Maanlicht schreef:Is je weegschaal wel in orde en staat ie op gelijke ondergrond? Binnen een paar minuten zoveel schommelen kan bijna niet. Ik heb wel dat als ik op verschillende plekken in mijn huis sta, mijn weegschaal iets anders aangeeft. Ik houd het gewoon op die ene tegel in de badkamer, dan zit ik altijd wel goed.
Ja, het is echt lastig, je wil vooruit, het liefst met 10 stappen tegelijk, maar zo werkt het niet inderdaad. Even kort wat er is gebeurd met het UWV: Ik heb een WIA uitkering want ik ben (tijdelijk) arbeidsongeschikt vanwege burn-out en angststoornis. Ik zit inmiddels 2,5 jaar thuis. Nu ben ik na diverse trajecten eindelijk klaar om rustig wat werk op te gaan bouwen middels een proefplaatsing. Dit houdt in dat ik 2 maanden onbetaald bij een werkgever aan de slag ga en zelf rustig kan opbouwen in uren. Na die twee maanden moet de werkgever mij een contract aanbieden of laten gaan. Heel prettig dus voor zowel mij (geen druk) als de werkgever. Nu heeft de verzekeringsarts ineens besloten dat ik weer volledig arbeidsgeschikt ben en dat ik vanaf 20 september geen uitkering meer krijg, dus vanaf dan heb ik geen inkomen. Hierdoor word ik gedwongen om zo snel mogelijk fulltime te gaan werken omdat ik anders niet rond kan komen. Heel krom dus. Het doel van re-integratie lijkt me om iemand rustig klaar te maken om weer in het werkend leven te komen, niet de druk opvoeren om zo snel mogelijk geld te verdienen omdat je anders een probleem hebt. Dus de frustratie zit hoog bij me.
Ik zal nog even mijn lijstje plaatsen voor vandaag:
L: omelet van 2 eieren en 125 gram hamblokjes met 80 gram Hüttenkäse en 1/4 komkommer
T: Starbucks coconut based iced cappuccino, 20 gram amandelen, 200 gram watermeloen
A: salade van gerookte makreel, gekookt ei, komkommer, avocado, trostomaatjes en Yofresh
T: 150 gram volle kwark met 300 gram magere kwark en 100 gram kersen
B: 7 km wandelen
Volgens mij deugt de ondergrond wel, van in de badkamer wordt hij waarschijnlijk slechter. En het laminaat kraakt niet, dus er zit geen ruimte in. Vloer is van beton.
Misschien heeft de weegschaal mijn onzekerheid wel geadopteerd...
Wat een ontzettend rare beslissing van die verzekeringsarts zeg... Lijkt mij inderdaad ook niet helemaal de bedoeling. En gezien je indicatie ook verre van slim om zo te communiceren...
Succes met je bezwaarschrift, al lijkt me dat een eitje
Wat je ook schrijft, als je maar noteert dat je bezwaar indient tegen beslissing x, dan moeten ze het opnieuw bekijken. Althans, zo was dat bij de WOZ bezwaren.