Shadow0 schreef:PoccaLocca: dat is toeredeneren naar wat jij toch al als doel had. Je vindt de mening van medewerkers in de zorg niet belangrijk (want als ze besluiten geen griepprik te halen tel je het mee als 'bewijs' maar als al die mensen wel zorgen dat hun kinderen ingeeent zijn neem je het niet mee), en het gaat je er niet om dat patienten in de zorg daadwerkelijk beter beschermd worden (want het idee dat inentingen daar kunnen helpen wijs je ook af), dus je bent nu eigenlijk alleen maar aan het stoken om, weet ik niet, de zorg meer dwars te zitten ofzo?
Dat is eigenlijk niet alleen respectloos naar alle patienten en medewerkers in de zorg, maar ook naar ons systeem van wetten, om te willen dat er regels ingevoerd worden zonder dat je het doel ervan onderschrijft maar alleen om te klieren.
Eehhh... wacht even ik kan hier niet echt chocola van maken. Ik vind het een beetje warrig eigenlijk. Waar ergens zeg ik dat ik de mening van medewerkers in de zorg al dan niet belangrijk vind? Wat je doet is mijn woorden interpreteren. Dat mag best hoor, maar dat is dan jouw interpretatie.