Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:25

Ik heb vandaag voor het eerst de 'heftige' kleur op van die LA Girl Matte Lipstick. Vind het wennen, dit is het donkerste dat ik ooit op heb gehad. Maar zelfs mijn vriend (is niet echt van de makeup) vond het mooi, dus dat zegt wel wat :')

Afbeelding

Ik lijk echt heel bleek, maar dat is het licht haha. Al ben ik soms wel eens zo wit :+

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:27

Gave kleur, staat je super!

Ik heb gister zo'n LA girl matte van Friemel geprobeerd, oh boy, wat een onding!
En de kleur... had eigenlijk een foto moeten maken, hadden jullie even kunnen lachen :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:27

Wauw! Die staat je goed! Knappe meid :D

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:33

Thanks! :D

Welke kleur had je? Bij mij staan de lichtere wel leuk, maar ze plakken en kruimelen als een gek en dat ziet er zo onsmakelijk uit :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:34

Dreamy geloof ik...
Echt, afschuwelijk _O-

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:36

Ja! Die had ik ook! Kleur was wel prima, niet fantastisch, maar het aanbrengen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:40

Ik had hem op en Friem kwam niet meer bij, stond me echt voor geen meter.
Die lichte kleuren kan ik gewoon echt niet hebben.

Maar ook de formule vond ik niet te doen.
Patchy, bij aanbrengen en na 2 sec opgedroogd en dan komt het er in stukken af.
Nee, geen succes wat mij betreft.

De donkere ziet er wel stukken beter uit zo op de foto.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:54

Staat je heeeeel goed Jen! :D

Ik heb ook behoorlijk wat lipsticks. Denk dat ik ondertussen wel aan de 20 zit van alleen MAC al, maar dat zijn ook wel echt de enige die ik draag. De helft ligt alleen in tassen, de andere helft verstopt in laatjes, dus weet wel welke ik heb maar ze daadwerkelijk vinden lukt in de realiteit niet altijd _O-

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 15:54

Staat je gaaf zeg!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:01

_Micha_ schreef:
Weet iemand waarom ze bepaalde foundationkleuren in het ene land wel uitbrengen en in het andere land niet?
Toevallig gaat het hier om de l'oraal infallible stay fresh 24h. Ik heb al de infallible 24h matte versie maar wil dus ook graag de stay fresh. Ik heb van de matte de kleur Vanilla, maar van de Stay Fresh bestaat deze niet in Nederland. In Amerika wel. En het gekke vind ik dus, in Amerika zijn er 8 kleuren en in Nederland ook. Ze zouden ze toch niet alleen een ander naampje geven? :=

Ik weet niet of je vlakbij de grens woont, maar in Duitsland zijn bijna alle schappen 2x zo groot en het assortiment is ook groter. En goedkoper :D Hoe het met Belgie zit weet ik niet meer, ook meer keus meen ik.. Daar word ook Essie verkocht.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:01

Jennifuur schreef:
Ik heb vandaag voor het eerst de 'heftige' kleur op van die LA Girl Matte Lipstick. Vind het wennen, dit is het donkerste dat ik ooit op heb gehad. Maar zelfs mijn vriend (is niet echt van de makeup) vond het mooi, dus dat zegt wel wat :')

[ [url=m/6GExsW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik lijk echt heel bleek, maar dat is het licht haha. Al ben ik soms wel eens zo wit :+

Staat je echt super!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 16:17

Alexandra: mooie look vind alleen de lipstick wat rommelig
Jennifer: staat je echt geweldig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:03

Vandaag voor het werk weer wat met kleur gespeeld. Vind m wel aardig gelukt.
Groen met oranjebruin en een bronzen eyeliner. Eyeliner van essence, de oogschaduw is een palette van de Action voor €0,79 :=
Afbeelding
Wat vinden jullie van die witte rand onder mn wenkbrauw? Zo laten of is t mooier om ook daar oogschaduw te doen?

En ik had eerst een nudekleur op mn lippen, maar daar werd ik toch wat bleek van, dus toen maar een roze Calvin Klein lipstick gebruikt.
Afbeelding
Afbeelding

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:52

Ik was 2 weken terug in Duitsland, toen raakte ik dus in de was van alle namen en wist ik ook niet meer zeker welke kleur ik van de andere versie had dus met lege handen naar huis gegaan :')

Jennifuur hij staat je echt prachtig!

Ik heb ook Dreamy van LA girl, vind de kleur echt prachtig maar het plakken inderdaad :\ Moet zeggen dat ik dat probleem bij veel liquidlipsticks heb helaas.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 17:58

Mooie looks komen weer voorbij!

Die Lipstick staat je echt heel mooi Jennifuur!

Ik heb vanmiddag een berry kleurige lipstick gekocht, Berry bradshaw van Catrice. Ik vind m erg mooi, alleen vind het zo eng om het op te doen als ik naar 'buiten' ga. Nu heb ik om die drempel te overwinnen t maar gewoon opgedaan naar de paarden, die geven toch geen commentaar *\o/* :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 18:49

God ja dreamy... Sowieso de matte liquids... Ben er niet kapot van, wil wel een kleur zoals fleur in lipstick variant. Jennifuur hij staat je echt prachtig!!!

Joolien ik ben niet kapot van de oogschaduw, ik vind hem niet helemaal mooi aangebracht/geblend. Vind de roze lipstick wel erg mooi, subtiel maar toch aanwezig :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 19:29

Roxie die kleur sta ik ook steeds mee in mijn handen haha.

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 20:53

Yay wat een leuk topic, ben al een tijdje verzot op makeup echt zo een ''jou '' momentje om het s ochtens op te doen en s avonds af te halen. Had een haat liefdes relatie met foundations maar lijk eindelijk de juiste manier en producten voor mij gevonden te hebben.

Las hier over fix spray ik gebruik gewoon gedistileert water ( dat verkalkt niet etc) Gemengt met een beetje bio oil en amandel oil, werkt voor mij super tegen droog uitziend gezichtje en ik heb dat helaas redelijk snel.

Mijn favo oogschaduw basis is voor 100% de eye primer van Etude house, echt mijn favoriet heb ook de urban decay die is ook wel goed maar etude is voor mij net eventjes wat fijner, daarvoor had ik die van essence werkte bij mijn extreem overhangende oogleden helaas niet zo goed en kwa prijs zit etude house net tikje boven essence dus prima te doen

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 21:12

Hoi meiden! Mag ik jullie wat vragen?

Hebben jullie enig idee welke lipstick hier gebruikt is? Of weten jullie een (mac) lipstick die hierbij in de buurt komt? :)

Afbeelding

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 21:17

ABH liquid lipstick in Veronica

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 21:33

DnT, wat een mooie subtiele kleur heb je op. Welke is dat? Dat heb ik even gemist. Ik vind de bruin tint lipsticks zo mooi he!

En Jenifer, wauw! Die paars staat je prachtig. Deze is niet zo heel donker, valt reuze mee :) kun je heel goed hebben!

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 21:34

Lijkt ook wel iets op Lolita van KvD .

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 21:34

Trouwens, doe mij die mooie volle lippen van jullie allemaal eens aan mij geven. Ik heb zo'n dunne lippen :(
Ik overweeg serieus een gesprek aan te gaan bij een kliniek :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 21:36

Mn lipliners zijn binnen, morgen eens testen :D

Die oogschaduw op die laatste foto <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 21:46

Grappig, je full face vind ik wel leuk Jolien, maar de close up van je oogschaduw is echt mijn ding niet qua kleuren combinatie, alhoewel jij het goed kan hebben.

Wel zou ik zou het groen wat verder omhoog aanbrengen, echt tot aan je crease en het goud meer blenden zodat je een mooiere overloop krijgt en ook meer in je buitenste ooghoek aanbrengen.
De eyeliner zou ik iets verder doortrekken naar het uiteinde van je wimperrand om je oog wat te liften, hij houdt nu eigenlijk net te vroeg op.

En dat lege stukje onder je wenkbrauw zou ik opvullen met een mooie highlight kleur, niet te shimmery omdat de andere kleuren al zo veel shimmer hebben.

Je lipstick vind ik wel echt super!

Mijn lipstick is MAC Whirl <3
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-10-15 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt