anoukwendy schreef:[ Afbeelding ]
Deze vind ik geweldig!!!
Dit zijn dus ook forward helixen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anoukwendy schreef:[ Afbeelding ]
BloemBloem schreef:
xDonja schreef:LoesVDB, Oh My God wat een slechte linkEr staat ook echt: 'Ik Google het even voor je. Was dat zo moeilijk?' Harsh. Maar wel goed en ook de waarheid
Made my evening.
Werecat schreef:Ik heb nu mijn piercing beter schoongemaakt, en ook het wondvocht er allemaal uitgeknepen, maar mijn oor blijft dik.. Alsof het vlees in mijn oor gewoon is verdubbeld. Rot helix
Werecat schreef:xDonja schreef:Je moet er ook niet in knijpen
Dat is mij aangeraden toen ik naar (een van de beste hier in de stad) shop ging? Ik moest al het wondvocht eruit drukken/knijpenIk vond het ook al raar, maar het heeft wel een pietsie beetje geholpen.
JamieShanin schreef:Als ik het goed zeg druk je dan ook wondvocht en troep naar binnen toe waardoor het slechter heelt?
Of banketstaaf ik nu maar wat?
Werecat schreef:JamieShanin schreef:Als ik het goed zeg druk je dan ook wondvocht en troep naar binnen toe waardoor het slechter heelt?
Of banketstaaf ik nu maar wat?
Ik heb geen idee. Ik nam aan dat die vrouw er gewoon verstand van had, maar volgens jullie blijkt dat dus wel mee te vallen. Het is ook mijn eerste piercing, en ik snap ook niet waarom hij zo vervelend is. Ik heb er niet met vieze handen aangezeten, zeker in het begin niet.