Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Daar ben ik ook wel benieuwd naar, Butterfly. Hoppediz heeft ook nog bijpassende mondkapjesIk heb wel even gegoogeld, maar kom niet verder dan geschikt voor baby's tot ongeveer maat 80/86. Denk dus ook dat het een lichtere doek is, maar wellicht weet hier iemand het.
herhalen schreef:Ben ik de eenige die mondkapjes van draagdoeken stof echt compleet afgrijselijk vind.... ik heb er echt iets tegen
Kleine zit er lekker in hoor heerlijk.
Gisteren een poging gewaagd naar de supermarkt in ringsling en gefaald bij de kassa. Boodschappen van mandje op de band leggen was een ramp. Dus hup kleine eruit en stond compleet voor banketstaaf met peuter drama
Duc_je schreef:Ha dames, ik zoek een fijne zachte doek voor een aankomende newborn (sept, iemand tips? Heb zelf maat 36, slanke taille.
MizzMontana schreef:Hier heb ik met de two birds oldskool met heel veel plezier een newborn gedragen, maar dan wel de ringsling variant (mag trouwens naar een nieuw huisje).
Er ligt ook nog een hele dunne little frog bamboe doek, super soepel en fijn om mee te leren knopen. Daar heb ik al onze baby’s (geboren in juli/sept/jan) in gedragen. Is wel echt een heel dun doekje maar ik deed er een jas over heen, dikkere muts en extra dikke sokken bij kouder weer. Mag ook naar een liefhebber.
Hier blijft alleen de zeitgeist voorlopig, die andere doeken pak ik niet meer.