Als ik in de spiegel kijk ben ik over het algemeen erg tevreden. Ik zie er beter uit dan ik ooit gedaan heb (vind ik zelf dan). De onzekerheid zit hem meer in een bepaald gevoel dat het aan een zijden draadje hangt soms. Dat ik binnen no time weer minder strak zou zijn na wat verkeerde keuzes ofzo. Terwijl ik ook weer onzeker ben over wat dan de goede keuzes zijn (meer/minder kcal, beweging, etc.). Ik kan het moeilijk uitleggen
@Kimmie, Oh fijn zeg dat je beide doelen hebt behaald! Wat is de opstapchallenge precies?
@Dilan, Herkenbaar, beide werken ook niet voor mij
Ik weet dondersgoed welke manier het best bij me aansluit, maar toch soms een zwak moment haha. Op onderhoud eten is altijd beter dan volop overeten, zeker als je daarnaast vooruitgang boekt qua training! Goed juist dat je weer naar school gaat joh! Ga je compleet wat anders doen dan je nu doet of?
Pff lekkere klaagposts van mij vandaag, sorry, maar ik heb net toch de 'strijd' met mezelf even opgegeven. Ik heb heel de tijd mega trek maar zit daardoor tegelijkertijd al heel de dag in de knoop met mezelf (ik wil niet eten, maar ik wil wel eten). Toen mijn vriend antwoorde op mijn struggles dat hij me wat minder strak zelfs nog wel mooier vind, zat ik nog meer in de knoop met mezelf
Uiteindelijk besloten gewoon wat extra te eten, blijkbaar heb ik er behoefte aan. Ik zie later wel weer wanneer ik het rechttrek
!
Daar doen we het uiteindelijk voor.
ik duim heel hard voor je dat het meevalt en het snel weer beter is. Heb je al pijnstillers gekregen van huisarts? Lost het niet op, maar verlicht wel.
Wat fijn dat je weer naar de sportschool kan, misschien gaat het zelfs helpen voor je stuitje als je de juiste oefeningen doet! Risotto en oliebollen, lekkerrrr!
Gelukkig kan je maandag terecht, flink duimen dat het uiteindelijk toch meevalt. Sterkte met de pijn
Hoe ging het sporten?
Weer een leermoment!
Oliebollen, heerlijk! Superfijn dat je je appartement lekker koel kunt houden.
) app geinstalleerd en rekende alles per week uit naar een gemiddelde en toen ik dat invulde bleek ik toch echt wel elke week goed af te vallen!
Laatste keer stond er 99,9... Dus yay... die heb ik genoteerd
). Terwijl babysteps ook stappen zijn... Wat kleiner, maar je komt er dan ook wel!

En ook goed dat je je niet druk maakt dat je wat zwaarder bent, omdat je weet dat je het vocht is