moeder wil bestellen, dat regel ik voor haar en probeer altijd een leuke korting of cadeau er bij te regelen