Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danique07 schreef:WoW dreamy!!! Wat zie je er goed uit! Lekker bezig jij!!
Ik heb ook zo'n foto (zet hem niet online want het is in ondergoed maar wil hem evt delen via pb) en als ik soms ff vergeten ben van waar ik kom kijk ik daar weer na en denk ik yes daar doe ik het voor!
Loolotte schreef:Groot verschil Dreamy! Ik zie er ook zo uit als op je voor-foto en vindt het wel meevallen maar nu voel ik me wel heel dik, want het is dus blijkbaar wel heel ergEn ik heb vanavond onbeperkt tapas..
Loolotte schreef:Wat een verandering Tango!Heel knap.
Klinkt goed ILJDenk niet dat mijn hond zo naast me zou blijven lopen haha.
Ik ben weer eens naar de fitness geweest maar ik heb echt het gevoel dat ik maar wat aan het aanmodderen ben. Weet iemand waar ik hulp kan krijgen met het opstellen van een fitness schema? Of tips om het zelf te doen?
ILoveJip schreef:@pradaatje kun je wat uitleggen over draaiduizeligheid BBPV? Ik herken de naam maar weet zo even niet meer wat het precies inhield, google helpt me niet echt verder of ik typ de verkeerde term haha.
Bij overprikkeling is het niet gek dat je hoofdpijn krijgt. Misschien inderdaad even een rustmomentje voor jezelf inlassen. Je zou eens kunnen kijken naar een oefening uit de mindfullnes o.i.d. die je makkelijk op je werk kunt doen. Of met de therapeut overleggen of ze ook een oefening heeft voor een rustmoment.
Ik heb net mijn motivatiebrief en CV opgestuurd dus nu is het afwachten.
Gister heb ik een lesje krachttraining met ouderen gedaan op stage, ze deden nog best pittige dingen.
Ben niet meer ziek, maar kan het nog wel merken aan mijn lichaam, misschien vond ik het daarom ook wel wat pittig.
Loolotte schreef:Wat een verandering Tango!Heel knap.
Klinkt goed ILJDenk niet dat mijn hond zo naast me zou blijven lopen haha.
Ik ben weer eens naar de fitness geweest maar ik heb echt het gevoel dat ik maar wat aan het aanmodderen ben. Weet iemand waar ik hulp kan krijgen met het opstellen van een fitness schema? Of tips om het zelf te doen?