leenbeesje schreef:Wat zijn jullie allemaal goed bezig!
Dideh, wauw wat zie jij er goed uit!
Hier in de vakantie niet zo streng opgelet, was 2 kg bij, maar na 2 dagen opletten waren ze er terug af.
Ik had vandaag weer een meetbeurt bij de Infraligne, het gaat best lekker, gemiddeld 7cm kwijt op alle bovenlichaamplaatsen die gemeten worden (borst/taille/maag/buik/heupen) en in totaal met benen en armen bij nu 50 cm kwijt op 2 maanden
Woooow lekker bezig!

Soms besef ik zelf niet meer van hoe ver ik kom, ik ben sinds november 2018 bezig. In de periode van november t/m februari 22 kilo afgevallen, maar sinds maart zit ik op een plateau en lukt het niet om er meer af te krijgen. Ja, er gaat eens 500 gram af, of een kilo, maar dan komt er ook weer 300 gram bij.. Zo frustrerend, dan vergeet je soms wel van hoe ver je komt. Maar gewoon stug vol blijven houden...

dan denk je wel eventjes van WOW
Ik had het laatst op mijn werk wel, ik tilde een doos met sinaasappelen op om ze in de sap-pers te doen, dat was 15 kilo. Dan is het wel het besef dat het mega veel is... Dat je dat al die tijd met je mee hebt gedragen is eigenlijk wel bizar, geen wonder dat ik geen last meer heb van mijn gewrichten 
Ik probeer meer te focussen op het spiegelbeeld dan het gewicht, maar dat is soms wel lastig.
.