Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sandra_H schreef:Brief is inmiddels binnen, en inderdaad niks bijzonders: gewoon een uitnodiging voor als ik nog niet geprikt zou zijn, oftewel een administratief foutje. Vraag me dan af hoe die administratie in elkaar zit, zonde van het papier, en vooral de mankracht die zo onnodig wordt ingezet...
Bo_San schreef:Woensdagochtend mijn tweede Pfizer gehad. Beetje stijve arm, maar heb de stallen er maar gewoon mee uitgemest, dat was binnen 24 uur over. Echter s' avonds wel niet lekker en de nacht en gisteren de hele dag griep gevoel gehad. Vannacht weer goed geslapen en alles over. Ik vind het prima, zo het gevoel gekregen dat het heeft gewerkt (hoop ik dan maar)
Dispar_Vulgo schreef:Vraag me wel af waarom bij veel mensen de arm zo’n pijn doet? Kan toch niet alleen door het prikken komen, of wel?
Femke_Tweety schreef:Gisteren tweede Moderna.
In de loop van de dag fiks brak, vannacht echt lelijk beroerd.
Als in met badjas en twee dekens nog klappertandend in bed liggen.
Om uiteindelijk in slaap te vallen, en een uur of wat later echt drijf en drijfnat wakker te worden.
Maar weer een paar paracetamols erin, droge kleren aan (moest écht) en nog een paar uur plat.
Later vandaag ook maar even droge lakens en dekens op bed gooien, nu nog iets te brak.
Vandaag heel kalm aan, hang nu met een deken op de bank.
Nog steeds goed brak, maar niet meer zó extreem als vannacht.
Laten we het er maar op houden dat mijn lijf in ieder geval aan de gang is, en dat de kans extreeeeeem klein is dat ik bij die paar procent zit waar de vaccinatie niet werkt....
#positief bekijken![]()
dalena schreef:Bo_San schreef:Woensdagochtend mijn tweede Pfizer gehad. Beetje stijve arm, maar heb de stallen er maar gewoon mee uitgemest, dat was binnen 24 uur over. Echter s' avonds wel niet lekker en de nacht en gisteren de hele dag griep gevoel gehad. Vannacht weer goed geslapen en alles over. Ik vind het prima, zo het gevoel gekregen dat het heeft gewerkt (hoop ik dan maar)
Ik had maandag de 2e pfizer prik. En ook in de avond niet lekker geworden. Inderdaad griep gevoel. (Voor de emetofoben, waaronder ik, niet overgegeven. Echter wel misselijk) de dag erna in bed doorgebracht en nu weer helemaal beter!
Mijn arm deed wel echt heel erg pijn. En ik kon hem nauwelijks bewegen