Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
arjaaaaa schreef:Oeps, poosje niet gereageerd
Vorige week wel gespeeld en revanche genomen op de 1e wedstrijd. We hebben de hele wedstrijd voor gestaan.
Afgelopen donderdag een inhaalwedstrijd, dik gewonnen. Helaas viel ik nu 10 min uit, omdat het in mn kuit schoot. Ik heb eerder een x een zweepslag gehad, het lijkt nu mi der erg dan toen. Maar vandaag speel ik niet helaas, ik moet verstandig zijn..
Ik zag trouwens dat we volgende week allebei bij 2x6 spelen! In om 12uur rn jij om 14uur. Leuk!
Wel een rot eind rijden voor jullie..
arjaaaaa schreef:Ja, ik voel het met lopen, laat staan dat ik moet rennen en springen
Wij spelen tegen het 3e.
Balen dat het nog niet helemaal loopt. Herken ik wel, het is bij ons ook steeds zoeken naar wie er mee doen. Vandaag ook weer veel invallers, verwacht er, ondanks de winst donderdag tegen hun, niet veel van
arjaaaaa schreef:Dat is inderdaad een groot verschil!
Degene die ons in de zaal gaat coachen en die, muv het afgelopen jaar, het 1e 3jaar gecoacht heeft, adviseert me om in de zaal weer mee te gaan doen om nu voldoende te herstellen. Maar het is zo verleidelijk om toch te proberen. Ook al voel ik het inderdaad al als ik wandel..
Vandaag heb ik gekeken, maar eerlijk gezegd was het niet om aan te zien. God zij dank nog ee gelijk spel uit weten te slepen, dank zij invallers en 2 herenndie een top wedstrijd speelden!
Hoe was het voor jou om ernaast te starten?
arjaaaaa schreef:Ja, was een leuke wedstrijd. Ik had mezelf voorgenomen om niet mee te doen. ik voelde mn kuit gelukkig niet meer. Maar leek me toch verstandig geen risico te nemen, had nog niet getraind. De laatste 10 min wilde een teamgenoot mij erin voor een heer, omdat hij niet erg best speelde. Maar met 7 voor, vond ik dat niet echt nodig.
Logisch hoor, je zat vol in je wedstrijdvoorbereiding.
Helaas niet de uitkomst die je wilde zag ik. En ook niet voor jullie 1e. Balen!
Nog specifieke oorzaken voor?
arjaaaaa schreef:Zeker veel jonge mensen. En nu waren er nog 2 dames bij die in de 30 zijn, die spelen normaal in midweek.
Vervelend, zo'n dame. Deed de scheids er niets tegen?
Wij starten de 25e met trainen in de zaal en dan de 28e en de 4e oefenwedstrijden. De 4e is een toernooitje, maar daar ben ik niet bij waarschijnlijk vanwege de bruiloft van mn zus.
En bij jou? Blijven de teams hetzelfde? Of opnieuw selecties?
arjaaaaa schreef:Hoe lopen de oefenwedstrijden bij jou? Blij om weer in de zaal te spelen?
Ik wel, tenminste, tot vanavond.. de coach heeft vanavond bekend gemaakt wie er in 1 zitten. En ik zit er niet bij.. die kwam wel even hard aan. Ook omdat hij eerder door heeft laten schemeren me er graag bij te hebben.. dus ging er eigenlijk een beetje vanuit dat ik wel in het 1e zou komen.. pff.. het raakt me wel..
arjaaaaa schreef:Hij zegt dat ik fysiek minder sterk ben dan vorig jaar. En dat klopt wel, want ik train nu 1x per week ipv 2x en ga minder vaak naar de sportschool.
Maar het steekt wel, omdat de andere niet perse betere korfballers zijn. En het is ook niet zo dat mn conditie of fitheid zooo slecht is..
arjaaaaa schreef:Geen idee eigenlijk.
Vandaag hadden ze een oefen toernooitje. ik had me al eerder afgemeld. Ze hebben als verloren. 4 van de 5 tegenstanders komen ze in de competitie ook tegen. Dus het gaat pittig worden.
En in het 2e ben ik nog nietbheel blij. Poule van 6, dus maar 10 wedstrijden. 11 novvrij, 18 nov krijgen we mogelijk geen team compleet, 25 nov vrij.. zo balen! Ik zit op korfbal om wedstrijden te spelen!
Jij nog geoefend Dide?
arjaaaaa schreef:Nes, we zijn niet gekoppeld. Er zit een groot niveauverschil tussen 1 en 2. Voor zowel korfbalniveau als inzet als verantwoordelijkheidsgevoel.. het 2e traint in principe niet met 1. Tenzij er te weinig zijn bij 2, dan komt de trainer van het 2e niet. Ik ga wel door, hoop dat t mee valt en wel plezier blijf houden..
Klinkt goed! Volgens mij heb je het wel naar je zin bij je nieuwe vereniging en word je voldoende uitgedaagd.
Leuk die spannende wedstrijden!
Ik ben benieuwd hoe het je vergaat in de competitie. Jullie wel gekoppeld met het 1e denk ik? Wordt dan van je verwacht dat je bij beide wedstrijden bent?
arjaaaaa schreef:Thuis speelt 2 na 1, dus dat is wel fijn. Ik denk dat ik voornamelijk als heer zal spelen in het 2e, omdat er maar 2 heren in het 2e zitten.
Wij zijn nu klaar met oefenen. Hopelijk spelen we de 18e onze eerste wedstrijd, maar ik ben bang dat we te weinig mensen hebben
Succes woensdag! Maar dat gaat dan vast goedkomen. Tegen wie spelen jullie?