Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Eerst insmeren met black soap, daaroverheen (dus niet tussendoor afspoelen) scrubben met de bodymud, eventjes laten weken en daarna afspoelen.
Zo is het mij in ieder geval in de winkel uitgelegd en voor gedaan op mijn arm.
Djeradalover schreef:Hier helaas geen ayurveda bodymist in de sale, wel gewoon voor de volle mep. Waarom verschilt dat eigenlijk per filiaal? Mogen ze zelf bepalen wat er in de sale gaat, of?
Ga nu nog even op de site spieken
Djeradalover schreef:Hier helaas geen ayurveda bodymist in de sale, wel gewoon voor de volle mep. Waarom verschilt dat eigenlijk per filiaal? Mogen ze zelf bepalen wat er in de sale gaat, of?
Ga nu nog even op de site spieken
DideH schreef:Heb vandaag de autoparfum in mn auto geïnstalleerd, nu ruikt het steeds lekker als ik in de auto stap
Happiness91 schreef:Nadat ik sinds gisteravond al bezig was met mijn winkelmande en een paar keer de melding kreeg dat het product niet meer beschikbaar was door mijn lange twijfelen. Heb ik dan toch nog een kleine bestelling geplaatst.
1x dao bodycream 200 ml
1x chakra oil (body oil)
Ik had zoveel meer in mijn winkelwagentje...bijv:
de giftset met 4 mini doucheschuim
de badkamerset van dao
de geurstokjes sweet sunrise ( maar die gingen telkens weer in en uit voorraad)
maar..ik heb me sterk gehouden! en het laten staan voor een andere verslaafde.DideH schreef:Heb vandaag de autoparfum in mn auto geïnstalleerd, nu ruikt het steeds lekker als ik in de auto stap
Zo fijn is dat hé? Heb je ook de hamam in je auto?
Stamper schreef:Hoe geuren die autoparfum?
Ruik andere dingen echt nooit.
Iemand mss foto hoe ze in de auto bevestigd wordrn?
Happiness91 schreef:DideH schreef:Die wilde ik eigenlijk, maar die was op in de winkel![]()
Heb nu de indian rose. Maar de hammam gaat de eerste refill worden
Bedoel je niet de sakura? indian rose heb ik nog nooit gezien als autoparfum. ( helaas )
Ik vind de sakura trouwens wel lekkerder dan de hamam in de auto.
Novastar schreef:Een jaar of 3-4 geleden kreeg ik in de zomer een cadeaubox van Rituals met producten in een groene verpakking. De geur deed me denken aan de geur van Sakura, maar het was iets anders. Het is nu niet meer in de verkoop en ik weet niet meer hoe het heette.
Kan iemand iets zeggen over de oudere namen van de Rituals producten?