Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jesss_amigo schreef:Hallo allemaal, ik lees al een tijdje stilletjes mee.
Ik heb nu al een paar maandjes mijn eerste tattoeage staan, en weet wel zeker dat er nog eentje bij komt
Ik weet ook al wat ik wil laten zetten; een eerbetoon aan mijn paard(en) en mijn allerliefste hondje (die inmiddels alweer de 16 gepasseerd is)
Nu zat ik even rond te neuzen op Pinterest en toen kwam ik deze tegen:
[ [url=m/noxxDp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wil het simpel houden, dus dit is eigenlijk perfect![]()
Nu nog even bedenken waar ik hem zou kunnen zetten
pluche_pluus schreef:jesss_amigo schreef:Hallo allemaal, ik lees al een tijdje stilletjes mee.
Ik heb nu al een paar maandjes mijn eerste tattoeage staan, en weet wel zeker dat er nog eentje bij komt
Ik weet ook al wat ik wil laten zetten; een eerbetoon aan mijn paard(en) en mijn allerliefste hondje (die inmiddels alweer de 16 gepasseerd is)
Nu zat ik even rond te neuzen op Pinterest en toen kwam ik deze tegen:
[ [url=m/noxxDp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wil het simpel houden, dus dit is eigenlijk perfect![]()
Nu nog even bedenken waar ik hem zou kunnen zetten
Ribben!![]()
Je vervloekt het zetten, maar achteraf ben je er blij mee.
Ik heb ondertussen maar een wish list aangemaakt voor tattoo's.
Hebben jullie ook meerdere stijlen op je lichaam?
Op m'n rechterbeen wil ik meer traditioneel & cartoon.
Linkerarm een bloemen sleeve van Alex (ex ink society) met eekhoorn & kraai.
Vind 1 stijl wel mooier, maar als het niet helemaal naast elkaar staat, bijt het elkaar niet zo..
En tja, als er nou eenmaal al iets staat haal je het moeilijk weg
Jackytje schreef:Hier wil ik me graag vasthouden aan één stijl en dat is dus blackwork.![]()
Hier ook al het idee voor nog iets paard-gerelateerd in de toekomst (volgend jaar ofzo). En dan op een iets meer zichtbare plaats. Ik baal namelijk wel een beetje dat ik mijn vosje zelf niet echt kan zien.![]()
Anderzijds ben ik dan weer zo bang voor werk later, maar als ik een job vind binnen de studie dat ik nu doe, zouden tattoo's echt geen probleem mogen vormen. Maarja, you never know. Echter zijn tattoo's al veel meer geaccepteerd door de maatschappij, niet? Zeker als het niet om een skull gaat ofzo.
Heel mooi die one-liner van die hond en dat paard! Ik vind het ook wel een mooie voor kuit of arm.